29 april 2024, 01:23:00

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ton,
Wat een opluchting dat de eerste chemokuur nu gestart kan worden. Eindelijk kan de behandeling gaan beginnen!
Veel sterkte in deze zo moeilijke tijd!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mico

Hoi Ton,

Fijn om te lezen dat de eerste chemo-kuur gestart kan worden,dat is het gene wat nu heel erg belangrijk is.
Dat jullie leven op zn kop staat is verschrikkelijk..het is allemaal zo oneerlijk.
Wij wensen jullie echt heel veel sterkte.

Liefs en dikke knuffel
Miranda en Corine

Kimm

hoi ton,'

fijn dat er nu gestart kan worden met de chemo. ik wens je heel veel sterkte en kracht toe in deze komende periode. ook vind ik het leuk dat je zelf even een berichtje hebt geplaatst ;)

knuffel voor jullie allemaal hoor.........

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

imv

Pfffffffffffffffff  :'( :'( :'( Wat hebben jullie het moeilijk!

Echt, ik weet niet wat ik moet zeggen.
Begrijp ik nu goed dat je valkjes niet naar buiten kunnen? Dat zou jammer zijn, want ik heb een prachtige buitenvoliere gebouwd, en ik wil best een koppel van je opvangen...

Laat het me even weten, ok?

Ik denk aan jullie!
Heeeel veeeel sterkte  :-* :-*

Irene

*Manon*

Hoi Ton,

Ik ben ook blij voor jullie dat nu dan toch de eerste chemo kan gaan beginnen.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Groetjes Manon

Ton

Even voor de duidelijkheid....

Er volgt nog een nierfunctie-onderzoek om te controleren of mijn nieren goed werken. Daarvoor was ook het longfunctie-onderzoek, om de longen te controleren.
Dit omdat de chemo-kuren de longen en nieren aan kunnen tasten plus een heleboel andere dingen. Maar nier- en longfunctie moeten nu goed zijn anders kan er niet gestart worden.
Vrijdag hebben we nog een gesprek op oncologie en dan weten we weer meer, maar zoals het er nu voor staat start eea komende week.  :)

Ton

Bello

Ton,

We nemen ons petje voor je af!!!

Wat is dit toch allemaal zenuwslopend.

We gaan ervan uit dat de chemo snel gaat beginnen!!!!


Heel veel groetjes van Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi allemaal,

Allemaal ook namens mij bedankt voor alle IMmetjes, mailtjes telefoontjes etc.

We hebben heel veel huisjes aangeboden gekregen en ik probeer jullie allemaal te antwoorden. Klasse dat er zo goed gereageerd wordt. Echt waar.

Er zijn al wat valkjes herplaatst maar nog niet allemaal. Het gaat vast goedkomen en ze gaan vast en zeker allemaal een heel goed huisje krijgen. Hoe moeilijk het ook is.

Komend weekend gaan er al een paar verhuizen naar de nieuwe baasjes.

Ik laat het aan de nieuwe baasjes over om het kenbaar te maken waar onze valkjes komen te wonen.

Namens ons allemaal kei bedankt allemaal.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

22 april 2008, 21:21:15 #8243 Last Edit: 22 april 2008, 21:57:29 by *~Jeanine~*
Hoi Ton,

We zijn heel hard aan het duimen en bidden dat de uitslag van je nieronderzoek ook goed is en dat je dan mag beginnen met de chemokuur.
Heel erg veel sterkte.

Hoi Anja,

Jij natuurlijk ook heel erg veel sterkte toegewenst.

Ik zal dan hier bekend maken dat wij het vertrouwen hebben gekregen van Ton, Anja en Lisa om voor Yabber en Yesni te gaan zorgen.
Yabber gaat naar mijn moeder en Yesni komt ons Disneyteam versterken.
Bedankt voor jullie vertrouwen. En we houden jullie op de hoogte. Tot zaterdag.

Veel liefs Jeanine en Amanny

Bello

22 april 2008, 21:25:45 #8244 Last Edit: 22 april 2008, 22:02:16 by Bello
ff een huishoudelijke mededeling:

Door het slechte nieuws van Ton en Anja hebben wij besloten dat:


Yeentje



Komt bij ons wonen!!!!

We hadden een heeeeeeel goed tehuisje voor ons donsje gevonden (anders ging hij niet weg)  maar op deze manier helpen wij Ton en Anja.

Tot vrijdag!!!

Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anke

Hallo allemaal,
Ik heb ook wat te vertellen:
Beauty en Macy komen de Santpoortse valkjes versterken.
Ik ben blij dat ik op deze manier Anja en haar gezin kan helpen.
Samen met Wilma ga ik ze zondag halen.
Veel sterkte daar in het Helmondse, ik kom jullie zondag persoonlijk een knuffel geven :-*
Groetjes Anke






Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

kimmie

Hoi Anja en Ton,

Heel veel sterkte...!!
Hopelijk kan de chemo-kuur snel beginnen...

Helaas heb ik een slotje gekregen van mijn moeder, anders had ik met liefde een paar valkjes opgevangen...

Dikke cyber-knuffel...!! :-*

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Mico

Hallo allemaal

Ook wij zijn Ton en Anja dankbaar dat ze ons het vertrouwen hebben gegeven om voor 2 van hun valkjes te mogen gaan zorgen.Dank je wel daarvoor.
Bij ons komen Yahoo en Yara wonen.

We zullen heel goed voor jullie lieverds zorgen.
Tot zaterdag..

Groetjes,
Miranda en Corine

☺ Pita ☺

Anja en Ton , ik ken jullie wel niet maar wens jullie heel veel positieve kracht toe om dit alles te boven te komen.
En als iedereen en jullie vooral positief blijven denken helpt dat echt veel.
Ik ga voor jullie duimen dat er een positieve uitslag komt van de week ;)
Kop op , en gaan er voor !!!!