11 mei 2025, 03:59:58

vito en zijn hormonen

Gestart door eefje nieuwenburg, 31 januari 2006, 10:08:52

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

Vito heeft er zin in,hij zit echt zolang als het licht is te fluiten,dat dat beest nog stembanden heeft snap ik niet maar het is bijna om gek van te worden.
wat doen jullie met een man die zo bezig is?
hij zit nl ook niet voor een pop te zingen maar voor de mannen in de voliere ???
maar omdat hij op het niveau van de brandweersirene zit te gillen en fluiten is het niet echt gezellig meer maar eerder frustrerend dus als iemand tips of suggesties heeft hoor ik dat  graag want het enige dat ik kan bedenken is isoleren die kamer ;D

groetjes eefje

bobbie

Hoi Eefje,

Kan je de macho niet afleiden door van alles aan te bieden, takjes van buiten om op te knabbelen, wc rol, folders etc.

Ik zou het verder ook niet weten :-\.

Succes, Nel :)

eefje nieuwenburg

ik heb een ladder gemaakt van wilgentakjes daar knaagt hij aan en zingt ondertussen vrolijk verder ;D
er hangen andere dingen om te kangen en te spelen maar ook dan gaat ie ondertussen door met geluid produceren....hmm oke isoleren die hap dus ;D
haha nou ja misschien dat ie straks wat indimt als ie echt een vriendinnetje gevonden heeft dat was met STitch ook zo dus wie weet.....alleen zo jammer want uitslapen is er niet meer bij ::)

groetjes eefje

luukluuk

ha dat doen die van ons ook wel eens ,2 mannetjes
een gaat elke avond te keer en dan de ander in de morgen ,
ze kunnen dan echt heel hard en hoog te keer gaan meestal pak ik hem dan bij mij en dan gaat het wel

Sanna

Hihi, tape om het snaveltje nog een optie?? ;D
Sterkte met je oren ;).

Groetjes, Sanna

Andrea

Hoi Eefje,

Mijn mannetjesvalkparkiet kan er ook wat van.
Maar ik heb donkere gordijnen op de kamer waar de vogels staan, dus zolang het gordijn dicht zit heeft meneer niet door dat de dag al aangebroken is en houdt hij zich aardig rustig. Ik kan in ieder geval langer slapen i.p.v. de eerste ochtendgloren wakkergefloten te worden.
Ik had de vogels eerst in een andere ruimte staan waar lichte luxaflex hangt, en daar ging hij fluiten zodra het buiten licht begon te worden.
Ik weet niet of dat voor alle vogels zo werkt, maar bij mij werkt het wel en kwam er bij toeval achter.

Groetjes,
Andrea

Binkie en Sparkle

eefje nieuwenburg

nou hij begint om 8uur s'ochtends dus het gaat nog wel maar het volume is zo ontzettend hard dat ik bang ben dat mijn buren gaan klagen......ik heb ze er nog nooit over gehoord maar ja hoe lang duurt dat nog.
over ong. 1,5 week gaat ie als alles goed gaat apart met snowey dus misschien dat het dan minder word.

groetjes eefje