20 april 2024, 00:02:36

witmaskers

Gestart door adnaloj, 11 juni 2003, 17:02:54

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Trudie,

Ik heb het al gelezen. Echt <piep> is het voor Anika. Ik vond het al een vaag tuigje, maar ik zal hem ook niet meer gaan gebruiken.
Maar bedankt voor de hint.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

adnaloj

ik heb net een dierenwinkel aan de telefoon gehad die ook albino's verkopen!!!!!!!!!!!!!
ik ga daar vrijdag ff heen om te kijken.. hij heeft ze nu nog niet maar ik wil mijn telefoon nummer even achter laten.

Speedy

Ok Mariska,

Ja je vergeeft het je zelf nooit, als dit je zal gebeuren hoor.
Ik ben er nooit zo op geweest op die onzin.
Het is toch geen hond.
Ook voor ratjes ben ik ertegen hoor, maar ok.er moest weer zo nodig iemand dit uitvinden.

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Hoi Trudie,

Coco komt niet meer verder als de kooi in de tuin. Dat is zijn plekkie als ik hem buiten zet, en niet verder.

Ga je die albino's kopen als ze komen Jolanda?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

adnaloj

denk ik wel.
of ik zet ze hier te koop ( dat lijkt me beter )
dan weet ik zeker dat zulke bijzondere vogels bij goeie baasjes terecht komen.... ;D

Speedy

Te koop?? heb je ze te koop??
Snap er nu niks meer van.....

 :-/ :-/ :-/ :-/

Kolkkie

Ik denk dat Jolanda bedoelt dat ze ze hier te koop zet, zodat ze in onze handen komen te vallen.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

O ok, ik hou mijn handen op hoor.laat maar vallen.
 :D :D :D :D :D

ziralioness

Albino's...? WOWWWWWW......  8) *Houd haar handen op*
Lijkt me schitterend, zo'n spierwitte vogel.... :)

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

adnaloj

ja ik bedoelde inderdaad dat als ze te koop zijn in de dierenwinkel ik hier een oproep wil plaatsen... :D
zodat de mensen die graag een albino valkje willen een goed tehuis kunnen geven en van jullie weet ik dat zeker....
vandaar

groetjes jolanda

ziralioness

Yep, ik meld me aan vanaf eind Juli!  ;D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

adnaloj

eerst even kijken of het me lukt.... ;D ;D ;D maar als het zover is dan laat ik je het even weten oke? ;)

ziralioness

Je bent geweldig!  :) Bedankt!!!!!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

adnaloj