24 april 2024, 19:32:45

witmaskers

Gestart door adnaloj, 11 juni 2003, 17:02:54

« vorige - volgende »

ziralioness

Nee Speedy het waren geen Albino's maar witmasker (lees maar eventjes  ;D)
Er is geen foto van. Het leken, zei Jolanda, het meest op geparelde witmaskers. Ik ben ZOOOOOO ontzettend mijzelf in de hand aan het houden om niet de eerste de beste bus naar Assen te grijpen! ;D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Mandy

11 juni 2003, 19:16:43 #16 Last Edit: 11 juni 2003, 19:17:41 by Mandy
Hier nog wat lekker makertjes :P;





Dit zijn valkjes uit een vorig nestje van mij.
Nu heb ik 4 geparelde witmaskers; 3 gewone en 1 cinnamon gepareld (die lichtere) en ze zijn alle 4 al gereserveerd. ;D
Witmaskers zijn wel voldoende te krijgen dacht ik zo? Albino's niet zo denk, dan moet je echt goed gaan zoeken. ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

11 juni 2003, 19:17:08 #17 Last Edit: 11 juni 2003, 19:18:07 by Speedy
Dit is mijn witmaskertje, heb ik afgelopen zaterdag gehaald, hij/zij is nu 4 weken en hoop dat ie net zo mooi wit koppie krijgt als je die hier op de vorige pagina als volwassen man ziet.


ziralioness

ARGHHHH Ik ben stinkend jaloers!!!!  :o
Ze zijn prachtig.... Echt schitterend.

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Speedy

Hou op Mandy, jij maakt haar helemaal gek (en mij ook)
Ja dan zul je die van Mandy wel bedoelen denk ik, die zijn gepareld, dus lichter van kleur.
Ik heb echt die donkere die Tara daar liet zien.

Succes en laat horen of je geslaagd bent, neem ze maar alle 2.....en vanwaar moet je vertrekken??


adnaloj

help ik krijg via de email allemaal reacties die ik niet een skan lezen......

ziralioness

11 juni 2003, 19:23:28 #21 Last Edit: 11 juni 2003, 19:24:17 by ziralioness
God Angel word ook met de dag mooier..

Helaas kan ik ze niet kopen Speedy (ik ben even je naam kwijt).
Ten eerste heb ik nog geen kooi staan maar ten tweede ga ik over 2 weekjes voor een maand weg. Vandaar dat ik heb besloten om pas eind Juli valkjes te nemen... Maar de verleiding is veel en veel te groot...  ::) LOL en maak me maar gek met die mooie foto's hoor, ik vind ze geweldig om te zien!  ;D
Ik hoop dat iemand hier van de forum wel zal besluiten die 2 witmaskers uit Assen te kopen!!!!!!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

adnaloj

ze zijn mooi he? zal ik anders ff  bellen of ze ze nog hebben? en wat ze moeten kosten.....?

wat een super mooie valkje allemaal ik wist niet dat er zo verschrikkelijke mooie valkje zijn ....


Lique

Hoi Jolanda,

Je krijgt een mail, als er iemand heeft gereageerd op jouw berichtje.
Daar staat ook een link, zodat jen iet eerst op hoeft te zoeken, waar hij ook al weer stond. Deze kan je trouwens ook uitzetten.

ziralioness

Zou je ze zelf niet willen hebben Jolanda? :)

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Speedy

Dank je, ben er ook erg trots op hoor, op allemaal trouwens..ja bel maar hahahahaha enne, dan chancel je toch je vakantie?? ;D ;D ;D ;D
mijn naam is Trudie


adnaloj

ja ik zou ze heel graag willen maar heb er al twee en heb nu nog niet de ruimte voor meer  :-[

adnaloj

moet ik anders ff bellen?

ziralioness

Trudie, mijn vakantie cancelen? Dat zou echt zonde wezen, ik kijk er al meer dan een jaar naar uit... :) En gezien ik maar 1x per jaar op vakantie ga... ;) Vandaar... En ik wilde het een valkje niet aandoen om een maand op een logeeradres te zitten terwijl hij nog amper aan mij gewend is.

Ahwwww wat jammer Jolanda...  :-[ Ik wilde dat ik een kooi voor je had....

Liefs,
Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Speedy

Zucht)))) kijk dit is Angel....mooi he?