20 april 2024, 00:56:43

Nieuwe huisvesting

Gestart door sweetfuzzy, 24 februari 2006, 16:43:56

« vorige - volgende »

sweetfuzzy

Gisteren (donderdag 23 februari 2006) was het dan zover. Rond 17.30 uur kwamen ze mijn binnenvoiliere brengen. Marco heeft hem helemaal in elkaar gezet en ik heb het helemaal schoongemaakt met Detoll. Ik ben echt helemaal in mijn nopjes   

Alleen hij is groter dan ik had verwacht  :o :o :o. Maar dat kan de pret niet drukken hahaha

Toen alles klaar was heb ik Tweety en Rocky erin gezet. Die wisten niet wat ze overkwam. Nu laat ik ze een tijdje wennen aan hun nieuwe omgeving. Ik heb hieronder een foto van de nieuwe behuizing van mijn lieffies ....



Ook heb ik Timmie vandaag opgehaald bij mijn vriendin. Ik heb ook van hem een foto gemaakt. Hij was volgens bij al snel op zijn gemak want we mochten al snewl van zijn riedeltjes genieten. Hij begint vooral te zingen als ik begin te stozuigen. Dat vind hij leuk ... gek he ...
Hier is een foto van Timmie



Timmie zit nog lekker in zijn eigen kooi voorlopig. Ik weet nog niet of ik hem samen met de anderen in de voiliere zet. Ik twijfel nog.... maar dat komt allemaal goed.

Nou dit was het weer van deze keer .... tot een volgende keer 

:D :D :D Een hele happy Tamara / Sweetfuzzy  :D :D :D
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

trienke

een mooie kooi ;D

zo eentje heb ik ook, lekker groot is ie he.

Groetjes Trienke

sweetfuzzy

Echt wel ... hij is groter dan ik had verwacht. Zo zie je maar weer dat je je van een foto bijna geen voorstelling kunt maken.
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Riny

Hoy Tamara
Dat is inderdaad een prachtige kooi die je daar hebt staan.
Groot genoeg voor je valkjes om in te verdwalen.
Gelukkig heb je plaats om ze neer te zetten,zekerr ook omdat je dacht dat ze kleiner zou zijn.
Groetjes Riny :D

Kirsten

24 februari 2006, 23:45:25 #4 Last Edit: 25 februari 2007, 17:02:12 by Riny
Hoi hoi,

Je meubeltjes staan nu zeker op marktplaats ;) ;D
Prachtige kooi hoor,. snap dat je er erg happy mee bent

Groetjes
Kirsten

Het dagboek/ verhaal is gesloten omdat er een jaar niet meer is ingeschreven.
Wil je hem weer open, neem dan contact op.

Groetjes Riny / moderator


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------