Kuiffie het 1e en enige kind van Murphy & Nemoo

Gestart door murphy, 16 juni 2003, 01:15:32

« vorige - volgende »

murphy

Hallo allemaal,
Ik ben Kuiffie en ben 10 juni geboren :-*...
Het begin dat ik op de wereld moest komen ging niet zo goed ik zat te strak vast in mn ei en kon er bijna  :-Xniet uitkomen,daarom heeft de verzorgster van mijn mammie me geholpen en ben ik nu gezond en :P ??? wel.
Eerst wilde mn ouders me ook niet voeren en ik maar gillen van de honger tot dat pa de noodkreet begreep en toch maar ging voeren...
Nu 5 dagen later ben ik al veel zwaarder als dag 1 ik word volgens de verzorgster van mijn pappie en mammie een beetje dik en rond :-/.
Maarja het zal wel babyvet zijn.
Helaas krijg ik geen broertjes en zusjes dat vind ik heel jammer :'(,maar ik krijg zo wel alle aandacht van mijn verzorgster en ouders dus het is misschien maar goed zo.
trouwens Mammie Murphy denkt wel dat de andere eitjes nog uitkomen,want ze keert ze nog steeds maarja je hebt van die Valkjes :-/.
Hier volgen wat foto's van mijn 1e paar dagen op deze wereld ik hoop dat jullie ze leuk vinden... 8) ;)Kijk bij Forum =Spoed onder titel Kuiken is voor de helft uit ei!
Nou Doeiii kusjes van Kuiffie( p.s ist niet hoe je je foto's nog een x gebruikt.)

Speedy

Wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat Kuifje.
Dat je een mooie valkparkiet mag worden.

Groetjes,
Trudie

Marianne

Ik sluit me geheel aan bij de woorden van Trudie.

Groetjes Marianne.
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Murphy

Hallo Allemaal,
Hier ben ik vandaag 10 dagen oud en dat moet gevierd worden :-*...
Daarom een paar nieuwe foto's waar ik op te zien ben met mn nieuwe kuif hij word echt heel mooi ::) donker gelig van kleur is ie.
Nou doeii veel kijkplezier.


Murphy


Murphy

Enne ik heb mn oogjes al geopend maar ik ben nog zo slaperig dus heb nog wel heel vaak dicht hhihiiihiiiii :-/

Murphy

Gaapies doen doe ik ook heel veel..
Maar hier ben ik toch wel heel speciaal al zeg ik het zelf. :P :P :P :P :P

Speedy

Hoi Murphy,

Wat een klein ding he, leuk hoor dat het zo goed gaat met Kuiffie.

Groetjes,
Trudie

Lique

Hoi,

Gefeliciteerd met Kuiffie's 10 dagen gahahha

Wat een plaatje he,
Lijkt wel een bonte valk.

Groetjes Lique

Marianne

Hoi Kuiffie,

Van harte gefeliciteerd met je 10 dagen.
Je staat erg grappig op de fot's.
Dat je maar een grote valk mag gaan worden met een heleboel mooie veertjes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Murphy,
Wat is kuiffie een mooi jong zeg.
En net als wat Lique zei dacht ik ook dat Kuiffie een bonte valk gaat worden want bij wildkleur begint de kuif zwart door te komen.
Het zal dus wel een hele mooie bonte worden denk ik :-)

Groetjes, Paul