21 augustus 2025, 07:03:00

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Anja,

Yesni is echt ontzettend mooi zeg, en wat is ze geel !!!! Fijn dat ze het douchen ook zo lekker vindt, ze past mooi in de groep op deze manier want wie bij de Y-tjes komt wonen moet haast wel van douchen houden hè   ;)

Fijn ook dat je je gedachte een beetje probeert te verzetten en jezelf maar uiteraard ook ons weer, met foto's hebt verwend !

Groetjes, Karin

Annelies

Hoi Anja

en of ik er van genoten heb.
Heerlijk zeg al die valkjes onder die douche en wat zijn ze gaaf allemaal, je hebt echt schitterende valken zitten, ben ik jalours op  :D ;D

Off Topic

Ik ben super blij je weer te lezen hier.

Liefs Annelies

♥Debby♥

Fijn je weer te zien Anja.. Ik weet niet precies wat er speelt maar vind het heel vervelend dat het verdriet en onzekerheid geeft in jullie gezin. Nogmaals heel veel sterkte.

En wat een geweldige foto's weer.. echt waanzinnig.. en zo onvoorstelbaar dat nieuwe valkjes meedoen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. geweldig!!!

bedankt voor de mooie foto's weer!  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Anja ...wat een verwennerij zeg , ik vind het echt heel tof van je dat je ondanks alles toch nog met de valkjes bezig bent om ze te verwennen en ons uiteraard ook ! Heel lief van je meid en hele mooie foto's en wat is Yesni er mooi en lief en wat heeft ze het heel getroffen bij jou he en Lisa is vast ook heel trots op Yesni ! Wat heb ik weer genoten als altijd ook en
echt meid , soms moet je gewoon even kunnen loslaten en gewoon genieten ook al gaat het niet altijd zoals verwacht he ! Na regen komt toch weer zonneschijn hoor ! Echt meid , jullie slaan je er wel doorheen , wat het ook is , ik leef zo met jullie mee want jullie zijn een beetje vrienden geworden al is het via een forum hoor ! Al die lieve mensen hier zou ik toch ook heel hard missen hoor ! Grtjs en heel veel succes met Dobey en de andere leuke en lieve valkjes ook natuurlijk he ! Ze zijn allemaal zo lief he ! En zo een genot in die douche beurt he ! Grtjs Ann

Bello

Hoi Anja,

Ik zeg het toch maar nog een keer hoor.
Het is dat we erbij waren toen je Yesni ging halen anders zou ik zeggen dat Yesni net als Yeentje al jaren bij jullie wonen.

Wat een mooie foto's zeg we hebben weer genoten. En wat ben ik trots op ons "Catootje". Echt een prachtvogel en ik ben heel blij dat hij bij mag wonen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi ...dat mag best , Catootje is dan ook een heel mooi en lief valkje he ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Agnes,

Dank je wel.

Hoi Jeanine,

we blijven ze heen en weer geven zo ;D ;D ;D

Hoi Caroline,

Ze is een schatje hoor. Ze weegt netjes 92 gram. Goed hè. Als ze water ziet dan gaat ze wassen. Zaterdag zat ze in de waterbak te wassen ;D ;D ;D ;D

Hoi Karin,

Echt zo geel en zo mooi. Ik ben er helemaal verliefd op.
Douchen vind ze geweldig gelukkig maar.

Moet iets hè in deze onzekere dagen of weken. Ik mistte het hier........................eerlijk is eerlijk.

Hoi Annelies,

Je hoeft niet jaloers te zijn hoor want ook jij hebt schitterende valkjes. Ik kom snel je boekje bij lezen want ik zag aan de titel dat er wat veranderd is.

Het is voor mij even afleiding om hier te zijn.

Hoi Debby,

Het is ook erg vervelend als je in onzekerheid leeft. Dank je wel voor je sterkte wensen.

Graag gedaan de foto's hoor en idd ze passen hier in de groep en douchen mee alsof ze al jaren hier is.

Hoi Ann,

De valkjes geven me toch steun en afleiding.. Lisa is helemaal verliefd op Yesni.
Dank je wel voor je lieve woorden Ann dat doet me goed :-* :-* :-*

Hoi Dorothé,

Je hebt nu gezien hoe het gaat als er een nieuw valkje bij komt. Ze wordt gewoon geaccepteerd in de groep alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Dank je wel en ook Yeentje is erg dol op badderen.

Hoi Ann,

Helelmaal mee eens hoor.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...graag gedaan hoor ! Je bent al vroeg op zie ik of washet laat ? Hoe is het met al de lieve schatten van valkjes , Trixie ,Yesni ,Cato,Yunah,Macy en Beauty,en Yelo vind ik persoonlijk nog ietsje specialer maar de andre valkjes zijn ruim even lief en schattig hoor ! Grtjs Ann

Romy

Hoi Anja

Je hebt prachtige douchefoto's geplaats, en inderdaad, Yesni is echt wel heel erg GEEL! Supermooi  :-*

Groetjes
Romy

Kaatje

Hoi Anja,

Ik kan me voorstellen dat je de gezelligheid en de afleiding hier best hebt gemist en ik denk dat het juist goed is om nu een beetje afleiding te zoeken !

De tijd verstrijkt nu eenmaal toch en in die tijd moet je denk ik proberen er het beste van te maken !!

Fijn dat jullie zo van Yesni genieten, nogmaals echt een plaatje hoor !!

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ik kan me heel goed voorstellen dat Lisa helemaal haar hart verloren heeft aan Yesni ! Ze is ook zo'n supermooi valkje met haar lief geel koppie en zo mooi getekend vind ik ! Is dat een primose getekend valkje Grtjs Ann

Anke

Hoi Anja,
Fijn om je weer op het forum te zien :)
Ik heb van je prachtige douchefoto's genoten!!!
Wat leuk dat Yensni al zo goed meedoet :)
De foto's verfrissen de paasdagen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Petra*

Hoi Anja,

Nou, ze is echt een beauty  :o :o!!
Beetje afleiding is altijd prima!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Ann,

ik was laat ;D ;D ;D
Met de valkjes gaat het goed. Zal zo een kleine update plaatsen.

Hoi Romy,

Dank je wel. In het echie is ze nog geler.

Hoi Karin,

Dank je wel voor je wijze woorden.

Ze is echt een plaatje en we zijn er ook superblij mee.

Hoi Ann,

Idd een primrose getekend valkje. Om het compleet te maken:
Ze is een Bonte Primtose getekende cinnamon geparelde kans op split witmasker.

Hoi Anke,

Dank je wel. Het is net of Yesni al jaren bij ons woont zo makkelijk gaat het.

Hoi Petra,

Dank je wel hoor. Helemaal mee eens.

Groetejs Anja

Anja

Kleine Update,

Zo volgens mij ben ik bijna overal bijgelezen. Heb er vierkante ogen van zeg.

Vanavond ga ik proberen om wat foto's te maken. Ze zitten nu in de kooi en ze volgen het voorbeeld van Yesni. Ze gaan zich wassen in de waterbakjes. Gekke kippen.
Heb het badderbadje maar opgehangen in de kooi en het was vechten wie er als eerste in mocht. Nou gewoon komisch om dat te zien.

Ze hebben ook nieuw speelgoed gekregen wat ik in de webwinkel hier heb besteld. Nou dat valt goed in de smaak hoor. Dit is wat ze hebben gekregen.

bij deze hebben ze de middelste gekregen.

Ook heb ik 2 flessen van die eucalyptusreiniger gekocht en dat is me toch superspul zeg. Echt goed hoor. Dat is overal voor te gebruiken.

Groetjes Anja