24 april 2024, 18:53:08

Wat moet ik doen?

Gestart door sweetfuzzy, 5 februari 2006, 16:34:45

« vorige - volgende »

sweetfuzzy

Ik zit eraan te denken om een binnenvoiliere aan te schaffen zodra wij het vakantiegeld binnen hebben. Nu heb ik er een op internet gevonden bij een online dierenwinkel en die is 90 euro goedkoper dan die ik hier in de dierenzaak heb gezien en dat vind ik nogal wat. Het enige is dat de goedkopere (nog 270 euro) merkloos is en die duurdere (360 euro) van het merk birdy. Verder is hij echt exact hetzelfde. De afmetingen zijn 100x76x202 cm. Zou ik het wagen om de goedkopere te nemen? Of doe ik dan een miskoop? Wat zouden jullie doen?
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

valkje-jacco

hoi,

Ik heb zelf een merkloze kooi gekocht, maar hij ziet er stevig uit, maar... hij is niet zo stevig, dus als je naar die goedkope kooi gaat, kijk even naar de stabiliteit,

succes,
gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Ineke

5 februari 2006, 20:07:26 #2 Last Edit: 5 februari 2006, 20:09:43 by Ineke
Hoe is de tralie afstand (meer dan 1,75 cm.?) en zijn de tralies horizontaal? Zelf zou ik daar de volgende x op letten en dat ik geen glad dak erop heb.
Kun je geen vergelijkende foto´s plaatsen (dat je die andere kooi via Google images opzoekt)?