29 april 2024, 02:40:11

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Ik laat je morgen via sms weten hoe ze de nacht is doorgekomen. Maar eerlijk gezegd, vind ik dat ze wel alert reageert. Ze blijft inderdaad wel op een plekje zitten, maar ze zit wel bij de trosgierst en bij Yubel, Yiba en Yuultje in de buurt. Maar ik hou haar goed in de gaten....en als er iets is, ik bel of sms je meteen, dat weet je.

Ik bedoelde eigenlijk Yunah. Had ik Yahoo geschreven? Ow jee.....hihi...wat een blunder zeg van mij.

Ik zal de foto's uploaden.

Groetjes

mara

Anja

Hoi Chantal,

Ze zijn idd allemaal verhuisd op 4 na. Ik kan ze zeker blijven volgen op het forum. Gelukkig wel.

En jij natuurlijk ook. Jou valkjes blijf je ook gewoon volgen.

Ik zie je wel verschijnen hoor.

Hoi Trienke,

Ze hebben allemaal een superhuisje gekregen daar ben ik van overtuigd.

De douchefoto's komen er aan. Ben aan het uploaden.

Hoi Eugenie,

Dat si fijn meid. Ik weet niet of ik gelijk reageer omdat we morgenvroeg dus naar Nijmegen moeten.

Groetjes Anja

Rianne

Hoi Anja,

als ik je verslag van vandaag zo lees kom je erg sterk over. Maar je weet natuurlijk dat je je over je valkjes geen zorgen hoeft te maken, als ik bijv de foto's van Mara zo zie hebben ze lekker de ruimte :)
De onzekere dagen komen er nu aan, ik wens jullie daar veel sterkte mee.

Mara

Hoi Anja

Dat geeft niet, je reageert maar als het jou uitkomt en als je tijd hebt. Daar heb ik geen problemen mee. Net zat Yella in het voorste gedeelte van de voliere en niet meer achterin waar ik haar neer gezet heb....Actief? ik denk het wel.

Yuultje is het ondernemenste van de 4. Ze zat met Pino trosgierst te eten.  ;D

Mara

Mico

Hoi hoi Anja

Jullie kanjers zijn nu een ruime dag hier en we kunnen wel zeggen dat het goed gaat. We zaten wel een beetje in onze maag met Yeuntje..daarom hebben we je ook gebeld ;)
We zijn vanmiddag even naar het centrum geweest en toen we thuis kwamen was ze opeens levendiger als daarvoor  :D
Ze is nu niet steeds meer aan het dutten en ze heeft bij ons gezeten...ze is echt super lief  :-*
We waren wat trosgierst aan het geven vanaf de hand aan Yeuntje toen nam Yahoo een duik op de trosgierst en wilde er mee vandoor  :o ;D Die dacht zo dat heb ik mooi te pakken  :P
Yahoo is echt grappig daar moeten we wel om lachen..die onderzoekt echt alles. Yara is er ook heel even uit geweest maar dat was net op het moment dat de batterijen van onze camera leeg waren  ::) Yara heeft ook trosgierst gegeten uit onze handen en ze doet het verder echt prima! Yahoo en Yeuntje zijn nu al een hele poos uit de kooi samen..de rest van de valkjes blijven allemaal in de kooi zitten  ::) wat een soepkippen toch he  ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Dierenfreackske

Hoi Anja ...de valkjes zijn nu op 4 na allemaal naar een heel lief huisje ,gelukkig hoef je je daar echt geen zorgen over te maken he , nu is het de volgende stap he , eigenlijk een onzekere en moeilijke tijd ! Ik hoop dat alles vlot verloop daar in Nijmegen en Ton niet te veel afziet van de chemo.Heel veel sterkte voor morgen , kop op he meid ....!!Hou je sterk hoor ! Grtjs Ann



Anja

Hoi Rianne,

Ik weet dat ik me geen zorgen hoef te maken over mijn valkjes. Ze hebben stuk voor stuk superbaasjes gekregen.
ik mag idd van mezelf wel zeggen dat ik best wel sterk ben.

