3 mei 2025, 19:55:45

tevreden of juist ontevreden

Gestart door Gerdy, 7 maart 2006, 14:23:29

« vorige - volgende »

Gerdy

Ik heb geen idee wat Cocy heeft.......ze eet en drinkt goed, ze speelt,
de ontlasting ziet er goed uit, ze verliest wel wat kleine veertjes...maar ze is zo stil..maakt heel erg soms een geluidje soms maar één keer per dag...het is net of ik geen valkje in huis heb..zou ze nu juist tevreden zijn of ontevreden..ik weet het niet..maar ze was altijd vrij aanwezig ...Cocy is nu ongeveer 20 weken.

groetjes Gerdy

Rianne

Misschien is Cocy een popje, die zijn stukken rustiger als mannetjes. :)

Kolkkie

Hoi Gerdy,

Als ze een popje is, zal ze vrij stil blijven.
Als ze nu een beetje in de rui begint te komen kan je nu wel mooi zien wat voor veren er terug komen.

Het kan ook zo zijn dat ze wat stiller is vanwege de rui.
Coco (mannetje) is bij mij momenteel in de rui en hij is ook wat stiller als dat hij normaal is.
Ook zit hij veel te slapen.

Het is maar goed dat hij nu in de rui komt, want dan verdwijnt als het goed is de bloedvlek op zijn vleugel ook eindelijk.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Gerdy

Cocy is inderdaad een pop maar voorheen liet ze toch echt wel m erken dat ze er was..roepen als ik wegging en zo of als ze mij beneden hoorde. wie weet heeft het met de rui te maken..ik wacht wel af..
groetjes Gerdy

Tara

Hoi Gerdy,

heeft ze wat speeltjes en bezigheid in de kooi?
Je kan altijd nog een tweede valkje aanschaffen hé ;)

Groetjes, Tara

Gerdy

Hoi tara,
Het gaat er niet om dat ze zich niet vermaakt , dat is allemaal prima en het tweede valkje is al in bestelling...

groetjes Gerdy