22 juli 2025, 17:39:13

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Eh mijn naam is niet Char

maar met helderziendheid kan wel aardig mee weg.
Hoe raad je dat zo........

Nou dat is ook een heel leuk Yeuntje,

Nu gaan we gewoon wachten tot Teuntje helemaal zelfstandig is en mag komen.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Weet je al hoe lang je nog moet wachten voor Teuntje naar jullie komt?

Wat duurt dat lang he.

Groetjes Anja

Coco en Chantal

CitaatWeet je al hoe lang je nog moet wachten voor Teuntje naar jullie komt?

Wat duurt dat lang he.

hee juffrouw ongeduld whahahaha ;D ;D
Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Tja sorry hoor.

Zit nou eenmaal in de genen. hihihihihi

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Wij gaan Teuntje echt pas halen als hij helemaal zelfstandig is.

Willen gewoon net als bij Bello een goede start gaan maken met Teuntje,

geduld hebben we dan zeker!! Maar dat weet Chantal !!!!

En niet te geloven: we kunnen een afspraak maken met de aannemer om de scheuren te laten repareren in de muren.

Ja ik ben van nature ook ongeduldig,
maar heb dit wel geleerd om geduld te hebben toen ik een jaar niet kon lopen.

wij wachten netjes en geduldig, en laten ons verrassen op het berichtje van Chantal;

Teuntje is klaar voor vertrek en heeft zijn koffertje al gepakt.

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Ja ik snap het wel hoor. Ook wij wachten altijd op een berichtje van Chantal.
Eerder gaan wij de valkjes ook niet halen. Zou ook niet verantwoord zijn vind ik.

Goed nieuws over de scheuren in de muren. Komt er eindelijk schot in de zaak.

Ik durf het bijna niet te vragen maar............ hoe kwam het dat jij zolang niet hebt kunnen lopen?

Ik zie het al voor me. Ga je Teuntje halen en dan ook nog een minikoffertje erbij whaaahahaaahaaaa.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Dat weet ik toch wij zijn toch familie van elkaar door onze valkjes, wij wachten gewoon geduldig tot het verlossende antwoord komt van Chantal!!

Begonnen met een overbelaste voet, later zenuwpijn, in een rolstoel gezeten, krukken.
Eerlijk waar bij  6 dokters geweest de een zei;  u kunt niet lopen,  de ander zei u moet lopen en toen het antwoord:

Mevrouw uw zal nooit meer kunnen lopen, toen 2 x een behandeling bij pijnbestrijding gehad (dus binnenin voet alles blijvend beschadigd) einde verhaal met staand werk.

Ik was en ben eigenwijs en heb weer leren lopen (maar rennen kan nooit meer).

Is jammer maar het is nu zo.

Dorothé

*Petra*

hoi Dorothé,

Nou, je hebt al veel mee gemaakt volgens mij.
Hopelik gaat alles van nu af aan beter, en is
Teuntje superlief voor jullie En Bello   ;).

Groeten Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Dorothé,

Oef ben er gewoon even stil van zeg. Wow het zal je maar gezegd worden. Je wereld stort in.
Maar wat ook gezegd mag worden:

Je bent een echte doorzetter. Petje af hoor. Vind het kei knap dat je weer kan lopen.
Maar goed eigenlijk dat je zo eigenwijs was (bent) anders had je nu misschien nog niet gelopen.

Groetjes Anja

Bello

Ja ik kan zeggen

Hee ik ben er nog en alles wat ik nu meemaak nou daar had ik echt niet aan kunnen denken toen.

Ik geniet nu  ook van  kleine dingen die het groot maken, je kijkt gewoon anders tegen het leven aan.

En binnenkort komt ons Teuntje

Teuntje word gekortwiekt door Chantal

(jaa  daar heeft ze de goedkeuring voor nodig van het aanstaande baasje en bazinnetje) hahaha ;D ;D ;D

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Fijn dat je kan genieten van de kleine dingen.

Was Bello ook gekortwiekt toen die bij jullie kwam?

Yahoo en Yeuntje worden ook gekortwiekt maar dat zijn ze allemaal hier. Ze weten niet beter.
Heel misschien maar dan ook heel misschien komen Yeuntje en Yahoo volgende week al.
Hoop dat Teuntje ook al snel naar jullie kan.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja

Nee Bello was niet gekortwiekt toen we hem kregen, die vliegt nog zijn 3 snelle vluchten per keer als hij uit de kooi is.

Ik weet niet wanneer Teuntje komt misschien als we geluk hebben ook volgende week al , we laten ons verrassen!!!

Dorothé

Ineke

Nog één of misschien twee weken en dan komt Yeuntje :) Ik weet hoe spannend t is, ben zelf ook de weken aan t aftellen :) Leuk om straks je foto's te zien van Yeuntje met de anderen.

Bello

Eh verkeerd dagboekje,

Yeuntje gaat naar Anja

Wij krijgen Teuntje, de middelste op de foto.

Dorothé

Bello

We hebben nu 2 kids (4 en 6 jaar) te logeren zijn de kids van mijn zusje.

Ze liggen nu uitgeput te slapen (mochten hier natuurlijk lekker in bad).

Is ook goed voor Bello, die vind het maar raar.

Groetjes Dorothé