los laten vliegen in drive inn woning

Gestart door Gerdy, 1 maart 2006, 20:40:29

« vorige - volgende »

Gerdy

Ik zit met een dilemma...Cocy is nu redelijk tam...gaat op mijn hand zitten als ik met trosgierst in de kooi kom....als de telefoon gaat en ze zit op mijn hand dan wil ze er niet eens af als ik mijn hand bij dr stok houd...nu wil ik haar los laten vliegen ,maar wij hebben een drive inn woning...dus midden in de kamer een trap naar boven die ik niet af kan sluiten en midden in de kamer een trap naar beneden die ik niet af kan sluiten.op de bovenverdieping kan ik wel de deuren sluiten maar op de beneden verdieping heb ik maar één tussendeur naar de hal en garage die kan ik gelukkig wel afsluiten, alleen naar de slaapkamer beneden niet..is het voldoende als ik alle deuren boven gesloten hou en beneden de glazen deur naar de hal afplak en de gordijnen in de kamer beneden ook sluit? of zou Cocy  helemaal niet naar boven of beneden gaan. ik weet het echt niet,maar ik wil haar zo graag een beetje vrijheid geven nu....
groetjes Gerdy

Irene

Hoi Gerdy, is je trao naar boven toe een open trap? wij hebben namelijk ook een een trap midden in de woonkamer, maar is wel gesloten (de tredes dus). Wij lossen het op door een tafelkleed in het trapgat te laten hangen als de vogels los zijn. Dat wapperd dan een beetje dus ze hebben ook niet de neiging om er in te gaan hangen en als wij naar boven gaan, moeten we even om het doek heen. Hier werkt dat prima, maar ik weet niet of dit bij jou ook te realiseren is. En dan de trap in de woonkamer naar beneden; dat hebben we niet dus daar kan ik je niet mee helpen, maar volgens mij ligt het niet zo in de aard van vogels dat ze erg naar beneden vliegen, maar wacht eerst maar ff wat reacties van anderen af, voordat ik je onjuiste info geef ;D succes, groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Gerdy

Hoi Irene

het is een open trap en hij is ook nog eens heel donker bruin van kleur..ik zou niet weten hoe ik die af moet sluiten met een doek of zo....maar ik zal wel eens wat proberen .thanxs voor de tip
groetjes Gerdy

Riny

Hoy Gerdy
Kun je niet bovenaan de trap een gordijn of lamellen hangen?
Groetjes Riny :D

Gerdy

nee dat gaat ook niet...de trap komt uit in de hal en er zijn geen muren naast de trap boven maar een open hekwerk...maar nu je dit zegt krijg ik wel een idee.....een groot twee persoons dekbedhoes over de hekjes leggen desnoods twee hoezen dan kan ze niet naar boven en dan maar hopen dat ze niet naar beneden gaat...en ik moet maar wachten tot vrijdag dan gaat de hond ook weer naar mijn ex.....die gaat mee in de co ouderschap van de kinderen om de week,ik durf Cocy niet los te laten omdat de hond Vannah heel jaloers is..maar bedankt voor de tip in iedergeval....
groetjes Gerdy

Irene

hoi gerdy, ik zal morgen even proberen om foto's te maken om te laten zien hoe het er hier uit ziet, misschien kun je daar wat mee.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes