2 mei 2025, 19:50:13

Mager? of niet?

Gestart door Chillie, 17 januari 2006, 16:37:42

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Mitchell,

Ik denk dat je zo niet kunt zeggen of een valkje te mager is want de een is ook groter als de ander ;)
Dr Feld heeft mij ook eens gezegd dat als het borstbeentje scherp aanvoelt dat ze wel iets zwaarder zouden mogen.
Het hoort niet scherp aan te voelen.

Hoi Andrea,

Mijn valkjes hebben ook vaak groente of fruit door hun eivoer heen.
De meeste vinden dat heel lekker.
Maar van de week werd hier door iemand de tip gegeven om cayennepeper over de groente en fruit heen te doen wat ze niet lusten ;) Dat schijnen ze heel lekker te vinden.
Ik heb er zelf geen ervaring mee want bij mij zijn ze alle 9 gek op groente en fruit.
Maar het is het proberen waard denk ik ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Gewoon die poeder uit busjes,bedoel jij die?
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Riny,

Ja dat bedoel ik ;)
Die tip gaf iemand hier bij voeding.
Ik dacht Skye, maar ik weet het niet meer zeker ::)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Dan zal ik dat eens gaan proberen want al ga ik op mijn kop staan.
Fruit krijg ik er niet in.
Groetjes Riny :D

Chillie

86 gr, beetje bijgekomen, maar Aiko zit in de rui nu voor de eerste keer, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben ..

groenten eet hij nog steeds niet, fruit ook niet, hij heeft het meer gezien in kruiden (oregano, basilicum, peterselie) ..

ik kocht deze fijngemalen op emarkt en doe dit onder zijn eivoer, het geeft een fisse adem tot gevolg :-)

Mvg,
Chillie

Ineke