22 juli 2025, 01:26:01

Primrosegeelwang

Gestart door Ludo, 27 februari 2006, 14:38:43

« vorige - volgende »

Ludo

Hoi, hoi

mijn geluk kan niet op, ik ben de gelukkige bezitter van een primrosegeelwang vermoedelijk zelfs een man.
Als ik die tegen een primrose popje zet krijg ik er toch al de helft primrosegeelwangen uit (popjes) en voor de rest primrose plit geelwang mannen.

Heeft er iemand ook primrosegeelwangen ? of Primrose split geelwangen ?

Hierbij een foto, samen met een paar "gewone" primmetjes is het geen kanjer ?

Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

marilyn

hoikes ludo

nee jammer ik heb geen primroos geelwangen of primrose split geelwangen maar ik wou gewoon eff reageren  ::) ik ben gek op geelwangen en opde foto staat een heel erg mooie geelwang daar zul je best wel trots op zijn denk ik  ;)

groetjes marilyn

Rianne

Ik hoop dat het lukt allemaal, ik vind hem erg mooi! :)

Ludo

danku, danku

ik hoop ook dat het allemaal lukt, want met die geelwangen is het toch altijd weer een avontuur
Voorzitter

sweetfuzzy

Mag ik vragen waar je woont ...
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Lin

Heb je deze uit belgie vandaan? Want ik heb deze volgens mij ook aangeboden gekregen?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ludo

Aangezien ik zelf in Belgie woon, is het inderdaad vrij logisch dat hij ook uit belgie komt ;-)
(blijkbaar zitten hier toch wel een aantal mutaties die je minder vind in Nederland)

Groetjes

Ludo
Voorzitter

Lin

Bij bernard?

Inderdaad in NL vind je ze niet zo gauw

Groeten, Lin

Ludo

Ik heb hem op een beurs gekocht, ik weet niet hoe die man heet, stom eigenlijk, had ik beter zijn naamkaartje gevraagd. bedoel je Bernard Van Bunder uit Haasdonk ? Die was het in ieder geval niet.
Groetjes

Ludo
Voorzitter

Rianne

Die bedoelde ze. :) Hij heeft ook erg mooie valken en weet een hoop over vererving en mutaties.

Lin

Citaat van: Ludo op  3 maart 2006, 11:16:52
Ik heb hem op een beurs gekocht, ik weet niet hoe die man heet, stom eigenlijk, had ik beter zijn naamkaartje gevraagd. bedoel je Bernard Van Bunder uit Haasdonk ? Die was het in ieder geval niet.
Groetjes

Ludo

je klopt dat valkje heb ik afgewezen.

Ludo

Hoi Lin, wat bedoel je precies ?

groeten

Ludo
Voorzitter

Lin

ik bedoelde dat hij aan mij vroeg of ik de primrose geelwang wilde kopen maar dat heb ik dus niet gedaan. en nu heb jij dus deze valk in bezit.

Ludo

Hoi, ik vrees dat het een misverstand is hoor, ik heb die niet gekocht van Bernard Van Bunder. Maar op een vogelbeurs.

Groeten

Ludo
Voorzitter

Lin

Citaat van: Ludo op  3 maart 2006, 11:16:52
Groetjes

Ludo

oh nu zie ik het pas, je hebt het woord "niet" achter de zin staan. Heb  je trouwens een foto?