3 augustus 2025, 20:45:20

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoe gaat het hier met de petevalkjes?

En met pa en ma?

Groetjes Anja

Bello

hehe ff niet zo vaak achter de computer helaas.
Met mijn schouder gaat het niet lekker......
Maar het kon 8 weken gaan duren (dus niet, krijg ik erge pijn ga ik gewoon terug en jassen ze er maar een spuit in),

Met de valkjes gaat het goed hoor, vandaag hebben we ze alleen vanmorgen uit de kooi gehaald.

Vanavond waren we uit eten met de hele familie.
Mijn pa en ma waren 50 jaar getrouwd en wilden ons tracteren op een etentje. Het was super geslaagd!!

Zondag maken we nog ff wat nieuwe fotootjes van de jonkies nou ja jonkies je moet goed kijken wie wie is ze zijn bijna net zo groot als Jannes en Catka.

Catka ligt momneteel op 3 kunsteitjes, Jannes doet nu de gehele verzorging van de jonkies, hij voert ze nog geregeld hoor.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Wat vervelend van je schouder. ik weet wat het is want ik heb het al heel vaak gehad. Die spuiten...............die doen even gemeen zeer maar je pijn verdwijnt er wel van.
Wel blijven bewegen hoor.

Catka al weer op 3 nepeitjes. En Jannes,..............een betere pa kunnen ze zich niet wensen.

Groetjes Anja

Bello

Fototime!!!!!!!!!!

Onze 3 jonkies

Dobi en Cato

Cato

Cato Benji en Dobi

hehe eindelijk een mooie foto van Catka

en nog een

Cato zit Benji te voeren

Jannes zit te duttten

Benji

Nee ik wil niet op de foto

Benji

Dobi

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anke

Hoi Dorothé,
Wat zijn je jonkies en hun ouders toch prachtig!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Dorothé,

Wat een heerlijke foto's. En Catka..............wat is ze toch mooi hè.

Wat hebben ze toch voor lekkers in de kakbak liggen? Wat een verwennerij zeg.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dorothé

Leuke foto's, ik heb er weer van genoten!

Mara

Bello

Ja leuke foto's he, maar ze blijven niet echt stil zitten want ze hadden het zo druk met eten.

Alleen Jannes moest ik ff toespreken want die heeft echt de hele groep onder de duim hoor, ze moeten echt naar HEM luisteren.

Wat ze allemaal te eten krijgen?
In de kakbak links ligt meestal brood en trosgierst

In de rechtse kakbak ligt het verse spul, vandaag was het peterselie appel mais eivoer valkenvoer, pellets.

Ik wil het gewoon goed doen zodat de jongen gewoon alles al lusten voor ze naar hun nieuwe baasjes gaan.

Dorothé

Bello

Catka heeft nu 4 kunsteitjes....

Dorothé

sandy

ik ben helemaal verlieft op cato ik zoek nog een valkje bij  ik zit alleen met vervoer en ik vind benji ook helemaal te gek

Peggy

Hoi Dorothé,

wat een heerlijke mooie foto's zeg en idd,  net wat je zelf al zegt;  jonkies zijn het niet meer...wat zijn ze toch al groot... :D  maar toch nog wel klein hoor  ;)
Top,dat ze het zo goed doen en dat Papa Jannes nog zo goed blijft voeren  en Catka alweer aan het broeden;  prima ouders dus.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Bello

Hoi hoi

Jammer Sandy, als het goed is hebben we al een nieuw baasje voor Cato, we moeten alleen nog veertjes gaan plukken!

Nee dan wonen we helaas te ver uit elkaar.

Jannes is te beschermend voor zijn jonkies................
Zal wat worden om die uit elkaar te krijgen.....

Dorothé

Bello

De gewichten zijn al 3 avonden op een rij:

Benji 89 gram
Cato 88 gram
Dobi 90 gram

Dorothé

Anke

Hoi Dorothé,
Mooie gewichten hebben de jonkies hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes