19 april 2024, 00:58:37

advies gevraagd

Gestart door hylke, 23 februari 2006, 20:43:42

« vorige - volgende »

hylke

Hoi allemaal,
Ik heb even een vraagje over mijn nieuwe aanwinst. Ze heeft de hele dag door goed gegeten van de snoepstok en de trosgierst maar nog geen druppel water gedronken! Sinds het moment dat ik haar gisteren gehaald heb al niet. Wat moet ik nu doen?
Groetjes Hylke

hylke

Probleem opgelost :-) Alsof ze wist dat ik het hier opschreef en jullie allerlei enge dingen zou adviseren hahaha. Ze heeft gedronken!
Groetjes Hylke

bobbie

23 februari 2006, 21:18:54 #2 Last Edit: 23 februari 2006, 21:20:34 by bobbie
 :D :D :D

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.  :D

Geef je niet teveel van de snoepstok? Zelf hang ik een snoepstok 1 dag op en haal hem dan weer een paar dagen uit de kooi.

Ook trosgierst mogen ze niet heel de dag door hebben. Ze moeten namelijk ook de zaadjes uit hun bakje eten.
Je kan wat zaadjes over de bodem strooien of een bakje extra op de bodem zetten.
In het begin is de trosgierst niet zo erg hoor, als je ze maar aan het eten krijgt, en dat is jou goed gelukt zo te lezen. ;)

Als je vragen hebt horen we je wel weer.

Veel plezier met je valkje.

Groetjes, Nel :)

hylke

Bedankt voor je reaktie Nel. Ik ben me er van bewust dat het niet alleen maar snoepstok en trosgierst moet zijn, maar ik ben zo blij dat ik haar aan het eten heb! Morgen haal ik alle lekkernijen weer weg en zal ze toch echt aan het voer moeten beginnen. Hoe lang mag je wachten als een valkje besluit niet te eten? Ik ben namelijk bang dat ik morgen alsnog de problemen van niet willen eten voor mijn kiezen krijg.
Groetjes Hylke

Kirsten

Hoi Hylke,

Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D
En inderdaad met vragen ben je hier op het juiste adres :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------