28 maart 2024, 10:13:49

raar gedrag

Gestart door linda, 6 september 2002, 16:57:32

« vorige - volgende »

linda

sinds twee dagen doet onze pico heel raar.Hij doet soms zijn vleugels open en dan pikt hij zo stilletjes in je handen en begint zo wat te fladderen , echt raar. ::)Hij wil precies de baas spelen , ik weet niet wat het is .en hij is precies ook heel zenuwachtig geworden , het minste wat hij dan hoort dan begint die rond de lopen met zijn kuif recht omhoog .Aan wat kan het liggen want volgens mij is er niets veranderd hier hoor .groetjesssssssssss

cisca

Hoi Linda ik denk dat pico volwassen word dat begint al als ze een maand of 5 zijn dus waarschijnlijk niets om je zorgen te maken hoor.
groetjessssssss

linda

maar onze pico heb ik nog maar drie maanden cisca en dat was zo een klein jonkie , is hij dan is de pepuberteit of wat  ;D ;D ;D ;D soms denk ik dat hij dat doet omdat hij zich goed voelt hoor ,want als ik hem een tijdje op zijn kopje en nekje krabbel dat doet hij dat ook .En als ik hem een tijdje op zijn kopje krabbel begint hij altijd te gapen soms wel 5 keer achter elkaar  :D :D :D het is een echt spook aan het worden en hij vliegt het hele huis door hij kent goed zijn weg .Maar hij probeert overal aan te knabbelen , zelfs aan de pigmentvlekjes op mijn armen en zo .kan ik hem dat afleren of niet want soms is er wel wat vel bij en dat doet geen goed >:(
groetjes linda en de toch wel heel lieve pico