3 augustus 2025, 20:44:12

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Kimm

hoi dorothé,

hoe gaat het ?

hoelang is catka uit logeren geweest?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

2 november 2008, 20:53:20 #2746 Last Edit: 2 november 2008, 20:55:37 by Bello
Hoi hoi

Ja lekker Caroline......

Kim, Catka is niet schrikken 2 maanden bij Chantal geweest.
Maar we weten dat ze goed verzorgd werd en dan heb je er vrede mee, maar dat neem niet weg dat je je valkje mist hoor, jeetje,,,,,,,

We moesten dit proberen van de va en dit is een juiste keuze geweest ;D anders had ze die verschrikkelijke hormoneninjectie moeten krijgen.

Nu zit het rooster er voor namelijk overdag in de kooi s'nachts niet......

Maar kijk eens bij ons was het ook fototimeeeeeeeeeeeee

Yeentje Catka en Jannes

Jannes

Yeentje staat er precies op hoe hij is.......keilief onze eerste eigen kweek valkje ;D

Bello nog in de rui.....................

Yeentje en Bello lijken echt veel op elkaar

Catka onze knuffelkontttt :-*

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

prachtige foto's zeg en wat is catka mooi!  :o

2 maanden weggeweest, jeetje! maar herkende ze jou toen nog wel?

Sally

Hallo Dorothé,

Mooie fotos ze!

Groetjes Sally

Bello

Ja hoor Kim,

Daar hoef je je echt niet bang voor te maken. Ze hebben een heeeeeeeeeeeeel goed geheugen.

Catka kwam gelijk bij me zitten en knuffelen niet meer normaal.
Ze kijken eerst ff wie of wat je bent en dan is het net of er knop in het koppie omgedraaid word.

Jannes was ook gelijk hoteldebotel toen hij haar weer thuis zag en knuffelen gelijk ;D.

Ja Catka weet alleen niet dat ze zo mooi is, is een heel gewoon makkelijk valkje en zooooooooooooooo lieffffffffffff.

Yeentje dan dat is een modelvalkje hoor, niks geen kwadigheid in dat lijfje te vinden.

Bello is Bello en daar moet je gewoon de gebruiksaanwijzing van weten en dan heb je een super eigenwijs lief valkje.

Jannes is lief maar is voor een mannetje vrij rustig, en komt ook voor een knuffel naar mij ;D ehhhhhh niet naar Ivo :o

Ivo heeft vandaag de foto's gemaakt terwijl ik de kooi aan het schoonmaken was dan zet ik ze er gewoon uit!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi ;  wat een mooie en lieve foto's , zalig is het he om je eigen kweek valkje te hebben ! Dat moet een fantastisch gevoel zijn ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Dorothé,

Hier is het ook al genieten van prachtige foto's op de vroege morgen. Yeentje blijft toch mijn favo valkje.

Liefs Anja

Caroline

Dank je wel, lieverds,

voor de lieve kaart.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Dierenfreackske

Hoi Dorothe , hoe is het daar ? Alles goed met je en de valkjes ? Grtjs Ann ;D ;D

Bello

Met de valkjes is het prima.

Daarom hebben we vanmorgen ff foto's gemaakt om te laten zien hoe het met ze gaat.

Jannes stond bovenop Catka en ze vond het niet eens erg

Kimm

oh wat een gave foto's!!!
wat een verassing zeg :D  :D  :D

liefs kim

Bello

Dank je wel hoor dit hadden ze gewoon verdiend het gaat de laatste tijd echt super met ons 4tal.

Bello kan heel dominant zijn maar we kortwieken haar omdat als ze kan vliegen dit gedrag niet te houden is.

Als ze gekortwiekt is is er geen vuiltje aan de lucht.

Dorothé

Anke

Hoi,
Ik kom ook weer eens neuzen hier.
En ik val met mijn neus in de fotoboter ;D
Wat zitten ze heerlijk te genieten van het douchen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Dorothe , wat een lieve en mooie douchefoto's heb je gemaakt , gezellig vinden ze het anders ook wel he ! Heerlijk hoor ! Grtjs Ann