28 maart 2024, 12:28:31

:-/het tam maken van coco

Gestart door novy, 8 juni 2003, 02:11:09

« vorige - volgende »

novy

hoeveel geduld moet je als mens wel niet hebben echt bang is hij niet maar uit mijn hand eten homaar  ::)ik zit steeds maar met die hand in met voer erop in die kooi hij kijkt wel maar erop komen nee wat denken jullie komt die dag ..............maar oke hij is hier pas een week maar ik heb denk ik een oppepper nodig hihi ik weet het eigenlik niet gaat dit ooit lukken en krijg ik ook zo'n leuke valkzo : als ik hier wel eens lees :-/

Irene

Echt Novy,
dat tammaken komt vast wel goed.
Mijn valk moest de eerste 2 weken niets van het eten op mijn handen hebben. Maar toch vol blijven houden, met iets lekkers als trosgierst. Dat vond hij zo lekker dat hij wel moest komen. Ja, je krijgt wel spierballen in je armen hoor, want oh oh zodra de arm bewoog, ging meneer meteen weer weg! >:(  :D :D :D Kom ik weer opnieuw beginnen. Maar nu vier weken later is hij zo tam als wat! Dat was al; vrij snel nadat hij eenmaal op je hand komt. Toen wilde hij wel bij me zitten, maar nog niet geaaid worden. Nou, nu hangt hij zijn kopje gewoon tegen mijn mond als hij gekust wenst te worden!  :D :D :D ;D Succes en gewoon volhouden hoor, dan lukt het bij jouw valkje ook! Nog ff en dan kan je lekker knuffelend op de bank zitten!

Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


novy

hoi irene bedankt voor je reactie dat geeft me weer moed ik ga dus gewoon verder .....met spierballen kweken coco gaat niet weg als ik beweeg je ziet hem denken heb je haar weer  :-/ :-* ::) :o >:(

ziralioness

Joh, een weekje is niks... Als je 2 weekjes straks verder bent, moet je dan eens kijken!  ;)
Wedden dat Coco dan al een stuk tammer geworden is? Doorzetten hoor! Je kan het!!!!!!

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Marianne

Hoi Yvon,

De aanhouder wint zeggen ze toch weleens.
Ik weet zeker dat je valkje tam wordt. Heel erg veel erg mee bezig zijn is erg goed.

Heel veel succes ermee !!!!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Remco_Ultee

En is je valkje al een beetje tammer??? Ik hoop het wel! Laat je er even iets over weten?