Jacco heeft erg pluizige veren...

Gestart door Jacco, 28 februari 2006, 22:54:06

« vorige - volgende »

Jacco

Hoi Ineke;

Bedankt voor je reactie! Ik zal deze kruiden eens kopen en dan bekijken wat hij doet.Wat ik al geprobeerd heb is een stukje kiwi en rijst,maar Jacco schuift ver naar achter in zijn hok om er maar niet aan of langs te komen.Of het komt omdat hij dit nooit eerder heeft gegeten,zelfs een stukje appel niet.Dit had ik wel in het begin gedaan,maar noppes. :-[
Wel heb ik vorige week dat kattengras gekocht en het is al flink gegroeid,hier zat hij wel al aan te pikken :D.Maar ik wacht nog effe tot dat het wat langer is.
Ik houd je op de hoogte van deze kleine duvel. ;D

Gr.Jacco & Anita

Jacco

;D ;D ;D Hoi Riny;
Dat is een héél goed idee voor Jacco en mij.Zeg nu niet dat valkjes dom zijn,ik vind ze super nieuwsgierig en hij/zij
( moet nog wennen dat het een zij is),ziet alles en weet precies waar alles staat of ligt.
Ik zal vol moeten houden en véél geduld moeten hebben met Jacco.Nu zit ik dageljks zijn veertjes te bekijken en merk dat het pikken niet meer zó heftig is.Jacco verliest wel meer veertjes nu en dat kan,hoop ik,alleen maar goed zijn.Niet dat Jacco van die kale plekjes heeft,gelukig niet,maar dat doffe is minder aan het worden.De druppels ruiken ook niet als ik ze in het water doe,wat de drppels van de dierenzaak wel deden.En die dronk hij dan ook niet.
Riny,kan ik bij Jacco naderhand weer een pop doen of een mannetje?Ik had deze vraag aleens eerder gesteld maar nog niets over vernomen :-[.En ik lees dat jij ook valkjes kweekt,misschien naderhand eentje bij jou? ;)
Hoor het wel!   Groetjes Anita. :D