29 april 2024, 06:17:51

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anja ....wat heb ik heerlijk genoten van je foto's zeg , e, wat is het daar gezellig met al die helem ooie valkjes bij je !
En Yesni is zooooooooooo lief , wat een lekkernijen hebben ze daar ook ! Smullen doen ze daar ook wel uit dat leuke bakje !
Yesni voelt zich ook al helemaal thuis he ! Grtjs Ann



Romy

Hoi Anja

Het zijn opnieuw hele mooie foto's die je geplaatst hebt!
En wat zijn ze verwend voor pasen  :D Als er eentje zou zijn die je kan aanraden, welkeen zou dat dan zijn?
Want ik ben een beetje bang dat Flupke niet omkijkt naar zo'n soort speelgoedjes... Maar je ziet ze wel overal en ze lijken mij wel leuk... Dus ik weet niet zo goed wat doen.
Kan jij mij raad geven?

Groetjes
Romy

Saar


Anke

Hoi Anja,
Heerlijk alweer foto's ;D
Het is toch telkens weer genieten!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anja,

Ik kom even hallo zeggen en laten weten dat ik aan jullie denk !! Alles goed met de valkjes !?

Groetjes, Karin

danielle

Hoi Anja,
Het doet me goed om te lezen dat het zo goed gaat met de valkjes. En super dat je weer wat afleiding zoekt op het forum, dat helpt altijd wel he? Yesni doet het al super goed bij jullie, ze is echt super mooi. Verbaas me er altijd over dat een nieuw valkje altijd zo goed word opgenomen in de grote groep. ZIjn toch echt super sociale diertjes. Ik heb echt super genoten van alle mooie foto's die je hebt geplaatst. Het zijn allemaal echt plaatjes.
Geef ze allemaal een knuffel van me en ook een aan jezelf.

Groetjes Danielle

margreet

hallo Anja,

Fijn dat je er weer bent.
Weer super foto's van je valkjes.
Leuk speelgoed, ik ken het, je moet niet schrikken als je het gaat schoonmaken want het kan flink afgeven, tenminste bij mij. Het zal wel niet giftig zijn anders verkopen ze het niet.

groetjes Margreet


Sally

Hallo Anja,

Hihi, ja ik zij het inderdaad. :D. Toen ik die 2 naast elkaar zag zitten op de kooi dacht ik dat ook, en ik moest da even gezegd hebben. ;D
Daar zouden wel mooie baby's uit komen denk ik ;D

Welke mutatie heeft Yeentje eigenlijk?
Yesni... Laat me raden... Net zoals Pietje? (cinamon bont gepareld)?
In ieder geval.. Ze zijn prachtig!

Groetjes Sally

Anja

Hoi Caroline,

Je kippetje doet het fantastisch. Het vliegen gaat ook al kei goed. Ze weet nu waar ze moet landen en hoe hoog ze kan gaan.

Ik geloof het graag dat je met dit nestje meer moeite hebt om afscheid te nemen. Vooral van Groupie lijkt me. Maar ze komen stuk voor stuk in superhuisjes terecht. Dat is weer een troost.

Hoi Karin,

Dank je wel. De kooi is idd groot. Maar het kan nog groter ;D ;D ;D Hij is net iets te hoog want ik moet op een krukje gaan staan om de valkjes er boven af te pakken.

Nou nou kijk eens wat ik doe.......



Hoi Ann,

Ze hebben daar perzik en daarover heen heb ik zaadjes gestrooid. Dat was smullen hoor. Dank je wel voor je mooie woorden.

Hoi Romy,

Dank je wel.

Ik zou je aanraden het speeltje met het belletje eronder aan en de touwtjes. Dat is hier favoriet hoor.
Vooral de touwtjes aan dit speeltje daar spelen ze echt veel mee. Hoop dat je er iets aan hebt.

Hoi Saar,

Dank je wel.

Hoi Anke,

Dank je wel.

Hoi Karin,

Dank je wel. En ja alles goed met de valkjes. Trixy kan inmiddels weer vliegen  en komt nu veel meer uit de kooi. Als ze me ziet dan wil ze kroelen.

Dikke dankjewelknuffel.

Hoi Danielle,

Afleiding werkt idd wel een beetje. Yesni doet het echt goed en hier geen problemen hoor als er een nieuw kippetje bijkomt. Gelukkig maar.

Dank je wel voor de knuffels en je krijgt er 17 terug.

Hoi Margreet,

Dank je wel. Ik had al zoiets in de smiezen. Yunah had gedoucht en ging dus op het speeltje zitten. Hij heeft nu een groene staartveer. Stond wel leuk zo met Pasen hoor. ;D ;D ;D

Het zal idd niet giftig zijn. Anders zouden ze het idd niet mogen verkopen.

Hoi Sally,

Daar komen denk ik mooie valkjes uit.

Yesni is een Bonte Primrose getekende cinnamon geparelde kans op split voor witmasker.

Yeentje is een bont gepareld split voor witmasker, X1 : cinnamon X2: gepareld, X1: Geelwang valkje.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Heb een tijdje niet gereageerd, ook druk gehad en zo. Hoe is het hier met je?

Mooie foto's heb je geplaatst.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anja ...dat heb je heel goed gezien he , zaadjes over de vruchten , dan heb je inderdaad veel meer kans dat ze het ook graag lusten erna ook nog he ! Ik moet dat ook maar eens proberen ! Bij mij staat er morgen een stuk kiwi op het valkjes menu ! En ik ga er zaadjes over doen , misschien vinden ze het heel lekker dan ! Leuk dat alles goed gaat met de valkjes ....ik heb ook valkjes besteld , voor in de voilière he ! Grtjs Ann



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Romy

Hoi Anja

Dankjewel voor de goeie raad. Momenteel zit ik een beetje krap bij kas, maar dit wordt m'n eerste aankoop als ik er weer wat beter voor zit  :D

Groetjes
Romy

•=Bonnie=•


Caroline

Och meiske,  :-\ heel veel sterkte, zowel voor Ton als voor jou en jullie kinderen.  :-*

Ik duim voor jullie.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.