22 juli 2025, 01:27:26

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Zal de foto's morgen aan het vriendje laten zien, hij is momenteel niet thuis.

Zal wel nachwerk worden als hij thuiskomt en dan ben ik allang in dromenland.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Joyce28

Ik vind ze allemaal schattig,maar als IK moest kiezen,valkje nummer 3 ;D

Anja

Hoi Dorothé,

Het wordt je idd moeilijk gemaakt he.
Ik weet zeker dat er een goede keuze uitkomt.
Net wat jezelf al aangeeft laat het valkje kiezen.

Groetjes Anja

Bello

Zoals ik al aangaf word het tussen valkje 1 en 2.

Bello was heel erg lief tot we visite kregen en hij ff wou laten zien dat hij super eigenwijs kan zijn en wou hij bij mij niet in de kooi.

Komt mijn vriend naar beneden en die kan hem zonder moeite in de kooi terugzetten.
>:( >:(

Dorothé

Nog .. dagen en dan komt Teuntje
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Dorothé,

Dat heb ik ook wel eens met Twiedie.
Dan zitten ze los, en is het eigenlijk te laat geworden.
Zijn ze een beetje sjaggie, en dan kan ik Twiedie niet in zijn kooi zetten.
Probeer het soms toch om te laten zien wie de baas is  ;D.
maar als ik mijn vriend roep, zet hij hem zonder problemen in zijn kooi. En bij mij blaast hij en dreigt met zijn snaveltje.
Het zijn toch geen avondvogeltjes .. worden savonds humeuriger..

groeten Petra   :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Dorothé,

Yobi is nu bij ons.

Weet je nog niet hoeveel dagen het duurt voordat Teuntje komt?

Groetjes anja

Bello

Nee joh,

Teuntje mag alleen bij ons komen als hij/zij zelfstandig doet eten, maar dat doet Chantal ook wel hoor.

Dit om problemen te voorkomen.

Maar we tellen de dagen ( en zeker voor Bello) wel af hoor.
Dan is hij niet meer alleen.

Ja Bello is s'avonds ook heel erg charerijnig en dan halen we hem zeker na 20.00 uur niet meer uit zijn kooi.

Dorothé

Anja

Ja ik ken het. Chagrijnig in de avond.
Die van ons gaan om 21.00 uur in de kooi en als je dan per ongeluk te snel langs de kooi loopt dan is het een geblaas van jewelste.
Ze hebben dan denk ik de rust nodig. Vandaag gaan ze eerder in de kooi omdat Yobi er nu bij zit. Dat is maar een paar dagen en dan is alles weer zoals vanouds.

Chantal geeft Teuntje pas mee als zij het helemaal vertrouwd qua gewicht en eten. Dat is idd maar goed net wat je zegt om problemen te voorkomen.

Groetjes Anja

Bello

Niet te geloven!!!!

Bello was vanavond van 20.00 uur tot 21.00 uur nog uit de kooi (extra) en lief dat hij was en niks kribbig humeur hoor, ging zelfs zonder morren terug in de kooi.

Slim is hij niet, weet nog steeds niet hoe hij in de kooi moet.
dus hand- kusje geven- op de stok en deurtje dicht.

Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Hij heeft het geweten dat jij het hier op het forum verteld hebt dat hij chagrijnig was.
Hij heeft gedacht die zal ik eens een poepie laten ruiken. ;D ;D ;D

Misschien als er straks Teuntje bij is krijgt ie het wel in de gaten hoe hij in zijn kooi moet.

Groetjes Anja

Bello

Bello is niet zo slim dus als Teuntje een bijdehanje is kan Bello nog wat leren. :D

Ja ik moet zeggen zijn humeur is nu gelukkih beter aan het worden, man wat heeft hij een last van de rui zeg, met dat humeur >:(

Zo vanmiddag hebben we de strijkwas gedaan (op zolder doen we dat altijd daar staan ook de wasmachine en condensdroger)  nou dan is het druk op de zolder hoor, de katten genieten volgens mij van het strijkijzergeluid of zo dan zijn ze altijd heel dicht in de buurt.

Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Had dat even eerder gezegd dat je ging strijken. Dan had je mijn was ook even kunnen strijken  ;D ;D ;D

Wie weet wat ze elkaar nog leren.

Groetjes Anja

Bello

Poeh peoh, we zijn met zijn 2 en dan heb je al veel strijk gelukkig doen we dit samen, dan is het ook niet zo zwaar voor mij.

Bello was weer super vanavond ik kreeg hem niet in zijn kooi, dus kwam mijn vriend binnen en die zette hem zo in de kooi zonder problemen. >:(

En Bello had zo lekker nog bij mij zitten knuffelen. Maar ja.......

Dorothé

*Petra*

En?? Wie is het geworden 1, 2 of 3??

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Hoi Petra,

We moeten nog naar Chantal toe om te kijken.

dusssssss

1 of    2 of    3

Dorothé