23 juli 2025, 19:59:46

Jolanda's dag/weekboek

Gestart door jolandaW, 20 februari 2006, 19:06:26

« vorige - volgende »

Saar

ManjaV

Hoi Jolanda,

Ik wil je een leuke kerst toewensen en alvast een gezond en gelukkig 2007! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Gerda

Riny

Hallo Jolanda
Ik wens voor jou en alle mensen,
de vervulling van veel stille wensen.
Fijne kerstdagen Riny

jolandaW

Hallo Monky,Saar, riny, gerda, caro, manja en verder wie ik vergeten ben.
Bedankt voor allen kerstwensen.
Kerst is al weer voorbij dus kan moeilijk zeggen van het zelfde maar nieuwjaar komt er aan maar is nu nog ff te vroeg voor die wens vind ik, ik zoek morgen wel wat tijd om een kaartje te maken op te plaatsen bij jullie.

Hoi Caro,

Ik heb bij mij ook houtsnippers geprobeerd in de voliere maar als het regend en de bodem wordt en blijft nat dan gaan die schimmelen is mijn ervaring.
En daar niet al het water uit de voliere weg liep met regen heb ik dat er uit gelaten.
Het beton maakte ik dan schoon door met een plemuurmes de bodem schoon te schrapen en af en toe een emmer water er over heen en een borstel.
maar omdat het water hier en daar bleef staan wordt het toch een vieze drap als het nat blijft.
Vandaar nu die stenen waarbij ik hoop dat het water tussen de stenen door verdwijnd en de oppervlakte droger blijft dan eerst.
Ik heb er nu wel wat schelpenzand in liggen om tussen de stenen te laten zakken hoor en ik kijk wel hoe dat bevalt.
en misschien als het straks droog blijft dat er toch weer houtsnippers in kunnen.

groetjes Jolanda

ManjaV

Hoi Jolanda,

Goed idee van je om stenen in de voliere te leggen zodat hun pootjes niet nat worden! En schelpenzand erboven is helemaal perfect, want het staat leuk en bovendien scharrelen ze daar ook graag op. :D :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Riny

Hallo Jolanda
Ik wens je een jaar vol vreugde
en zonneschijn,
waarin verdriet en zorgen
2 onbekenden zijn.
Fijne jaarwisseling !
Groetjes Riny

jolandaW

Hallo Manja

Ja het is idd een mooi gezicht dat witte zand maar helaas is het ook zo weer vol gestrooit met lege zaaddoppen.
Ga er soms met de zeef door heen om de meeste troep er uit te zeven.
Als ik dat gedaan heb dan gaan die 2 kwartels die ik heb er heerlijk in badderen.
Mooi gezicht vind ik dat hoor.

hallo Riny,

Bedankt voor je nieuwjaars wens.

groetjes Jolanda

Dilana

Hoi hoi

groetjes Dilana ;D[/color]

Bello

De beste wensen voor het nieuwe jaar!!!

Ivo en Dorothé

Bello en Catka

en veel succes met je valkjes!!!!
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

marga

hoi jolanda
jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar
groetjes marga

Anja

jolandaW

Hallo allemaal,

Allereerst weer bedankt voor de beste wensen.

Ik sta voor een raadsel.
Ik laat mijn 3 grasparkietjes uit de kooi en laat ze een poosje alleen in de kamer vliegen.
De kooi van de valkparkieten laat ik dicht omdat ik weet dat er dan zeker 1 van de drie daar binnen gaat zitten en ze dat niet echt leuk vinden.
Nou kom ik dus net terug in de kamer en ik zie 2 grasjes vliegen en nummer 3 zit toch in de kooi bij de valkjes en de kooi is nog steeds dicht en er is verder niemand in huis.
rara hoe kan dan  ??? ??? ???

Mijn vermoede is dat ze dus door de tralies heen gegaan is.
Anders sta ik echt voor een raadsel of ze kan googelen of toveren.

groetjes Jolanda

Saar

Hoi jolanda
Ik heb hier ook een paars grasje zitten, en die breekt dus wel is uit door zich door de tralies heen te porren ::) Waarschijnlijk staan de tralies op een plekje iets verder uit elkaar. Bij ons is dat gekomen door t verplaatsen van een stok..
groetjes Saar :-*

tamara

hallo,

bedankt voor je bericht in mijn dagboek
De beste wnsen voor 2007 en een heel gelukkig nieuwjaar.

Groetjes tamara en tequila en amigo

groetjes tamara en tequila en amigo