29 april 2024, 11:31:23

Goedkope winkel om een kooi te kopen?

Gestart door ziralioness, 12 juni 2003, 00:14:25

« vorige - volgende »

ziralioness

Ik heb een EIK gepakt, ik las in het boek ''Mijn Valkparkiet'' dat dat goed was. :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Paul

Hoi ziralioness,
Van eikentakken wist ik het niet maar als het in het boek staat moet het goed zijn :-)
Eikels zijn toch ook eetbaar voor dieren dus dat zegt inderdaad ook wel genoeg over de takken :-)

Groetjes, Paul

Karin

Hahahaha, zelfs dat woord komt er niet doorheen  ;D Dat van die eikenboom is een geweldige tip zeg, dat is lekker hard hout, niet stuk te krijgen. Die van mij moeten het doen met ordinair wilgenhout  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ellen

Ja, maar dat vind ik nou juist zo leuk van wilgentakken
dat ze het lekker kunnen strippen.
Zijn ze de hele tijd zoet mee als het moet.
Ik heb nu een hele grote tak ik huis staan, helemaal te gek.

Groetjes Ellen.

Karin

Ik ook, ik ga af en toe op strooptocht en knip dan wat takken af van verwaarloosde knotwilgen uit de gemeentetuinen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ellen

Ik heb gehoord dat je wilgen het hele jaar door kunt snoeien.
Nou hebben wij in de buurt hele grote treurwilgen staan.
Ik ga gewoon onder die rok staan en zaag met mijn zaagje
een mooie tak af. * ::) *

ik weet het.......ik weet het.

Groetjes Ellen.

Paul

hoi,
Ik bedoelde ook de vruchten van een eikenboom  :D
E i k e l s dus :-) misschien dat dit wel blijft staan :-)
Die wilgentakken worden altijd door een bekende van me gezaagd en ik krijg soms takken van 4 meter hahaha
Ze staan niet langs een autoweg dus dat scheelt weer met de uitlaatgassen die erop terecht komen.
Inderdaad in een bos is beter daar zijn de takken vaak veel schoner maar wilgen staan meestal niet in bossen helaas :-(

groetjes, Paul

Karin

Ach Paul, spoel ze gewoon lekker buiten goed af en ze zijn prima hoor ! Ik knip ze eerst op maat, te lange zijtakjes eraf, bladeren weg en ff lekker de sproeier erop om eventueel ontlasting van wilde vogels eraf te spoelen en ze zijn klaar voor gebruik !  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Karin,
Die bladeren vinden ze ook geweldig hoor daar zijn ze hier een week mee bezig geweest om die eraf te skopen  :D
Het enige is dat het een beetje troep geeft maar daar hebben ze de stofzuiger voor uitgevonden :-)

Groetjes, Paul

Karin

Ja, maar ik heb het over de takken die in de volière gaan. Als ze verdorren en ze blijven eraan zitten vind ik het zo lelijk.  De gewone knabbeltakken laat ik wel de blaadjes opzitten.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

fientje


clowntje46

Ik heb  bij een winkel bij mij in de buurt ( Dordrecht ) een hele mooi egrote kooi voor m,n beauty besteld die was maar 42,= euro
zodra ikhem heb zal ik er ff foto van maken  en hier neerzetten denk komende vrijdag de 29e  groetjes clowntje Ans

dysian


ziralioness

Hahahah ja hoor, ik heb toch ook al valkjes?  ::) Ik heb een kooi gekregen van een vriendin die hem niet meer nodig had. :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Stijn dc

hello

wel te laat, maar ik vertel het toch maar!!
was  net in het kringloopcentreum!
en wat zag ik, allemaal kooien, zeer ruim en goed voor valkjes en allemaal rond de 10€!
ik heb er wel geen gekocht omdat ik geen valkjes in huis heb, maar ik heb wel een tentoonstellingskooi gekocht voor 2.5 €

SDC:D