29 maart 2024, 15:57:24

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Hallootjes,
de nieuwe foto's van mij komren morgen, mijn bazinnetje zit nu achter een andere computer en kan nu niet bij mijn

Mijn nageltjes zijn weer geknipt, maar dat vind ik niet leuk hoor. doe ik net of ik flauw val, maar dat doe ik maar ff want de nageltjes zijn zo geknipt hoor. Dat doen ze zo snel mogelijk.

tot morgen , groetjes van Bello.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello



Hallootjes,

En hier is weer een fotootje van mij. Deze is gemaakt met pasen. Ik ben nu goed foor mijn 1e rui heen maar de hormoontjes gaan tcoh opspelen maar de baasjes zeggen dat ik nog steeds lief bent en veel wilt knuffelen.

Groetjes van Bello ;)
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Hoi luitjes,

Vandaag heb ik voor het eerst buiten gestaan, ik zat lekker in mijn kooi, gelukkig was het vrouwtje bij mij in de buurt zodat ik helemaal niet bang hoefde te zijn!!!

Ik ben al een hele grote vent hoor.

Groetjes van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Hallootjes daar is Bello weer,

Vananvond met de baasjes weer getraind, ik kom nu echt op commando aanvliegen, eerst bij het baasje en bij Bello Kom ga ik weer naar het bazinnetje toe, ik ben en blijf een te gekke vogel hoor.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

Wouwww aan het trainen goed van je hoor dat je zo goed luisterd.
En wat fijn dat je met het vrouwtje lekker heb kunnen genieten buiten .


Dikke kus van mij :-*
Groetjes Chantal en de valkjes


Bello

Hallootjes, daar ben ik weer,

Vanavond werden er weer een paar nageltjes geknipt maar dat vind ik echt niet leuk, terwijl ik verschillende diktes van stokken in mijn kooi heb. Gelukkig duurde het niet lang.
Groetjes van Bello.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Hallo luitjes,

Daar ben ik weer, iedere dag als mijn baasjes thuiskomen mag ik lang uit mijn kooi en ik vlieg dan keihard rondjes in de woonkamer, tot mijn baasjes gaan eten want dan mag ik niet in de keuken komen. Daarna mag ik er weer uit hoor.

Ik ben nog steeds lief en doe veel ondeugende dingen, maar dan weet ik precies hoe laat het is als ik te ondeugend ben en krijg ik trosgierst en dan word ik in mijn kooi geholpen want ik weet nog steeds niet hoe ik mijn kooi uit moeten komen.
Maxima zou zeggen "een beetje dom".

Groetjes van  Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Bello,

Mijn naam is Sweety en mijn vrouwtje zegt, dat we bij dezelfde mevrouw groot geworden zijn! Ene Chantal uit Helmond, weet je??  ;D ;D Ze was heel lief voor me, en daarom ben ik ook zo'n lief valkje geworden. Toevallig hé!! Ik ben zelf eind maart geboren en wanneer jij?? Ik sta in de handtekening op de foto, en ben het lutino valkje. De andere op het stokje is mijn vriendje Twiedie. Hij is begin maart geboren.

Groetjes Sweety, Twiedie en ons vrouwtje, Petra  ;).


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Hee Sweetie,

Wie zijn jou pa en ma?

De mijne zijn Chanel en Noa, ik ben van oktober 2005!!
Ja Chantal is heeeeeel lief he, jammer dat ik daar weg ging. ik woonde ook in  Helmond en nu ben ik een Limburger!!!

Ik ben oook heel lief en knuffelen doe ik nog altijd heel graag, maakt niet uit bij wie hoor, het vrouwtje of het baasje daar heb ik geen problemen mee :D

Groetjes Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Ik weet niet wie mijn ouders zijn. Volggens mij waren mijn broers en zussen eigenlijk jongen van een kennis van Chantal, maar heet Chant al ons opgevoed. Lief hé?
Vrouwtje heeft pas een standaard gekocht, waar ik eigenlijk op moet blijven zitten, maar daar heb ik grote moeite mee!!!!
Ik las dat jij ook een standaar hebt, hoe heeft vrouwtje je dat geleerd?  ??? ??? ???

Groetjes Sweety   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Hoihoi daar ben ik weer,

Ja van dat nestje daar hebben we van gehoord.
Hoe ik op de standaard bleef zitten?

Een tip van Chanta: leg veel lekkers op de schaal en trosgierst boven het trapje en zet deze naast zijn kooi.

Dat heeft bij mij heel goed geholpen, ik ben trouwens ook gek op kaas

Groetjes van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Hier is een foto deze is zondag gemaakt.

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Oh Bello, wat ben je toch een mooi vogeltje!!
Gisteren is het ons voor het eerst gelukt om samen op de standaard te blijven zitten. Inderdaad met een hele hoop lekkers!! Vrouwtje had al het lekkers uit de kooi gehaald, en hangt het aan de standaard.
Hier zijn we, we zijn zo vrij geweest om in je dagboekje te komen  ;D ;D .
Groeten Twiedie en Sweety.






Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Daar ben ik weer!!

Chantal bedankt voor de tip voor de slijtstok!! Ik heb er nu ook een en vind hem lekker zitten hoor!!!!

zondag mocht ik met mijn kooi naar buiten, wel  aan de schaduwkant van het huis hoor, tot ik moe werd en s 'avonds om 21.00 uur wilde gaan slapen.... jaja ik ben een vogel van oude stempel" vroeg op en vroeg gaan slapen :P

Groetjes van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

halloooo

Leuk dat jullie elkaar nu gevonden hebben .

Ik ben oprecht trots hoor op mijn mooie valkjes die ik heb groot gebracht. ;D

O fijn Dorothe dat je de slijt stok hebt gevonden, nu maar hopen dat zijn nageltjes nu minder scherp worden.

Mooie foto's weer hoor :D

Geef bello maar een dikke knuffel van mij

Groetjes Chantal en de valkjes