Dank je wel voor de sterkte wensen.

Hoi Eugenie,

Wat fijn om te horen. Mijn bezorgdheid is gelijk een stuk gezakt.

Hoi Meiden,

Fijn dat jullie gelijk belde hebben. Dat waardeer ik enorm. Gelukkig is het gewoon het wennen geweest bij Yeuntje.

Whaaaaaaaaaaahahhahahaha ik zie het Yahoo echt helemaal doen. De boef. Ik had jullie gewaarschuwd. En Yara doet het ook helemaal goed. Precies zoals ik verwacht had.

Wat een bangeschijterds dat ze nu in de kooi blijven zeg.

Hoi Ann,

Ik maak me geen zorgen meer nu ik dit allemaal lees en zie.
Dank je wel wel meid je bent echt een toppertje.

Groetejs Anja

Anja

Douchefoto's

Nou eindelijk hier zijn dan de douchefoto's van vandaag. Wel een raar gevoel om maar 4 valkjes te douchen maar de pret was er niet minder om.

Geniet er van zou ik zeggen.










































Anja





































En dan nog een keer de foto van het nieuwe valkje wat we van Wilma kregen ;D ;D ;D


Groetjes Anja


Anke

27 april 2008, 19:12:51 #8409 Last Edit: 27 april 2008, 19:16:21 by Anke
Hoi Anja, Ton en Lisa,
Ik vond het erg gezellig bij jullie vanmiddag, en ik heb bewondering voor hoe jullie met dit alles omgaan.

De terugreis is prima verlopen, Macy en Beauty zaten gezellig te kletsen en wilden ook steeds naar buiten kijken, wat Wilma hield dan gedienstig het bakje wat schuin, zodat ze uitzicht hadden. ;D

In Santpoort aangekomen heeft Wilma de twee nieuwelingen aan de rest geshowed waarna ze lekker in hun nieuwe hok gingen zitten.

Al vlug hebben ze water en voer gevonden :)
En toen, net een half uur in de kooi, deden ze dit :o


Dit zegt meer dan duizend woorden toch? ;D

Inmiddels vliegen de valkjes los. Bij B en M staat de kooi ook open en Macy is al een paar keer in en uit geweest. Ook al vanaf de grond via het trapje weer terug.

Beauty vind het nog een beetje eng om de kooi uit te gaan. Maar ik denk dat hij het voorbeeld van Macy wel snel zal volgen :)

Kortom, het gaat helemaal goed met jullie lievelingen!!
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

In een woord geweldig. Prachtige douchefoto's...

Ik kwam net buiten en zag naast Yella Citroentje het grasje zitten. Yella leek heel erg op haar gemak...maar ik ken haar niet zo goed als jij. Maar ik moet zeggen, ik ben heel blij dat ze het eigenlijk allemaal zo goed doen.

Hoi Anke

Super gewoon!!!!

mara

Kimm

haha geweldig dat filmpje ;D  ;D  ;D  ;D

hoi anja,
nou meid dat heb je achter de rug. petje af voor jullie hoor!
ik wens jullie voor morgenvroeg alle sterkte toe!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi,
Terwijl ik het bericht aan het typen was, heb je de douchefoto's geplaatst.
Ze zijn weer prachtig!!
En inderdaad of het nou 4 of 17 valkjes zijn, het blijft een genot om naar douchende valkjes te kijken.

Ik wil jullie voor morgen nog heel veel sterkte wensen!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Waar 2 uur rijden al niet goed voor is ;D ;D ;D ;D We zeiden het vanmiddag nog dat de laatste paar dagen Beauty aan het proberen was om op te stappen. Dan heeft dit de doorslag gegeven.
Alsof ze nooit anders gezien hebben :o :o :o ;D ;D ;D

Geweldig gewoon. Het zegt idd meer als 1000 woorden.

Hoi Eugenie,

Dank je wel. Ze komt er wel mijn Yellaatje.

Groetjes Anja

Anja

Hoi Kim,

Dank je wel. Het was een gezellig maar ook een droevig weekend.

Hoi Anke,

Dank je wel.

Groetjes Anja