5 augustus 2025, 11:17:26

De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Wat een mooie nieuwe handtekening Marc! leuk zo met z'n 4-en op een rij..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Marc

Wat een leuke handtekening heb je zeg!!

Mara

Anja

Klinkt afgezaagd mss maar ook ik vind je handtekening superrrrrrrrr.

Groetjes Anja

Marc van de Kuifjes

Dank jullie ;D!
Nogthans was deze foto niet zo geslaagd, ze is vrij onscherp ::). Maar verkleind tot het formaat hier afgebeeld viel het nogal mee ;).

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*~Jeanine~*

Hoi hoi,

Ik sluit me aan bij de rest.
Ik vind het een hele mooie handtekening.

Groetjes,
Jeanine.

Monky

Hi Marc,

Mij wordt het ook te veel hoor als ik ze alle 11 eruit laat... niet meer dan 6 tegelijk is het voor mij...

Maar je handtekening is leuk zo ondanks dat het minder scherp is. Ach wie weet lukt het je om ze weer zo te krijgen en ze er wel scherp op te zetten  ;D

Bevalt de nieuwe woning ook voor jullie verder?

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Elf valkjes tegelijk eruit :o... dat moet wel complete chaos zijn! ;D Maar zes... dan moet je toch ook al goed weten hoe je dat aanpakt denk ik ;D.

Het is best leuk in de nieuwe woning hoor! Alleen... een oud huisje als dit is meestal ook niet zo best geïsoleerd. Laat de winter dus maar vlug voorbij zijn, want als het buiten koud is is het hier in huis ook nogal fris. De gaskachel moet flink werken dan! De 2de kachel die staat waar de valkjes staan hebben we nog niet gebruikt maar als het echt koud wordt zullen we die wel nodig hebben.
Gelukkig krijgen we van mijn ouders centrale verwarming cado!!! :D :D Ik kan niet wachten tot het zover is, maar de installateur heeft tijdens de wintermaanden teveel werk, en moeten we dus wachten tot het voorjaar ::)...
Maar als de CV er is kan de 2de kachel weg en hebben we plaats voor een Arthurkooi! :D (hoewel... ik weet niet of we daar zo lang op zullen wachten ;))

Anke

Hoi Marc,
Ook ik wil even zeggen dat ik je handtekening erg leuk vind, ze zitten er zo lekker eigenwijs bij :)
Hier gaan de valkjes gewoon lekker alle zes tegelijk los.
Het is soms best druk in het luchtruim dan, maar ze kunnen erg goed navigeren :)
Brrrr maar 1 kachel in huis ::) Ik kan me goed voorstellen dat je je verheugd op centrale verwarming.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

We hebben intussen de 2de kachel ook in gebruik genomen. Het is nu een stuk aangenamer in huis! ;D We hebben de kooien daarvoor wel moeten verzetten; ze staan nu niet meer bij elkaar maar met een meter of 2 tussen.

Rikske blijkt niet echt vriendjes te willen zijn met Swingie. Als Swingie wat te dicht in zijn buurt komt begint hij te schreeuwen en te krijsen :o... ik hoop maar dat het geen probleem zal geven als we ze met z'n vieren in een grote kooi gaan zetten. Dat zou niet leuk zijn... ::)
Elmo vindt hij daarentegen wel leuk als kameraadje.

Marc van de Kuifjes

16 november 2007, 20:28:45 #1314 Last Edit: 9 december 2007, 16:56:43 by Marc van de Kuifjes
Vandaag eindelijk nog eens nieuwe foto's van de kuifjes! :)

Ik heb ze er weer met z'n vieren uitgelaten, blijft toch altijd veel leuker dan twee per twee! Het was wel een stuk lastiger om ze weer in de kooi te krijgen, maar uiteindelijk lukte het toch.

Weer eens met z'n vieren op een rijtje ;D!

Elmo...

Rikske...

Fikske...

...en Swingie!

Even naar 't vogeltje kijken! ;D

Toch leuk als je alles vanuit de hoogte kan bekijken! ;D

Zo, dat was het weer voor deze keer. Tot binnen enkele maanden! :-[ ;) ;D

*~Jeanine~*

Hoi Marc,

Ik heb me ogen uit gekeken.
Prachtige foto's zeg.

Groetjes,
Jeanine

Marc van de Kuifjes

17 november 2007, 11:23:15 #1316 Last Edit: 9 december 2007, 16:58:17 by Marc van de Kuifjes
OK, na de foto's van gisteren is dit een weggevertje, maar één van deze valkjes is Jefke en de andere is Elmo.

Ze lijken toch ongelooflijk sterk op elkaar, vind je niet? :D

Mara

Hoi Marc

Je hebt weer mooie foto's geplaatst.
En inderdaad, Elmo en Jefke lijken heel erg op elkaar.

Mara

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Mara op 17 november 2007, 18:12:06
Hoi Marc

Je hebt weer mooie foto's geplaatst.
En inderdaad, Elmo en Jefke lijken heel erg op elkaar.

Mara

Het zijn dan ook broertjes! :D

Monky

Ze zijn inderdaad prachtig... Dimple en Magic brengen zeker schitterende jongen voort.

Je hebt trouwens leuke foto's genomen. Ik zie daar ook wel weer een potentiele nieuwe handtekening tussen zitten  ;D

Groetjes,
Monky