21 augustus 2025, 07:03:07

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi hoi,

Iedereen dank je wel voor het meedenken.

We weten denk ik waardoor het komt. Anke jij geeft het goede antwoord. Als Ton beneden is dan is er niets aan de hand. Loopt hij naar de keuken of gaat hij naar boven dan begint Yobi met schreeuwen.
Ik denk idd dat ze het aanvoelt dat het allemaal wat rommelt hier.

Ik laat Ton nu gewoon verplicht op de bank zitten :P :P :P

Anke,

Yesssssssssssssssss een bevrucht eitje en dan wordt ik ook oma. jippie jippie. Daar ben ik echt reuzeblij mee hoor.

Groetejs Anja

Kimm

hoi anja,

hihi ja laat ton maar verplicht op de bank zitten ;D  ;D  ;D
het is nu wel fijn dat je de link hebt gelegt. ik hoop dat het beter zal worden en ik denk zeker dat dieren goed aanvoelen als het anders is dan normaal.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Anja,
Ga ik door voor de wasmachine? ;D ;D
Valkjes voelen feilloos je humeur aan of de sfeer in huis.
Dus is het niet zo gek dat Yobi hierop reageert.
Hi hi Ton verplicht op de bank zitten :) Ga maar lekker naast hem zitten om ervan te genieten dat jullie weer samen zijn :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Anja

Ik ben erg blij dat je de oorzaak gevonden hebt. Dat is toch wel een beetje een opluchting he. Nu kan je er ook rekening mee gaan houden en hopelijk vind je ook een oplossing.

Proficiat met je eerste klein-eitje, en straks klein-valkje  :D

Groetjes
Romy

*Manon*

Hey  Anja,

Ontzettend bedankt voor je lieve kaart. Doet me goed  :-*

Groetjes Manon

Anja

Hoi Kim, Anke en Romy,

We zijn blij dat we de oorzaak hebben gevonden hoor. Nu weten we ook zeker dat het niet zo is dat ze de andere valkjes mist.

Anke jij bent idd door voor de wasmachine :P :P :P

Hoi Manon,

Heel erg graag gedaan meid.

Zo meteen ga ik foto's uploaden. Het is weer fototime.

Groetejs Anja

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Anja

Anja

trienke

Hoi Anja

Dat was weer even bijlezen. Fijn dat de oorzaak is gevonden van het geschreeuw van Yobi.
Mooie foto's ik heb er van genoten ;)

Groetjes Trienke

Dierenfreackske

Hoi Anja .......jaaaaa   het gemis van Ton he ! Dat zat er aan te komen he ! De valkjes voelen het inderdaad wel aan waarschijnlijk dat er iets niet in het gewone ritme is he ! Ik ben blij dat je weet hoe het komt nu hoor ! Goed zo Anke ..0..je hebt het juist he meid ! Grtjs Ann

♪ Marlies

Kaatje

Hoi Anja,

Nou uhmmm over schamen gesproken *bloos*  ::) Ik zie dat ik hier al een hele tijd niet gereageerd heb  :-[  Natuurlijk had ik behoorlijk wat in te halen en ik heb enorm genoten van alle mooie foto's !

Wat heb je toch een heerlijk kwartet en wat zijn ze toch stuk voor stuk schitterend om te zien ! Fijn dat je weet waar het schreeuwen vandaan kwam, toen ik het las dacht ik ook gelijk dat ze Ton wel eens konden missen en later las ik dus dat hier het probleem lag !

En ja, het is echt waar ... je wordt oma, wat ontzettend leuk dat het 1ste eitje van Beauty en Macy bevrucht is, gefeliciteerd Anke, Anja en Ton  :D

Wat is het toch heerlijk om je valkjes te zien genieten en wat de gewichten betreft die zijn inderdaad keurig ! Ik ben ook heel erg blij dat jullie nog zo van jullie valkjes kunnen genieten en lekker met ze kunnen kroelen, wat een lieverdjes en gave filmpjes heeft Lisa geplaatst !!

Liefs, Karin

Kimm

hoi anja,

geweldig de foto's. en de hond kijkt echt zo van wat moet dat allemaal in mijn mandje ;D  ;D
en even later: zo die zijn weg, ik kan weer rustig in mijn mand liggen ;D  ;D
maar die witmasker van jou, ik ben de naam ff kwijt, krijgt die nog een wit koppie?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010