8 mei 2025, 18:25:30

Ingo en Blincky

Gestart door Lucky Charlie, 8 februari 2006, 10:17:31

« vorige - volgende »

Lucky Charlie

8 februari 2006, 10:17:31 Last Edit: 8 februari 2006, 10:21:24 by Lucky Charlie
hallo,

nou ik hoop dat de foto er zo komt te staan. hij is misschien een beetje korrilig maar ja hij was ook zo groot toen ik m moest verkleinen. ;)

Voor Blincky achter Ingo                              Links Blincky  Rechts Ingo

Sorry hoor :-[ maar nog een vraagje... heel veel mensen hier op dit forum hebben daar links <----- een afbeelding bij hun naam staan, hoe doe je dat dan?

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Monky

Hi Lutske,
Mooie valkjes heb je hoor  :)

Even over dat andere plaatje.

Je gaat naar je profiel.
Onder Profiel wijzigen zie je "Forum profiel informatie"
Die klik je aan.
Je klikt vervolgens als je een eigen plaatje wil de onderste radiobutton waar dit bij staat:
"Ik heb mijn eigen foto/afbeelding:
Kies je eigen avatar via een URL. (bijv: http://www.mypage.com/mypic.gif)"

Je upload het plaatje op dezelfde manier als je handtekening en plakt het in de daarvoor bestemde ruimte.
Nu haal je de (img) aan het begin van de regel en de(/img) ( je moet hier rechte haken lezen) aan het einde van de regel weg en je slaat vervolgens je profiel op door op de knop "verander profiel" onderaan de pagina te klikken. 

!! Let wel dat je een vierkant plaatje hebt. Anders raakt het vervormd.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat het duidelijk is. Als je iets niet begrijpt hoor ik het wel.

Groetjes,
Monky

Lucky Charlie

Nou... het lukt me niet :'( volgens mij doe ik gewoon iets gigantisch fout :(

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Monky

Kan je me precies omschrijven wat je doet?
Ik kan dan kijken waar het fout gaat.
Als het dan nog niet lukt, kijken we dan wel.

Welk format heeft je foto? Het moet namelijk een jpg of een gif zijn. Dus geen bitmap. Hier geldt ook weer dat het niet groter mag zijn dan 60 kB.

Ik hoor het wel.

Groetjes,
Monky

Lucky Charlie

nou ik ga daarheen en doe precies wat je zegt en in dat vakje plak ik dan de link van de foto. maar er gebeurt dan verder niks.

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Monky

Je moet wel de [img] weg halen, want als je upload krijg je die er standaard bij. Als je die weg haalt zul je zien dat het lukt. Let op het zij er twee.
Probeer het nog maar eens.
We gaan ervoor zorgen dat je het goed krijgt  ;) Ik ben nu wel nieuwsgierig naar je thumbnail  :)

Groetjes,
Monky

Lucky Charlie

ik hoop dat het gelukt is en het plaatje er mooi bij staat,

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Monky

Wat een mooi beestje.
En het is zeker gelukt  ;D