21 augustus 2025, 03:16:56

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Je hebt weer prachtige en heel veel leuke foto's geplaatst !!  ;D
Wat goed dat Yesni ook al gelijuk zo goed meedoet,
maar ja dat is eigenlijk ook niet meer dan normaal als er een nieuwe aanwinst bij jullie komt.  ;) ;D
Dat Yesni int eggie mooier is,geloof ik gelijk helemaal !!  ;D
Leuke speeltjes.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

Hallo Anja,

Misschien een late reactie, maar wil je nog van harte wensen met je verjaardag! Ik hoop dat je een beetje een leuke dag hebt gehad.
En Wat goed dat Yesni het daar zo goed doet he

De douchefoto's zijn dan ook weer geweldig! echt super dat Yesni al zo goed mee doet met de hoop. Net of ze daar al jaren woont.
Ik heb echt genoten van de foto's meid!

Wil je dan ook nog even veel sterkte wensen met wat er ook gebeurt is!

een dikke kroel van Pietje en Kenji, en een knuffel van mij :)

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Anja,

Wat hebben jullie de valkjes weer verwend zeg  :o :o Wat een hele leuke speeltjes heb je gekocht, daar zullen ze vast heel gek mee zijn  :D

Groetjes, Karin

butterfly

hoi anja,

wat een mooie valkjes heb je zeg! vond het verhaal van yeni erg ontroerend, maar wat is het een mooi valkje geworden!!
groetjes butterfly

valktown!!

Mandy

Wat een heerlijke douchefoto's weer! :D
En inderdaad nog gefeliciteerd, wat dat betreft herinnert hyves je er eigenlijk te vroeg aan waardoor je het weer vergeet, maar alsnog van harte met alle goeds voor de toekomst! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anja

Hoi Yvon,

Dank je wel hoor.

Ze zijn het hier gewend denk ik. Er komt een nieuwe bij.............o ja een nieuwe nou die geven we dan maar de ruimte ;D ;D ;D

Hoi Sally,

Dank je wel voor je felicitaties. En ook voor je compliment voor de douchefoto's.

Ook voor de sterkte wensen en voor Pietje en Kenji een kroeltje terug en voor jou een dikke knuffel.

Hoi Karin,

Ze zijn dol op de speeltjes. Verwennen mag toch wel eens.

Hoi Butterfly,

Dank je wel voor je mooie compliemnt. Leuk dat je in mijn boekje komt lezen.
Yeni was een heel lief valkje en ze is idd erg mooi geworden. Erg jammer dat ze maar zo kort bij ons heeft kunnen zijn.

Hoi Mandy,

Dank je wel. Ook voor de felicitatie. Hyves herinnerd idd te vroeg. Moest het eigenlijk op de dag zelf doen.

Groetejs Anja

Anja

Anja

Anja

Anja

Annelies

Hoi Anja

Oh dit bedoel ik het zijn toch stuk voor stuk schitterende valken, ik ben zo jalours dat wil ik ook maar ik mag er maar 4  :'( :'( :'( :'(

Ik heb echt zo genoten van je foto's kan ik echt uren naar kijken.

Echt toppie meisje  :-*

Liefs Annelies

Sally

Halo ANja,
wat een verwennerij weer zeg, zoveel mooie foto's...
Als ik Yeentje en Yesni zo naast elkaar zie zitten... Een prachtig koppeltje zou dat zijn. :)
Ik heb echt weer van de foto's genoten!

Groetjes Sally

Anja

Hoi Annelies,

Ik mocht er ook maar 2................en kijk nu eens. Kom op meid gooi je charmes in de strijd. Dat moet helpen. Ton is intussen net zo'n valkjes gek als ik (mss nog wel erger).

Dank je wel voor je compliment.

Hoi Sally,

Jij zegt het ik dacht het :D :D :D

Fijn dat je hebt genoten van de foto's.

Groetjes Anja

Caroline

Geweldig, wat doet ze het goed hè mijn kippetje??  :D

En ik dacht hetzelfde als Sally over Yeentje en Yesni.  ::)

Geef je haar een mega dikke knuffel van me, ik vind het heerlijk om mijn valkjes zo op het forum te zien maar mis ze dan ok wel weer eventjes, vooral met de intensieve verzorging van dit nest merk ik dat het deze keer iets erger is dan anders.  :'(

Maar ze hadden het stuk voor stuk niet beter kunnen krijgen.  :D

Leuk ook om te zien dat Lisa zo gek op haar is.  :-*

Liefs van mij.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Anja,

Geweldige foto's hebben jullie weer gemaakt en wat een mega grote kooi hebben de valkjes toch zeg  :o :o :o  Yesni is echt een plaatje en inderdaad heel erg geel zeg !! Ook heb ik begrepen dat Yesni een hele speciale mutatie heeft, tenminste ik zag het hier staan  ;)

Voor de rest zijn al je andere valkjes ook super de super en hebben ze allemaal wat liefs !! Trixy blijf ik ook prachtig vinden, echt het zijn allemaal dotjes om te zien !! Ik heb echt met volle teugen genoten  :D

Groetjes, Karin