28 maart 2024, 15:46:20

18 +

Gestart door Lique, 11 juni 2003, 18:46:34

« vorige - volgende »

Lique

Hoi Trudie,

Ik heb 1 nestblok op de bodem van de kooi staan.
Er is nog niet iemand die hem zich heeft toegeeigend.
Het kan P.D> zijn, Kyra, of Loky zijn. Als ze alle 3 tegelijk gaan leggen, hebben wij er nog eentje nodig, maar hier bij de groothandel zijn ze 6 euro (ong.) De andere wordt aan de papegaaienkooi gemonteerd. Waar een voerbakje hoort te zitten, wordt een opening gemaakt, waar een kast aan gehangen wordt.

Maar bij jou is het ook nog eens tijd voor kleintjes. Al is het nu niet, is het volgend jaar wel.
Enne, die vader gevoelens, toch heel wat hoor, omdat hij verder niet echt wat van de anderen aan trekt, maar mooi dat hij m wel beschermt.

Groetjes Lique

Speedy

O? Dus het mag ook op de bodem geplaatst worden?
Ja dan ga ik misschien wel voor de 6 kantige..
Ik snap alleen niet, dat ik hier niet kan slagen voor die andere soorten.

Groetjes,
Trudie

Lique

Het houdt niet op joh,

Vandaag ook, zo veel ben ik vandaag niet thuis geweest, maar er zijn al wel 3 wipwapjes gemaakt in mijn bijzijn.
Kijk maar eens naar de foto. Je ziet Sammy en Phoebe. Wie had dat nou verwacht???

Tara

Waaw, Sammy en Phoebe zijn wel te gek samen, Sammy heeft wel al een mooie gele kop sinds de laatste foto's dat ik van hem zag, ik vind het schitterend dat je ook weer met eitjes zult beginnen Lique! Succes, worden vast mooie jongen!

Groetjes, Tara

Lique

Hoi Tara,

Jammergenoeg weet Sammy zelf niet eens wat ze is. Het  ene moment een man, het andere moment een pop. Maar volgens mij vond ze het wel leuk om aan te zien, wat K.C. en Kyra deden, en ging zij ook maar 'kippetje' staan.
Maar waar ze de smaak van te pakken heeft gekregen..... kijk zelf maar

Tara

Hoi Lique,

ik zie net dat ik een fout gemaakt heb, ik bedoel eigelijk dat Phoebe een mooie gele kop gekregen heeft, Sammy zelf vind ik ook echt super, alleen wel superjammer hé :(.

Groetjes, Tara

Lique

Hoi Tara,

Ja, ik snapte hem ook wel hoor. Maar het maakt je wel heel erg blij hoor, als je ze zo lekker bezig ziet. We kunnen nog wel wat nestkasten erbij kopen joh hahaha.

Kolkkie

Hey Lique,

Heeft je huis al een naam? Mss Villa Wipwap een leuke naam?
Maar wel leuke stelletjes heb je zeg. Voor je het weet heb je er 30 rondvliegen :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

Hoi Mariska,

Ja, villa wipwap klinkt wel heel erg leuk. Want daar lijkt het hier wel op tenminste.
Ze zijn hier echt zo druk bezig. Vanmiddag ga ik weer naar de groothandel, en hal wat nestkasten op. Want we hebben er nu 2, maar veel te weinig is dat.
VAnmorgen waren Kyra en K.C> ook weer bezig, alleen ik was te laat voor een foto. Toen ze net met het wipwappen begonnen, duurde het wel 5 minuten. Nu niet langer als een minuut. Ik verwacht dat Kyra al wel heel gauw in het nestkastje gaat zitten, en gaat leggen.
Dat belooft dus allemaal nog wat.

Misschien wel 30 jongen die hier gaan rondvliegen. Want als P.D. ook gaat leggen, en Pino, en Loky, nou pfff, reken maar uit. En dan krijg ik over een paar weken ook nog eens jonge valken van buitenaf, die ik ook handtam ga maken.

Speedy

Wow, wat ga jij het druk krijgen joh....stel dat er gevoerd moet worden? kan je dat dan wel met je werktijden?
Anders is tante Trudie er ook nog hoor. ;D

Ok, ff zonder dollen....te gek dat jij zo die broedhokjes kan halen joh.
Ik ga morgen naar Amsterdam, misschien ga ik bij Dennis papegaai kijken. Die moet het vast hebben.

Groetjes,
Trudie

Lique

13 juni 2003, 17:22:14 #25 Last Edit: 13 juni 2003, 17:39:13 by Angelique
Hoi Trudie,

Ja, ik ga het zeker druk krijgen. Maar met het voeren van de oudere valken die komen, die hoeven straks nog maar 1 keer per dag, of helemaal niet meer gevoerd worden.
En met de kleintjes van mijn valkjes, ik ga er van uit, dat ze het zelf doen, dat ga ik niet zomaar overnemen. Maar als het echt niet anders kan, is er altijd wel wat te regelen.
Mijn overbuurman heeft papegaaien, en andere parkieten. Hij zal het ook wel doen, als ik het vraag. Maar liever voer ik niet zelf.
En we kunnen zowiezo niet lang weg blijven, want we zitten toch ook met Milo.  

Maar TRudie,

Zouden ze bij Dennis niet verschrikkelijk duur zijn?

Groetjes Lique

Marianne

Hoi Lique,

Zo te lezen breekt er bij jullie ook weer een spannende tijd aan. Maar wat wil je ook zo met villa Wipwap.
Heel veel succes nu met de nog komende nestjes.
We lezen de resultaten vanzelf hier op het forum.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lique

Hoi Allemaal,

Nou ik hoop maar dat Kyra gauw eitjes gaat leggen, want ik wordt knettergek van haar irritante gedrag :D :D
Ik eten, Kyra ook. pff nu ook, ik zit aan een broodje, en blijkbaar vindt zij dat lekker ruiken. Ze komt iedere keer gewoon op het brood af. en maakt niet uit of ik haar weg jaag of niet, ze blijft toch komen. Echt een gevoelige neus voor eten heeft ze nu zeg. Sammy is ook druk bezig met alles opeten, wat ze tegenkomt.
Het lijkt wel of ze hier nooit wat krijgen. hahah

Valerkiet

haha +18 ik ben 14 :D

Speedy

Dan mag jij hier niet komen kijken Valerkiet.
Sorrie....doe maar gauw je ogen dicht.