8 mei 2025, 23:11:48

PAS OP!! VOGELDIEF ACTIEF IN VIANEN!!!

Gestart door Saar, 18 februari 2006, 15:07:24

« vorige - volgende »

Saar

Hoi iedereen.
Hier zijn in de buurt 35 tropische vogeltjes gestolen.
En bij ons in de straat hebben ze het bij een andere voliere geprobeert >:( >:( >:(. Als er in de buurt nog meer vogels zijn gestolen zouden jullie dat dan willen melden? En ik hoop jullie optijd te hebben gewaarschuwd

groetjes saar

Riny

Hoy Saar
Om vogeldieven af te schrikken gaan wij 's nachts ganzen los laten lopen.
Dat werkt beter als een waakhond.
Wij zijn echt bang geworden als je ziet hoe vaak er voliere's leeg gehaald worden.
En je hoort ook nog vaak dat ze alleen de dure soorten meenemen.
Hopelijk krijg jij er geen last van.
Groetjes Riny :'( :'(

Saar

ik hoop ook dat ze m'n vogeltjes met rust laten. Maar als er bv een kat in de voliere hangt word ik al wakker laat staan als dr iemand de voliere open maakt en dr in gaat staan... Maar de andere voliere die bij ons in de straat staat, die heeft ook parkietjes dus ik ben nu wel erg op mn hoede. En maar hopen dat ze niet meer volieres leegplunderen :( >:(

groetjes saar

Saar

ik heb nog wat dingen gehoord.
de gestolen vogeltjes hadden in totaal een waarde van 550 euro.  hij had kanaries en gouldamadines en nog meer kleine vogeltjes. EN hij was lid van een vogelvereniging. de kanaries waren allemaal geringd die kwamen bij een kampioen vandaan. Dus mijn voliere is veilig. er zitten bijna alleen maar parkieten in. en daar zijn ze niet op uit. De andere voliere in de straat had ook alleen maar parkieten. Ze hadden de kliko's anders gezet zodat ze ove de schutting heen konden kijken :-\

groetjes saar