De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Wij eten hier dagelijks omeletjes dus... Het eieren leggen is ze dus nog steeds niet afgeleerd ::)...
Momenteel heeft ze een legsel van 6 eitjes. Het waren er eigenlijk 7, maar eentje is kort na het leggen gesneuveld.
Overigens is ze de interesse in het huidige legsel stilaan aan het verliezen. Ik neem aan dat er wel weer een nieuw legsel zal volgen ::) ::)... niet veel aan te doen vrees ik.

Het is al een tijdje geleden dat ik nog eens foto's van de valkjes gemaakt heb. Tja, ze staan er ook steeds weer hetzelfde op he! ;D Maar ik zal proberen er binnenkort nog eens enkele te maken! ;)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hoi hoi!!!!

Ikkijk uit naar de nieuwe foto's en was eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met het politievalkje is afgelopen.

FIjne zondag, morgen!!!!

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Uhm... ja... foto's :-[... moet ik echt nog eens tijd voor maken... :-[

Van het politievalkje heb ik voorlopig niets meer gehoord. Ze zullen 'm zelf gehouden hebben denk ik. Zolang hij maar een goede thuis gevonden heeft, dat is het belangrijkste natuurlijk! :)

Kimm

Marc van de Kuifjes

Eh... dank je... ;D

Maar eigenlijk verjaar ik niet meer hoor! ;) ;D

Caroline

Gefeliciteerd en een fijne avond nog.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

♪ Marlies

Hoi Mark, ;D

Van harte gefeliciteerd !!
Fijne avond nog.

Groetjes Marlies ;)

Marc van de Kuifjes

Tuurke zit weer volop te broeden. Niks nieuws, dat is zowat het enige wat ze doet! ;D

Tex heeft de laatste tijd veel problemen om z'n hormonen in bedwang te houden. Hij hangt de macho uit en maakt kabaal dat het een lieve lust is... ::)

Wat Tex soms ook doet is, wanneer Tuurke zit te broeden, knabbelen aan en rommelen tussen de veren op de rug van Tuurke. Ik denk niet dat Tuurke dat echt leuk vindt, maar ze reageert niet echt genoeg om Tex ermee te doen ophouden.

Ik vraag me af waarom Tex dat doet. Wil hij hiermee proberen om Tuurke aan te zetten tot paren of zo, of doet hij gewoon "vervelend"?

Kimm

hoi hoi,

he wat vervelend. ik kan jou helaas niet helpen, maar ik ben wel benieuwd naar andere reacties.

groetjes kim

Marc van de Kuifjes

Tex is een vreselijke schreeuwer geworden! :(
Niet dat hij dat nog maar pas begint te doen, hij doet dat al een hele tijd, maar het betert er echt niet op!

Het is soms echt om gek van te worden. We moeten de kooi donker maken om hem te bedaren en dat helpt soms nog niet. En dat is ook niet leuk voor Tuurke natuurlijk, die moet dan ook donker zitten... ::)

Tex afzonderlijk zetten kunnen we ook niet, daar hebben we geen geschikte plaats voor.

Ik vrees, dat als hij zo verder doet, we genoodzaakt zullen zijn om voor Tex een andere thuis te zoeken, want we worden er gewoon knettergek van...

En te denken dat we Elmo indertijd geadopteerd hebben omdat hij bij de vorige eigenaars schreeuwde. Dat heeft hij bij ons nooit gedaan...

Saar

Hoi Marc,
Is Tex niet aan het puberen?
Gerrit en harry hebben ook een schreeuw periode gehad en dat is nu ook over. Ze schreeuwen nu alleen nog als ze buiten in paniek zijn... Het zou echt heel erg jammer zijn als je hem zou moeten herplaatsen...
Groetjes Saar :-*

Marc van de Kuifjes

Het zou natuurlijk kunnen, en ik hoop dat je gelijk hebt! :)

Het zou inderdaad jammer zijn als Tex weg zou moeten, want op dat geschreeuw na is het een leuk vogeltje en een mooie wildkleur!

Trouwens, Tex voelt zich al erg verbonden met Tuurke. Als Tuurke ergens naartoe vliegt of ik neem haar mee op de schouder dan komt Tex haar onmiddellijk achterna gevlogen. Het zou dus niet zo leuk zijn om hen te moeten scheiden.

We zullen af moeten wachten hoe het verder evolueert, maar als het echt blijft duren vrees ik dat we uiteindelijk toch de beslissing zullen moeten nemen...

Kimm

aj wat vervelend. ik hoop dat dit tijdelijk is.
ik duim dat het over gaat hoor.

groetjes kim