17 april 2024, 01:11:02

sanka is dood

Gestart door kelly, 10 februari 2006, 11:55:42

« vorige - volgende »

kelly

sanka was een trotse valkparkietje.een gele lutino met een mooie kam. ze was heel lief.ze beet wel af en toe een keer,ma ze was zo lief.sinds een paar dagen sliep ze vanonder in haar kooi.als ik het deurtje van het kooitje opendeed kwam ze uit haar kooi,klom ze zo naar beneden op de zetel naar mijn schoot.en dan kroop ze heel dicht naar mij.kben naar het vogelcentrum geweest en daar zeiden ze ook dat ze ziek was.dan ben ik naar de dierenarts geweest.ik toonde sanka,ze zat te slapen op mijn arm.de dierenarts zei nog van 'amai die is wel tam'.ze kon sanka zo vastnemen zonder dat ze wegvloog en gaf zelfs haar hoofdje om eraan te strelen.de dierenarts heeft haar ontwormd en medicatie gegeven.2dagen lang heb ik sanka babyvoeding gegeven met een spuitje,extra vitamintjes en verdere medicatie.gisteren at ze het mooi op en at zelfs van haar trosgierst.gisterennacht hoorde ik sanka.maar dit kon niet want sanka slaapt beneden.toen dacht ik van sanka is dood.ik zei het nog tegen mijn vriend,ik zei dat ik sanka hoor maar dat ik niet durvde kijken.vanmorgen heb ik gekeken.ze was net aan het slapen.in een bolletje met haar snavel in haar veertjes.ik kwam aan haar en ze voelde zo hard aan,ze bewoog niet meer.ik begon te wenen en duwde een beetje naar haar.ik wou niet geloven dat ze dood was.nu ligt ze nog in haar kooitje,vanmiddag ga ik ze begraven.het doet zo pijn! sanka zag mij als zijn mama en ik sanka als mijn kindje. ik was zo trots op sanka.ik toonde haar aan iedereen en iedereen gaf dan complimentjes dat ze zol lief is. zo is het leven dat weet ik.en ik weet ook dat alles ooit gaat doodgaan.maar op het moment zelf doet het zo pijn dat je dit niet wilt beseffen.

ik wou gewoon nu even mijn hartje luchten aan jullie omdat jullie mij verstaan.jullie hebben zelf een valkparkietje en jullie weten hoeveel liefde zo een beestje kan geven.gewoon weten dat mensen mijn verstaan doet deugd.ze zeggen thuis allemaal van dat is normaal enzo,maar ze verstaan niet wat zo een beestje bij je kan doen.
ik ben blij dat ik hier mijn hartje heb kunnen luchten,dank u

groetjes kelly

Kirsten

Hoi Kelly,

Allereerst heel veel sterkte met het verlies van Sanka,.
Wat verschrikkelijk dat ze het niet heeft mogen redden,. zo te lezen is ze wel vredig ingeslapen zonder pijn.

Ze heeft een ontzettend warm en liefdevol leven gehad bij je. ik weet zeker dat ze jou daar heel dankbaar voor is.
We weten hier inderdaad hoe het voelt en je kan hier altijd je verhaal kwijt.

Nogmaals veel sterkte
Groetjes
Kirsten




Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hallo Kelly,

Wat in en in triest.

Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes, Nel :-\

sweetfuzzy

sterkte met dit verlies
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Marianne

Heel veel sterkte met dit verlies.

Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tara

Hoi,

ahh heel veel sterkte toegewenst, ik vind het echt vreselijk,
ben er even helemaal stil van :(

Je hebt Sanka in ieder geval bewezen dat je heel veel van d'r hield, en daar zal Sanka je altijd dankbaar voor zijn.

Groetjes, Tara

Riny

                                                   
Hoy Kelly
Heel veel sterkte wil ik je wensen met de dood van Sanka.
Je zult hem in het begin vreselijk missen ,dat kan ook niet ,anders als je zoveel van iemand hebt gehouden.
Maar bedenk wel dat Sanka een heel gelukkig ,en bevoorrecht valkje is geweest.
Om op te groeien in zo'n liefdevolle omgeving is lang niet iedereen gegund.
Heel veel sterkte Riny :-*

margreet

hallo Kelly,

Veel sterkte de komende tijd, troost je met de gedachte dat ze een heel fijn leven bij jouw heeft gehad.

groetjes Margreet

marga

hoi kelly
heel veel sterkte de komende tijd
je zult sanka wel heel erg missen
groetjes marga