29 maart 2024, 16:59:07

Goedkope winkel om een kooi te kopen?

Gestart door ziralioness, 12 juni 2003, 00:14:25

« vorige - volgende »

Speedy

die kapaza kon ik ook nog niet, bedankt voor de tip, zo kom je steeds meer aan de weet.....nog meer advertenties die ik in de gaten moet houden  :-/ ;D

Groetjes,
Trudie

ziralioness

Misschien ook nog een leuke voor wie hem nog niet kent: www.gratisoptehalen.nl :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Valerkiet


Timmety

Hoi
zo'n precies de zelfde kooi alleen maatje kleiner (eigenlijk te klein voor 2 valken) heb k hier op zolder staan mag je gratis komen halen
Tim

ziralioness

Dat is ongelooflijk lief van je Tim, maar waar woon je dan...??

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

ziralioness

Hallo allemaal!

Ik heb van een vriendin een kooi gekregen van 54 cm hoog, 31 diep en 58 breed. :) Dat is in elk geval groot genoeg voor 1 valkje las ik. :) Zij had er een tijdje twee inzitten en heeft toen een grotere kooi gekocht. (ze komen er bij haar nl. maar 1x per maand uit)
Dus yippee... Ik ben voorlopig voorzien, tenzij er nog meer vogels bij zouden komen... nu nog een valkje halen na de vakantie! :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Timmety

Hoi
sorry dat k zo laat reageer maar heb het heel druk.
Ik woon in Someren, Noord-brabant, 20 min van eindhoven af.
groeten
Tim

Paul

Hoi Diane,
Die kooi die jij krijgt daar kunnen er ook wel twee in hoor.
Hij is bijna 60 cm breed dus dat is een prima maar en zeker als je ze er elke dag uit laat kunnen er makkelijk 2 in met die maten.
In elk geval fijn dat je al een kooi hebt en nu het valkje nog :-)

Groetjes, Paul

ziralioness

WOW Paul, dat is een heel fijn bericht!!!! :)
Ja, de valkjes vliegen straks elke dag los... :) Ik verheug me er zo op!
Ik moet nu alleen nog zorgen voor wat bakken onder mijn bed zodat ik mijn knuffelverzameling veilig kan opbergen!! (voor je het weet heb je geplukte knuffels!  :D)
Ik ben echt zo blij met dit nieuws!!!!!!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Peter

Hoi allemaal,

Ik heb ook nog een verkooppagina, nou ja het is meer een verzamelpagina. Op deze pagina worden als je je zoekopdracht gegeven hebt alle mogelijk bekende veilingsites doorzocht: Vergelijk.nl

Succes,
Peter

ziralioness

Dank je Peter, die site is heel handig. :)

Ik ben al met mijn zaagje het bos in geweest en ben nu zittakken aan het maken. :) Eerst eens flink gewassen, en toen in stukken gezaagd. Ik las dat het knabbelen aan boombast goed is voor de snavel en dat het de nageltjes afslijpt. :) Mijn moeder heeft zelfs al vogelmuur in de tuin geplant... Dus ik denk dat het wel in orde komt allemaal! :)
Ik ben ZO blij met die kooi!!!!!

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Jaimy_en_Viggo

hallo!!

Ik weet natuurlijk wel iets! Want ik hou van dat soort winkeltjes..lekker ouderwets! Ik heb het over een kringloop winkel.waar ze dingentjes verkopen voor het goede doel. ik heb er laats een helemaal kooi voor 6,5 euro gekocht..afstoffen..klaar is kees..bij iedereen in de buurt is er wel een kringloop winkel! veel succes!

 :-* Jaimy, Viggo en Nica

ziralioness

Yep, ik ben ook al bij 2 verschillende kringloopwinkels geweest, maar helaas had de ene helemaal geen vogelkooien en de ander alleen een kapotte kleine ronde. Ik kom er echter wel regelmatig dus als ik eens wat zie... ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Stijn dc

hello

ja kringloopwinkels kunnen inderdaad een oplossing zijn! ik heb er hier bij ons eens een mooie kooi gezien! ik heb ze wel niet gekocht omdat ik ze niet nodig had!!

SDC

Paul

Hoi Diane,
Kijk je wel uit met die takken dat het van bomen is die valkjes mogen hebben?
Wilgentakken zijn heel geschikt en ook takken van alle soorten fruitbomen.
Ze halen de hele bast eraf en dat vinden ze geweldig.
Maar er zijn dus bomen die niet goed voor ze zijn :-(
Het zou jammer zijn als je valkje daar ziek van zou worden.

Groetjes, Paul