29 maart 2024, 09:57:42

Goedkope winkel om een kooi te kopen?

Gestart door ziralioness, 12 juni 2003, 00:14:25

« vorige - volgende »

ziralioness

Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar een mooie kooi voor valkjes, mag ook tweedehands zijn. Ik ben al op marktplaats wezen kijken, maar alle geschikte kooien zijn helemaal zuiden des lands, en ik heb geen vervoer...  :-/
Weet iemand een website ofzo waar ze kooien verkopen voor nette prijzen? :)

Ik was zelf al helemaal gevallen voor de Ferplast Beta,
Hoogte: 82,5 cm
Breedte: 69,5 cm
Diepte: 44,5 cm
Prijs: € 115,-
 
Maar ja dat is toch wel een flinke prijs... ik vroeg me af of iemand een goedkopere kooi weet? :-/

Liefs,
Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Marianne

Hoi Ziralioness,

Is er toevallig bij jou in de buurt binnenkort een rommelmarkt of zo iets?
Daar heb ik mijn eerste kooi ook op de kop getikt en voor een habbekrats. Tja, dan moet er toevallig wel een zijn die je aanspreekt maar het is het proberen waard natuurlijk.
Succes met het vinden van de kooi van je keuze.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lique

Hoi,

Hier in zwolle heb je een groothandel, waar alles goedkoper is. Voer, kooien enzo.
Ze hebben er ook 2ehands kooien.

Ik zal wel kijken voor je

ziralioness

Dat zou geweldig zijn Lique, alvast enorm bedankt!  :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

ziralioness

Ik heb inmiddels een prachtige superkooi, helemaal super voor mijn kamer, voor maar 50 euro gevonden... nu alleen nog een manier vinden om hem helemaal uit Flevoland te halen.... :(

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Speedy

Ach, een dagje Flevoland is best mooi hoor, zo kan je nog genoeg moois van de omgeving zien, prachtige natuur.

Groetjes,
Trudie

ziralioness

Oh zeker Trudie, maar ik geen vervoer tot mijn beschikking... :(
Ik zal het via de trein ofzo moeten proberen. ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Jeffry83

Ik heb een hele grote kooi voor mijn valkje gekocht die oorspronkelijk een Beo kooi is maar dat maakt niet zoveel uit,hij koste eigenlijk 64 euro maar ze hadden problemen met het prijskaartje en gingen het opzoeken en toen kwamen ze opeens met de prijs van 40 euro,,, :P
de kooi zelf is van het merk Gabber..

Maat= 71x70

De winkel heet Ranzijn en is net zo'n zaak als Intratuin alleen de prijzen zijn lager en zit in leiderdorp.in het zuiden van nl dus maar er zitten nog vestigingen in Bovenkarpsel,Alkmaar,Zaandam en Almere.

check www.ranzijn.nl voor meer info

Hier nog een foto van mijn kooi met valk..(moet alleen nog houten zitstokken kopen)
R.I.P:
Khira: 06-2003/07-2007

ziralioness

Wat een mooie kooi!!

Mijn toekomstige kooi is 45cm diep 90cm hoog en 67cm lang. Mooie maten toch? ;)

Nu alleen nog iets verzinnen om hem op te halen...  :-/ :-[

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Valerkiet

19 juni 2003, 17:19:37 #9 Last Edit: 19 juni 2003, 19:25:58 by Angelique
bij tom en co. heb ik een voliere gekocht voor 152,...
alle erop en eraan op wieltjes en is groter dan ik ::) :D
maar dat was maar voor een maand ofzo die prijs :-/
mischien is die prijs zo gebleven? :-/
bij tom en co. in mechelen
ik moet er binnenkort toch heen gaan moet ik eens kijken voor je?

ziralioness

19 juni 2003, 17:57:22 #10 Last Edit: 19 juni 2003, 17:57:58 by ziralioness
Ik kan 152 EURO toch niet bij elkaar krijgen...  :( Dus dat word wel heel moeilijk. Ik moet eerder rond een euro of 50 uitkomen, anders lukt het niet.  :-[
Daarom ben ik ook zo blij met die kooi in Flevoland. Ik zal het hier thuis nog eens bespreken maar ik geloof dat ze niet al te enthousiast zijn hier om helemaal naar Flevoland te rijden om een kooi te halen.... :-[

*Arme student zijn valt niet mee... Ik heb maar 50 euro in de maand te besteden!*

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

demi

hoi diane
kijk anders eens op marktplaats.nl of kapaza.nl
daar staan mischien wel bij jou in de stad een kooi te koop voor weinig!

groetjes diana w

Speedy

Hoe ben je dan aan die kooi gekomen uit Flevoland? en houden die mensen hem dan zo lang vast voor je?
Helaas heb ik geen connecties met Groningenen ga ook niet die kant op, anders was het geen probleem geweest voor mij.

ziralioness

Ik heb de kooi in Flevoland op marktplaats gevonden. Ik ben al met die mensen in overleg geweest alleen moet ik dus nog een manier verzinnen om die kooi op te kunnen halen. ;)
Helaas zijn er in Groningen tot nu toe nog geen geschikte kooien op marktplaats. Kapaza kende ik niet dus daar ga ik nu even kijken. Ik heb ook al dieren2ehands.nl en andere sites geprobeert, maar tot nu toe nog niets gevonden...

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

demi