Vraagje aan de hobbykwekers

Gestart door Rob, 19 februari 2006, 10:11:54

« vorige - volgende »

Rob

Citaat van: Kirsten op 21 februari 2006, 19:42:51
Hoi Rob,

Bianca zit in Rotterdam en ik in Alblasserdam..

Groetjes en zal ik je op ons startbewijs vermelden?
Kirsten

Dat zou ik leuk vinden...graag...en bedankt!!!

Irene

hoi rob, ook ik ben geen kweker en daarom geen reactie geplaatst. Denk aub dan ook niet dat het komt omdat je een nieuw lid bent, want zo werkt het hier gelukkig niet.

ik heb gewoon net als heel veel anderen; gewoon drie vogels als huisdier ;D. geen gekweek, geen nestjes, alleen maar een verdwaald onbevrucht eitje af en toe ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Rob

Ik denk dat ik mijn verwachtingen ook iets te hoog had...maar dat maakt deze site niet minder leuk.

Uiteraard ga ik alle links plaatsen op de site..

en wie weet kan ik van diegene die nu nog geen site hebben in de toekomst wel een link plaatsen.

met gevleugelde groet

Rob

Karin

Hoi Rob,

Je mag ook wel een link van mijn site op je site zetten hoor. Als je even op mijn site klikt ( onder mijn hangtekening ) en dan kijkt bij "leuke links" staat onderaan een banner van mijn site die je kan gebruiken. Ik woon trouwens vlak bij Leiden  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♪ Marlies

Hoi Rob,

Hier nog een site loze hobby kweekster. Heb natuurlijk wel een e-mailadres. Catha-collie@home.nl   ;D

In Den Haag woont Roosje, zij heeft ook een dagboekje hier, en d'r eerste eitje is gelegd. ;D

Groetjes Marlies ;)

Coco en Chantal

hallo
Ook ik heb nog geen site, maar ben er wel druk mee bezig trouwens  ;D, maar je mag wel mijn mailadres op je site zetten als je wilt natuurlijk.

Valkparkietenkwekerij Coco   (helmond)
c.v.bijsterveld@chello.nl

Als mijn site klaar is zal ik je dit laten weten.
Groetjes Chantal en de valkjes

Rob

we zijn hier alweer wat verder...een aantal sites zijn al gelinkt en ik heb mijn gastenboek aan de praat...de uitlijning laat nog te wensen over maar daar word aan gewerkt.

de "sitelozen" onder ons krijgen een apparte sectie..

daar wil ik dan jullie namen (eigen naam of van de kwekerij indien van toepassing)  plaatsen als emaillink

met laagvliegende groet

Rob

Bianca

kunnen we al stiekem meegenieten? ::)
ik bedoel, mogen we de link van je site al hebben? :P
Of wil je daar nog mee wachten?

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rob

als je op de banner van Valkdorado klikt kun je stiekum een kijkje nemen Bianca

Met nestverlatende groet

Rob

Saskia

Mandy

Hoi Rob,

Het begin van je site ziet er al goed en leuk uit. :)
Er zal vast wel meer bij gaan komen, oa over de volière die gaat komen las ik al elders. Je hebt het virus dus ook te pakken! ;)
Het enige wat ik nog mis is een klein stukje intro over jezelf. Je begint wel te vertellen over "we" maar ik vraag me dan altijd af als ik zoiets lees, wie zijn "we"?

Mijn link mag er ook bij als je wilt;
http://www.mandysbeestenboel.nl/
Ik zal de jouwe er ook wel bij zetten. :)
En succes natuurlijk. ;)

Ik had dit onderwerp trouwens nog niet gezien, ik kan het hier ook niet allemaal bijhouden, neus alleen af en toe hier en daar. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Rob

Idd Mandy....die pagina zal ik vanavond nog ff aanmaken en plaatsen...veel byzonders is het niet hoor ;D gewoon een hagenees die zijn hart verloren heeft aan valkjes e.a. grote parkietensoorten puur vanwege hun eigenwijze gedrag.

ik heb nu alleen nog valkjes maar hoop in de toekomst een koppel pennantrosella's of een koppel bonte boertjes te kunnen gaan houden, hoewel de halsbandparkiet ook wel iets heeft...kortom...helemaal besmet met een soort vogelgriep die wat mij betreft niet meer over gaat (opgehokt ben ik toch al) ;D ;D

Ik zal vanavond ook gelijk jou link plaatsen.

Met grieperige groet

Rob