jeej vandaag komt dan eindelijk mn valkje

Gestart door Hellen, 1 maart 2006, 10:02:06

« vorige - volgende »

Jacco

Hoi Hellen;
Jacco heb ik zelf ook in een dierenzaak gekocht en was niet vlug uit zijn hok te krijgen.Hij at nauwelijks en zat met zijn rug gekeerd naar de huiskamer.
Eindelijk na 2 weken kwam er actie in en nu....zó tam als maar wat! En erg lief,hij bijt nooit/nauwelijks.

Ook ik overweeg me om een 2e de erbij te nemen.Is ook verslavend hé? ;D

Ben benieuwd naar jouwn foto's!  Proficiat met je aanwinst trouwens!  ;)

Hellen

Citaat van: Ivy op  2 maart 2006, 16:00:10
hahaha ;D

Het zal waarschijnlijk langer duren om die twee tam te maken maar dat geeft ook wel een geweldig gevoel als het dan toch lukt :D. Ga je een tam valkje halen of ook een wilde?
Je kan ze wel beter eerst aan elkaar laten wennen... ofwel - als je ze zo snel achter elkaar koopt dan is het misschien niet zo erg als ze samen in de kooi zitten...
Het is natuurlijk aan te raden om ze eerst apart zetten (quarantine) zodat ze niet ziek worden van elkaar. Als je dus twee kooien heb is het misschien wel beter om eerst apart - en dan kijken hoe het gaat als ze samen los zijn.

Ik moet wel lachen.
Als de tweede valkje wel tam is, dan kan het juist wel helpen met tammaken van Pino... Ik ben benieuwd!
Groetjes, Ivana

PS: Pino lief!!!

Hahahahah

ja het tweede valkje is wel tam :)
enis pas 12 weken oud
het is een cinnamon bonte witmasker

Hellen

Citaat van: Jacco op  2 maart 2006, 17:09:38
Hoi Hellen;
Jacco heb ik zelf ook in een dierenzaak gekocht en was niet vlug uit zijn hok te krijgen.Hij at nauwelijks en zat met zijn rug gekeerd naar de huiskamer.
Eindelijk na 2 weken kwam er actie in en nu....zó tam als maar wat! En erg lief,hij bijt nooit/nauwelijks.

Ook ik overweeg me om een 2e de erbij te nemen.Is ook verslavend hé? ;D

Ben benieuwd naar jouwn foto's!  Proficiat met je aanwinst trouwens!  ;)

hallo
pino is eigelijk niet super wild of zo hoor hij is leuk
als ik in de huiskamer ben is hij heel vrolijk en gaatd an zo dicht mogelijk in zn kooi bijmij zitten loop ik even naar de wc of slaap kamer gaathij me roepen echt zo lief he
ja ik hebe r ook haast mee ofzo hoor het is niet zo dat ik hem binnen een week tam wil hebben
ik doe hetgewoon lekker rustig aan
en wil hij niettam worden dan niet
zolang pino het maar naar zijn zin heeft

Jacco

Hoi Hellen; ;D

Vind Pino wel een erg mooie naam voor je valkje.Het kost zeker effe tyd om een nieuw valkje tam te krijgen,maar dat heeft hij snel door.
Jacco is erg nieuwsgierig en hij geeft al een gil als ik uit zijn zicht ben of naar de gang loop.
Ze zijn erg leergierig en nieuwsgierig,maar oh zóóóóo'lief. :-*

Veel plezier ermee!   Groetjes Jacco & Anita. ;)

Hellen

gister heeft mn vriend de hele avond bij pino gezeten en moet zeggen hij is nu minder bang dan voor heen  en blaast ook bijna niet meer


vanavond eindelijk mn andere valkje ophalen 10 weken oud:)

Riny

Hoy Hellen
Krijgen we dan morgen een foto te zien van je twee valkjes?
Groetjes Riny :D

Hellen

Citaat van: Riny op  3 maart 2006, 17:24:29
Hoy Hellen
Krijgen we dan morgen een foto te zien van je twee valkjes?
Groetjes Riny :D


Hoi riny
ik heb geen digi dus moeten wachten tot dat me foto,s klaar zijn
dan kan ik ze scannen ee hier op zetten :):)

Hellen

Citaat van: _Bonnie_ op  3 maart 2006, 20:03:36
Gisteren schreef je dat je gisteravond een valkje van 12 weken ging halen en nu schrijf je dat je vanavond een valkje van 10 weken gaat halen.  ???
Heb je er nu drie dan?

Of ben je er eentje niet gaan halen?

even voor de duidelijk ik heb er twee :)