Werkbeschrijving vogeltuigje

Gestart door Sanna, 9 juni 2003, 19:15:16

« vorige - volgende »

Valerkiet

Hallo Tara,
ik heb er eentje proberen te hebben maar ze leverden het alleen in nederland ::)
ik probeer er ergens een tweedehand van iemand te hebben op het forum ;D.
ik geef nie zomaar op en Tara als ik een winkel vind koop ik er ook wel eentje voor je ;)

Best friend for ever,

Valérie

Tara

Valérie!!! Nee, je koopt geen! Ik heb het net geprobeerd en besteld, het zegt dat mijn order verzonden is en dan geeft ie me een ordernummer, dus ik denk wel dat het is gelukt, alleen heb ik nog een vraagje, hoe moet je dan betalen?
bij de levering?

Groetjes, Tara

Sanna

Hai Tara!

Als je het tuigje besteld hebt bij Dennis Papegaaien dan moet je bij levering betalen (onder rembours). Je kunt ze ook even proberen te mailen om te vragen of ze in België bezorgen. Maar ik heb het idee dat ze je wel zullen bellen wanneer dat niet kan. Ze belden mij ook om te vragen wat voor vogel ik had om er zeker van te zijn dat ik de juiste maat bestelde. Als je de website bekijkt krijg ik wel het idee dat dit mensen zijn die heel veel om vogels geven.

Succes!
Groetjes, Sanna

Mandy

Hallo,

Ik kan dat stukje zo gauw niet vinden waar je op zoek bent naar een 2e-hands tuigje dus zet ik het maar hier. Ik heb er nog wel één, het is dus voor valkjes en is paars, zie foto;

Ik heb het een keer geprobeerd en vond het helemaal geen succes dus als ik er iemand blij mee kan maken wil ik het wel op sturen? Het verzenden kost mij 5,50 euro dus dan vraag ik er 10 euro voor, ik heb ook geen idee meer wat ik er toen voor betaald heb, maar 4,50 euro is niet veel toch? :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl