29 april 2024, 06:00:55

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja


Kijk eens wat lief.











Groetjes Anja

Bello



Hihi

links de gewassen valkjes in witte reus, rechts de valkjes gewassen in bonte reus.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

neeeeee

Anja je hebt toch niet........ of toch wel??

Wat lief he

dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Hahahahhahahhaa witte en bonte reus. Hoe verzin je het.

Ik zeg niks. Nee ik heb niet...................of toch wel.

Groetjes Anja

*Yvon

17 februari 2008, 22:08:47 #7189 Last Edit: 17 februari 2008, 22:11:02 by *Yvon
Hoi hoi again  :D

Natuurlijk hoop ik ook dat ik ongelijk heb !!  :D
Weer schitterende douchefoto's natuurlijk !!  ;D
Je bent zo te zien echt weer helemaal terug.  :D
Enne wat is er nou met dat donsje  ???  :)
Ben je ergens op visite geweest ?  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Yvon,

Dank je wel. Jaja I am back.

Ik ben idd ergens op visite geweest. Bij Chantal. Dit is HAAR eerste donsje van dit jaar.

Lief hè.

Groetjes Anja

♥Debby♥

maar dan blijft de vraag.... het is nu haar donsje.. maar blijft het dat ook?? of wordt het straks jouw nieuwe valkje??  ;) :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Anja ...hog amai ...wat heb ik weer genoten zeg en dat om mijn weekend af te sluiten he , da's supergezellig zeg die douchefoto's telkend om je gek op te kijken he ! En jouw valkjes hun bekkies zijn zo schattig , hoe ze genieten telkens weer en weer he ! Wat een gezellige valkjesbende daar he bij jou ! Dat moet toch een heelijk gevoel zijn om zoveel valkjes samen te zien genieten hoor ! En wij genieten er ook heel erg van hoor ! Hey ...in april zal ik ook niet alle dagen online zijn want dan moet ik nog vanalles regelen voor Matthias zijn communie he ...kleren kopen , schoenen , restaurant reserveren voor de menu en naar school , kaartjes en uitnodigingen maken en foto's gaan maken naar zee en de voilere mee inrichten en valkjes kopen ,pffff.....dat komt er nog allemaal bij he ! Kapper reserveren ,ziekebezoekjes doen van mama van Matthias zijn beste vriend uit de klas (heeft botkanker en hoogstens nog 2 jaar te leven !) maar ik denk dat het heel vlug gaat ! ??? :'(
vreselijk zeg ! Wij mogen nog gelukkig zijn hoor als ik die zie ! Amai ....wat erg ! Sorry ....ik moest het even kwijt he ! Denk daar niet te veel aan hoor ! Geniet zoveel je kunt zeg ik dan hoor , ik doe dat alvast hoor!   Grtjs Ann



Peggy

Gave douche foto's weer Anja,  wat genieten ze daar toch iedere keer weer van.  en de foto met het jonkie;  zo lieffffff...wordt dit er één van jullie ?  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♪ Marlies

Hoi Anja, ;D

Dat is leuk wakker worden met zo veel douche foto's. :D

Ze hebben er weer van genoten zo te zien, en ik ook. ;D

Groetjes Marlies ;)

Romy

Hoi Anja

Dit weekend was ik niet op valkparkiet te vinden, dus WELKOM terug :)
Ik heb erg genoten van alle foto's die je geplaatste hebt!

Groetjes
Romy

Kaatje

18 februari 2008, 10:53:34 #7196 Last Edit: 18 februari 2008, 10:55:15 by Kaatje
Hoi Anja,

Het is wel een erg lang etentje geworden hè  ::) Ik wilde nog online komen maar er begon een film  ;)  Nu heb ik dubbel en dwars kunnen genieten van alle foto's en wat heeft Macy toch een prachtige kuif zeg .... ik blijf me verbazen, zo mooi !!!

De douche foto's waren ook weer om te smullen en ik kon het weer niet laten, ... er zaten zulke gave foto's tussen !! Allemaal weer hoor, maar deze sprongen er voor mij even uit om op te kunnen reageren  ;)

___________________________________________________

Zeg, mag ik nu eens een keer alleen in het zeepbakje !?



Uhmmm hallo !? Heb je me soms niet verstaan !?



Zeker weer een spons proberen na te doen hè, uitslover !!



Hee, joh !! Ik wil ook op de foto hoor, tsss niet te geloven dit !!



Zeg maat, ... nu moet je eens ff goed luisteren, dit pik ik dus echt niet en zeker niet van jou !!



Okee, okee .... sorry, ... kroelen !?



Puh ... wat denk je nu zelf !? Geen veer op mijn kuif die hier aan denkt, ga maar lekker weer een spons nadoen !!



Ik heb er werkelijk weer van genoten, ... wat een heerlijke valkjes heb jullie toch zeg !!

Groetjes Karin
















Mara

Hoi Anja

Prachtige foto's en het was weer een belevenis om je valkjes weer in real life te zien. Echt heel erg leuk, en wat is Trixy een kroelkont zeg, en wat is Yingo zijn pareltjes aan het verliezen, viel me gisteren pas op....

En die foto van het donsje, zo lief.... :-* Maar dat zei ik gisteren als..... ;D

Hoi Karin

Leuke commentaren die je geeft. Echt heel erg leuk....hihi....Leuk bedacht!

Mara

Sharon

Hoi Anja

het wordt onderhand heel erg afgezaagd, maar ik zeg het toch:
wat zijn het toch weer een prachtige foto's! Heerlijk om jouw valkjes iedere keer zo te zien genieten! Echt super. Ikzelf geniet er dan ook elke keer weer van.

Enne... zo te zien is Yingo zijn plek in het zeepbakje kwijtgeraakt  ;D

Lief donsjes trouwens! Komt die het Y-team versterken?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Sally

Hallo Anja,

Wat een leuke foto's weer van je douchende vakjes. Dit is altijd genieten!
Het is ook heerlijk om te zien hoe jouw schatjes hiervan genieten, echt super!

Nu had ik nog een stomme vraag voor jou... Maar ik vroeg me af, welke verschillende mutatie's heb je daar allemaal zitten?

En dat leuke donsje dat je daar vast hebt, komt dat by jullie wonen als ie groot en sterk genoeg is?

Karin,
Je hebt leuke commentaar bij die foto's gezet zeg, heel erg grappig! Ik lig in een deuk :D

groetjes Sally