11 mei 2024, 14:47:52

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja


Dank je wel allemaal voor de lieve woorden.

We herplaatsen 13 van de 17 valkjes. Om meteen naar 0 valkjes te gaan dat kunnen we echt niet.

Een luchtreiniger hebben we al een geruime tijd binnen staan en een buiten voliere is geen optie helaas. :'( :'( :'(

Het is idd het stof wat de valkjes produceren. Het is een zeer moeilijke beslissing en niet de gemakkelijkste. We hebben het er erg moeilijk mee want juist wat ons afleiding geeft in deze moeilijke tijden moet nu weg.

Yunah&Yobi en Yingo&Yelo blijven hier. De andere valkjes worden herplaatst.

Groetjes Anja

Rianne

Jemig, ik weet niet wat ik moet zeggen... :-\ Veel sterkte Anja, en de rest van het gezin. :'(

carco

Wat een vreselijk nieuws zeg: heel veel sterkte voor jullie gezinnetje.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Wilma1

Lieve Ton, Anja, Jeroen en Lisa,

Ik was geheel ontdaan en stil na het lange telefoongesprek van vanmiddag  :'( ik voel zo vreselijk met jullie mee. Wat ik heb doorstaan was "alleen maar" mijn longen, bij jullie is het echter zo gecompliceerd en hangt de behandeling van Ton er zelfs vanaf momenteel  :-\

Vele malen heb ik nagedacht in bepaalde periodes, of dít jullie zou kunnen overkomen, gezien behandeling en het minder weerstand krijgen, de komende tijd..... valkjes die heel veel stof en bacterieën hebben, waar Ton op de zwakke momenten ziek van zou kunnen worden  :-\ ....

Ik zat er best mee, wist niet niet goed wát ermee te doen en zeker toen ik las dat er valkjes bij waren gekomen ..... dieren waar jullie zo van houden, die de juist nodige afleiding geven  :-\

Ik heb er niets over "durven" zeggen, tot jij vandaag de bevestiging gaf.... met erger nog, dat Ton een longemfyseem heeft  :o :o :o mijn hart sloeg over van dit nieuws. Wat hebben jullie al veel narigheid gehad en nu dit er nog bij  :'(

Zo graag zou ik jullie willen helpen, maar ik weet niet hoe  :-\ ten opzichte van de vogels.

Ook namens Joke heel veel sterkte, ook zij vertelde me dat ze "bang" voor dit drama, wat boven jullie hoofd zou kunnen hangen, gezien ze zelf ook deze nare ziekte heeft gehad en weet welke gevolgen e.v. behandelingen kunnen hebben op het lichaam.

Ze zal jullie vast zelf nog contacten.

Ik wens jullie alle sterkte, steun en liefde toe, om dit samen te kunnen verwerken  :-* .... al die nare dingen die in sneltrein tempo op jullie af komen, geen tijd om na te denken, zo onverwacht!!!

:-* :-* :-* :-* :-* Piet en Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

We spraken elkaar al  ..... wat veel meer dan .... sterkte en jullie weten me te vinden, mocht je me nodig hebben kan ik nu niet zeggen.  :-*

Ik had jullie zoveel beter nieuws toegewenst ......  :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Anja, Ton en Lisa,

Phoe, hier zijn geen woorden voor   :-\.
Heel veel sterkte, wat vreselijk wat er nu ook nog bij komt  :'(.
Het was al meer als genoeg, nee te veel, wat jullie te verduren kregen..

Liefs Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Coco en Chantal

Lieve Anja , Ton en Lisa

Wie had dit toch ooit verwacht  :'(, jullie gezamelijke hobby waar jullie nu in deze moeilijke tijd even je zinnen bij konden verzetten. :'(

Heel veel sterkte en we denken aan jullie en mocht je mij nodig hebben , gewoon bellen.

Liefs Richard, Chantal, Lincey een Mandy


Groetjes Chantal en de valkjes


•=Bonnie=•

Heel veel sterkte, wat een waardeloos nieuws :(

danielle

Ik weet niet wat te zeggen  :'(   :'(   :'( ............................
Heel veel sterkte voor jullie!

Liefs Danielle

lynette

Ik heb er geen woorden voor  :'(
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

Groetjes Lynette
en een knuffel voor jullie allemaal


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Peggy

Ik kom net thuis van mijn werk en even daarvoor kreeg ik een sms van Petra met dit vreselijke nieuws...ik heb er geen woorden voor..ik vind het zo erg voor jullie...dat dit nu jullie moet overkomen is niet eerlijk...jullie valkjes zijn jullie ''alles''.  och och,wat zullen jullie een verdriet hebben.  Heel veel sterkte...  :-*
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

22 april 2008, 00:35:44 #8216 Last Edit: 22 april 2008, 00:39:50 by *Debby*
Lieve Anja,

wat een verschrikkelijk nieuws.. wat zullen jullie kapot zijn van verdriet..

Het is zo oneerlijk.... woorden schieten gewoon te kort..

Als ik je kan helpen bij het herplaatsen dan doe ik dat met veel liefde.
waar 4 vogeltjes leven kunnen dat er ook 6 worden..
Hou het maar in gedachte..


Lieve Anja, Ton, Lisa en Jeroen.. heel heel veel sterkte...

Liefs Debby


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mandy

Jeetje, ben er ff stil van...
Hoe kan dat nou joh? ::)
Wat oneerlijk. Waardeloos inderdaad wat Bonnie zegt.
Dat beetje plezier en afleiding wat er was is er dadelijk niet meer. Uiteraard hebben jullie elkaar en gaat het om de gezondheid maar dit is zwaar piep.  >:(
Hier een mega cyber knuffel en gigantisch veel sterkte! :-*
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anja


Dank je wel allemaal voor het jullie lieve woorden.

Het is zo moeilijk en we hopen voor alle 13 een heel lief huisje te kunnen vinden.

Groetjes Anja

Saar

Hoi Anja....
Ik wist gisteren gewoon niet wat ik moest zeggen :(
Ik baal er gewoon van dat m'n voliere vol zit en niet groter gemaakt kan worden :-\
Anders had ik ze zo allemaal op willen vangen...
Sterkte :-* :-* :-*
Liefs Saar :-*