12 mei 2024, 00:10:34

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Anja

Dat wordt een echte soap bij de Y-tjes  :o   ;D Ik hoop maar dat het terug goed komt tussen Beauty en Macy.

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Ja idd. Maar het gaat wel goed komen hoor.

Groetjes Anja

Anja


Anja


Anja


Dierenfreackske

Hoi Anja ...wat een lieve kroelfoto's van jou en de valkjes !!
En wat hebben ze het daat allemaal gezellig naar hun zin daar !! Hele gezellige foto's zeg !! Grtjs Ann



Yvette

Wat ontzettende leuke kroelfoto's hebben jullie gemaakt echt heel erg leuk
En ik heb weer ervan genoten

Romy

Hoi Anja

Prachtige foto's hoor  :D

Ik zie dat er enkele valkjes bij zijn die kunnen vliegen. Is het de bedoeling dat alle valkjes op de duur, als hun slagpennen bijgegroeid zijn, terug mogen vliegen? Of ga je ze allemaal kortwieken?
Proberen de gekortwiekte valkjes niet te vliegen als ze hun maatjes zien vliegen?

Groetjes
Romy

Wilma1

  ;D Macy boos omdat haar man "vreemd" wil gaan en dan onder haar ogen no wel  :o HIJ durft  ::) gelijk heeft ze, meteen goed toespreken, wat denkt ie wel zeg  :P >:(

Wel grappig, dat ze dan ver van elkaar gaan zitten....een échte ruzie dus  ::) dan hebben ze hopelijk snel weer iets goed te maken, of eigenlijk Beauty hè?!

Prachtige foto's Anja en wat is Trixy mooi!!!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Ann,

Dank je wel. Het is ook erg gezellig zo met elkaar.

Hoi Yvette,

Dank je wel. Fijn dat je ervan hebt genoten.

Hoi Romy,

Klopt hoor. Er zijn hier valkjes die kunnen vliegen.

Nee ik laat van de geknipte valkjes de vleugels niet groeien. Zij hebben nog nooit gevlogen.
We laten alles gewoon zoals het nu is.

Ze kijken er nog niet van op als er valkjes door de kamer vliegen hoor.

Hoi Wilma,

Nou ja vreemd gaan..................hij wist niet eens wat hij moest doen zeg ;D ;D ;D ;D
Hij zoekt nu troost bij Yella.

Een echte ruzie idd.

Dank je wel en Trixy is echt heeeeeeeeeeeel mooi.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Kijk, ik kom foto's kijken en het is nog niet eens maandag.  ;D Ik kan gewoon niet zonder jouw foto's hoor....dan krijg ik afkick verschijnselen.

Wat leuke foto's, prachtig gewoon. Altijd weer genieten van je schatjes!!!

Ik hoop dat de echtelijke ruzie gauw opgelost is hoor!

mara

Mico

Oh oh ruzie in huisje wel te vree  ::) Snap het ook wel hoor...zomaar op een ander vrouwke duiken...hoe durft hij  ;D
Mooi om te zien hoe ze dan naar elkaar gaan reageren en zelfs appart van elkaar gaan zitten. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.... ;)

Je hebt weer hele mooie foto's geplaatst Anja  :D

Liefs,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Eugenie,

Je bent veel te vroeg hoor ;D ;D ;D Dat is niet goed als je afkickverschijnselen gaat krijgen. Mss wat vaker inloggen ;D ;D

Dank je wel hoor en net waren ze alweer samen aan het spelen. Het is dus alweer vergeten en vergeven.

Hoi Mico,

Dank je wel. De ruzie is alweer bijgelegd. Alles is weer vergeten en vergeven.

Groetjes Anja

Silke *


Mooie foto's Anja! Wat zijn ze toch lief allemaal. Behalve als ze ruzie maken  ;D ;D
Moet best leuk zijn om die stelletjes bezig te zien, lekker ruzie maken  :)

Groetjes
Silke

Anke

Hoi Anja,
Wat een heerlijke kroel en speelfoto's heb je gemaakt.
Het is weer ouderwets genieten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes