28 april 2024, 20:56:11

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja


Dierenfreackske

Hoi Anja ....wat mooi toch , wat een genot weer voor ga slapen zeg ! Ik heb er weer super van genoten hoor !
Doe maar verder met foto's maken , dan genieten we wel cverder he !!! hihi  ...Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Weer super mooi zeg.
Wat is Trixy toch een gekke meid ;D

caro

Hoi Anja,

Ik heb er eigenlijk geen woorden :-*.
Vooral doorgaan hoor met oefenen.

Super gewoon.



Groetjes


Caroline
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Anke

Ik heb 1 woord:
mooimooimooimooimooimooimooimooimooimooimooimooi
maar dan wel vaak ;D

kortom  MOOI

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Ann,

Wat zul jij dromen vannacht.

Hoi Jeanine,

Dank je wel. Laat het Yvon maar niet horen :-X :o ;D

Hoi Caro,

Dat zal ik doen hoor. Dank je wel.

Hoi Anke.

Dank je wel hoor.

Groetjes Anja

*Manon*

Hoi Anja,

Helemaal geweldig zeg die foto's weer!!
Ik kan niet anders zeggen dat ik er elke keer weer super van geniet.

Groetjes Manon

Kaatje

4 februari 2008, 23:19:24 #7057 Last Edit: 4 februari 2008, 23:21:22 by Kaatje
Hoi Anja,

Ik dacht even snel kijken want volgens mij .... en ja hoor, Yes !!! Foto's en werkelijk weer prachtig om te zien !! Wat maakt die camera toch super foto's zeg en heerlijk hè dat knip maar raak, zo super van deze camera's !!

Ik heb echt weer genoten en er zitten echt prachtige foto's tussen, haarscherp en heel mooi van kleur, jammer dat we zo ver uit de buurt wonen, ... anders hadden we samen een cursus kunnen volgen  ;D

En ja, toch gelukt hè  ;) Het was weer een genot om naar te kijken meid  :D

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Anja ....ik ben hier al hoor....ik heb heerlijk gedroomd van al je mooie valkjesfoto's ...hihi  !
Even serieus nu ...ik kon dus al weer niet meer in slaap geraken na 2.30.u dus ben ik maar even opgestaan maar straks ga ik verder dromen , hihi  !Grtjs Ann



Coco en Chantal

Hallo Anja

Zo dat waren prachtige foto's zeg (kan ook niet anders met zo'n super camera), ik heb er van genoten.

De close up foto's van de valkjes zijn wel mijn favoriet.




Groetjes Chantal en de valkjes


Sharon

Hoi Anja

wat een ontzettend mooie foto's zijn het toch weer! Echt super gewoon. Heb er weer met volle teugen van genoten hoor meid. Je hebt echt prachtige, lieve valkjes!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Bello

ff jullie naar boven halen.

Nog bedankt voor de leuke dag hoor, wat hebben we weer gelachen.

De foto's zien we wel onze kant op komen......


Wat duurde het toch lang he de frietjes ;D ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Manon,

Dank je wel hoor.

Hoi Karin,

Ik ben er zo blij mee. Ik kan met deze veel beter overweg dan met die andere.

Jammer dat we zo ver uit lekaar wonen want ik had zeker met jou zo'n cursus gedaan.

Hoi Ann,

Nou ik hoop dat je toch nog wel wat geslapen hebt hoor.

Hoi Chantal,

Je had er nogal wat te bekijken hoor. Fijn dat je er van hebt genoten.

Hoi Sharon,

Dank je wel voor je mooie woorden en je lieve compliment. *bloos bloos*.

Hoi Dorothé,

Dank je wel voor het ophijsen. Graag gedaan hoor. Ivo was dit keer de favoriet maar dat kwam denk ik toch wel door zijn gel. De valkjes dachten dat het hulsjes waren en zaten met z'n alle aan zijn haar te plukken.

Zo leuk om te zien.

Nou die stomme frietjes bij McDonalds. Even verduidelijken. We zaten al een tijdje te wachten want de frietjes van Ivo en Dorothé kwamen ze brengen. Ivo plofte bijna (ik ook hoor). Toen we voor de 4de keer vroegen waar de frietjes bleven kregen we weer hetzelfde antwoord. Ik ga wel even voor u kijken. Ik was het zo beu en vertelde dat de vorige 3 dat ook gingen doen. en wat dacht je van de hamburger zei ik.......die is nu koud dus die willen we ook een nieuwe.
Ivo kon het niet langer aanzien en is naar voren gelopen om zijn frietjes te gaan halen.
Even later had hij de frietjes en een nieuwe hamburger.

Groetjes Anja

Bello

 >:( >:(

ja ja Ton en ik bleven er vrij rustig onder maar Ivo en Anja die stonden op het kookpunt ;)

De frietjes waren (echt waar) loei heet maar wel lekker maar hoe ze op de tafel geserveerd werden (werden bijna met dienblad op tafel gesmeten) gesloeg nergens op.

die meid had van mij echt haar ontslag gekregen....

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja