12 mei 2025, 07:34:22

goedkoop speelgoedje :)

Gestart door Chillie, 9 januari 2006, 23:47:17

« vorige - volgende »

Chillie

hallo,
met de feestdagen achter de rug heeft aiko zichzelf een nieuw speelgoedje aangeschaft, een doosje lucifers. Knip eerst wel de solferkopjes eraf naturlijk. Eerst probeert hij het doosje open te krijgen, als dat open is begint hij 1 voor 1 die lucifers uit het doosje te leggen. En als alles naast het doosje ligt gaat het allemaal 1 voor 1 de grond op. Daar is hij zeker een hallef uurtje mee zoet :) Ik vind dit echt een leuk en ontspannend speeltje voor aiko...

Een ander speeltje dat je kan maken, is bijvoorbeeld bij een blikje cola, het 'clipsje' eraf te halen. Als je genoeg clipsjes verzamelt hebt, kan je deze bijvoorbeeld aan een touw hangen. Succes verzekerd :) alweer een hallef uur speelgenot :)

Ik hoop dat jullie met deze leuke ideetjes iets kunnen doen ..

Mvg,
Chillie

Saar

Dat zijn leuke ideetjes ja  :D
wij hebben meestal 4 paperclipjes aanelkaar vastgemaakt. Dan zijn ze heel lang bezig om ze uit elkaar te krijgen
groetjes saar

valkje-jacco

hoi,

Wat een leuke idee'en, maar van die clipjes cola, zitten daar geen scherpe randjes aan waar ze hun tong mee pijn kunnen doen?

Ik heb liever een wc rol, daar hebben ze ook veel plezier van!

groetjes:Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Bo

ja en een bakje paperclips doen het ook heel goed en tyrips aan een elstiekje! Je hebt ook een speeltje wat bestaat uit een kokertje en daar zitten cocktailprikkers in die ze eruit moeten proberen te halen, is echt mooi om te zien. Bo wordt er helemaal wild van.

Chillie

ik heb al wat scherp is of waaraan hij zich zou kunnen pijndoen erafgeknipt met een tang, of platgedrukt, zodat het gevaar op een wondje tot een minimum beperkt blijft

aiko leert snel de laatste dagen, hij geeft nu zellefs al een pootje als ik 'poot' zeg, net een hond --> hilarisch :)

Bianca

Citaat van: Chillie op 14 januari 2006, 20:04:25
ik heb al wat scherp is of waaraan hij zich zou kunnen pijndoen erafgeknipt met een tang, of platgedrukt, zodat het gevaar op een wondje tot een minimum beperkt blijft

aiko leert snel de laatste dagen, hij geeft nu zellefs al een pootje als ik 'poot' zeg, net een hond --> hilarisch :)

Das wel leuk zeg!
Maaruh ik vind je speelgoed-ideen hartstikke leuk, ik leg zelf heel aak een heel bosje van die roerstaafjes(om drankjes te mixen) op tafel, met de meest felle kleurtjes, daar zijn ze altijd ook wel lang mee aan het spelen.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Irene

Een beetje late reactie van mijn kant uit, maar wat dacht je van rietjes?  ;D zijn ze ook heel lang mee zoet. Zeker als je de eindjes in elkaar schuift en er een soort figuurtje van maakt.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Saar

een rietje hebben we ook in de kooi gehad
maar sinds moby, onze 2e valk, dr bij is gekomen doen we dat niet meer... dan gaan ze zitten vechten om t rietje :-\

groetes saar

Roel

Zou toch maar oppassen met lucifer doosjes want aan het strookje waar je je lucifer aan moet stijken daar zit zwavel in (als ik mij niet vergis) en dit komt volgens mij ook niet echt ten goede voor de gezondheid van onze gevleugelde vriendjes.
knip dit er voor de zekerheid dus maar af  ;D