De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Marc,

Leuke foto's hoor met die tijdschriften en wat is Rikske ontzettend mooi gepareld zeg. Prachtig!!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Erg gele parels heeft die Rikske! 8) Daarom heb ik hem ook gekozen! ;D
Ik vraag me af, als hij effektief een man blijkt te zijn, hoe z'n verenkleed zal evolueren!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Rianne

Dan zullen de gele parels verdwijnen... dus ik hoop voor jullie dat Rikske een popje is. :)

Marc van de Kuifjes

Ik heb Rikske deze morgen bij de andere vogels in de grote kooi gezet. Rikske vond het meteen prima, een heleboel nieuwe dingen die hij kan uitproberen ;D. Jefke houdt alles nauwlettend in de gaten en moet zich natuurlijk af en toe laten gelden 8). Ida reageert weer erg nerveus, net zoals toen ze voor het eerst samen met Jefke moest zitten, en zit steeds naar mij te roepen alsof ze wil zeggen "kijk nu wat er hier weer aan de hand is! ::)"




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

 ;D Die Ida, moet toch maar weer alles over zich geen laten komen. En dan over een week of 2 - 3 ook nog zo'n bont ding erbij  ;) Hier heb je alvast de foto van Fikske. Ze gaan zo in mijn dagboek als ik die ergens kan vinden, want ik sta weer ergens op pagina 2 - 3 geloof ik  ::)



voor normaal formaat klik hier

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

ik wilde precies hetzelfde zeggen als caroline,prachtige parels !

heel geel en het zou natuurlijk mooi zijn als dat blijft maar zoals ze tegen mij ook zeiden ;) als het een man is verliest ie de parels maar geeft ze door aan de jongen dus heb je toch nog pareltjes :D
leuke vogeltjes heb je en mooie foto's!

groetjes eefje

Marc van de Kuifjes

12 februari 2006, 08:39:15 #51 Last Edit: 27 januari 2008, 13:54:55 by Marc van de Kuifjes
Intussen is Ida wel weer gekalmeerd, maar zoals ze deed toen Rikske er pas bij zat dat heb ik nog nooit gezien :o
Ze pakte een van de touwen in de kooi vast en daar begon ze als gek aan te trekken, zo furieus was ze plotseling :o, vol colère.
Ik denk dat Ida zich het best voelt in een kooi apart, waarin ze helemaal alleen zichzelf kan zijn... ::)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

...maar volgens Karin zou Rikske best een man kunnen zijn, en vermits Rikske hier regelmatig zit te "babbelen" wijst dat misschien ook wel richting man. Vind ik trouwens wel leuk, we organiseren hier af en toe fluitconcerten ;D

Citaat van: eefje nieuwenburg op 11 februari 2006, 22:23:56
ik wilde precies hetzelfde zeggen als caroline,prachtige parels !

heel geel en het zou natuurlijk mooi zijn als dat blijft maar zoals ze tegen mij ook zeiden ;) als het een man is verliest ie de parels maar geeft ze door aan de jongen dus heb je toch nog pareltjes :D
leuke vogeltjes heb je en mooie foto's!

groetjes eefje




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Mooie kleur van veren aan de vleugeluitenden en de staart ;D
Een beetje lutino-achtig zou ik zeggen!

Citaat van: Karin op 11 februari 2006, 22:21:13


Groetjes, Karin.




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Ik heb zopas mijn naam op het forum veranderd. Ik ben begonnen met "Ida en Jefke", dan "Ida, Jefke en Rikske". Als Fikske er dan nog bijkomt zou het "Ida, Jefke, Rikske en Fikse" worden maar dat lijkt me nogal lang. Ik heb er dan maar "Marc - Vier Kuifjes" van gemaakt 8) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

marilyn

hoikes

hele mooie naam voor je dagboekje en het gaat idd over 4 kuifjes hihihihihihi goed bedacht  :D

groetjes marilyn

eefje nieuwenburg

Marc,
je zegt dat ie babbelt maar dat doet zazou dus ook een dat is volgens de dna test een pop, lees maar in karin haar dagboek.....even afwachten dus nog tot ze gaan ruien en dan weet je het zeker ;)
maar is idd wel gezellig ;D

groetjes eefje

Marc van de Kuifjes

Ik had het al gelezen ;D hopelijk is de DNA-test niet fout... ;)
Ik vind de mannen in ieder geval heel leuk met hun fantasiegeluidjes en het nabootsen van wat ze horen ;D

Citaat van: eefje nieuwenburg op 12 februari 2006, 12:01:00
Marc,
je zegt dat ie babbelt maar dat doet zazou dus ook een dat is volgens de dna test een pop, lees maar in karin haar dagboek.....even afwachten dus nog tot ze gaan ruien en dan weet je het zeker ;)
maar is idd wel gezellig ;D

groetjes eefje




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

eefje nieuwenburg

nou laten we het niet hopen nee maar ze heeft net een partner gekozen dus het zal wel goed zitten toch ::)
Mandy heeft ook een pop die zich gedraagt als een man dus ik zal niet de eerste zijn...en vast ook niet de laatste.
Ben je niet onwijs nieuwsgierig naar het geslacht van je birdies?
ik was dat bij allemaal totdat ik het zeker wist na de rui dus,5maanden wachten duurde mij eigenlijk te lang ;D
zenuwen kreeg ik ervan :-\

haha maar het houd het spannend dat wel
groetjes eefje

Marc van de Kuifjes

Wel... Karin vermoedde van Rikske dat het een man is omwille van het gedrag, en Fikske zou een pop zijn omwille van de mutatie.
Van Jefke was het indertijd al vrij vlug duidelijk dat het een man zou zijn, die was al van in het begin erg spraakzaam ;D.

Citaat van: eefje nieuwenburg op 12 februari 2006, 12:44:12
nou laten we het niet hopen nee maar ze heeft net een partner gekozen dus het zal wel goed zitten toch ::)
Mandy heeft ook een pop die zich gedraagt als een man dus ik zal niet de eerste zijn...en vast ook niet de laatste.
Ben je niet onwijs nieuwsgierig naar het geslacht van je birdies?
ik was dat bij allemaal totdat ik het zeker wist na de rui dus,5maanden wachten duurde mij eigenlijk te lang ;D
zenuwen kreeg ik ervan :-\

haha maar het houd het spannend dat wel
groetjes eefje




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -