21 augustus 2025, 07:01:11

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Anja, Ton en Lisa,

Heel veel sterkte met het verlies van jullie Yeni.  :'(
Ze zal altijd in jullie gedachten blijven.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Namens Lisa iedereen bedankt voor de lieve woorden. Dat geeft haar een boel troost.

Ik vind het nog steeds erg onwerkelijk. Toen ik vandaag thuis kwam van het werk en ik mijn fiets in de schuur zette keek ik naar het grafje van Yeni en ik dacht............................................... zou ze het niet koud hebben het heeft gevroren en ze ligt daar daar zo. Gelukkig heb ik haar wel in een zakdoek gewikkeld en een deksel op de doos gedaan. Hoop maar dat ze het niet koud heeft en dat ze tegen haar knuffel aan ligt :'( :'( :'( :'(

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Wat lief dat Yeni in een zakdoek gewikkeld ligt en met haar zachte knuffel zal ie het zeker geen kou hebben !!!! Ze ligt daar lekker in alle rust die ze verdiend he !!! En jij hoef je nu ook geen zorgen te maken .....ze is nog steeds bij jullie en voor altijd in jullie gedachten en de mooie herinneringen
om te koesteren hoor !!!!! Yeni had ook al mijn hart gestolen hoor !!!!Ik heb het ook nog steeds moeilijk want als ik naar Suske kijk dan denk ik aan Yeni !!!! Raar ???? Grtjs Ann

*Petra*

Hoi Anja,

Ik denk niet dat Yeni nog kou kent.
Ik denk dat ze alleen veel warmte voelt, de warmte van een heel liefdevol gezinnetje, dat zo ontzettend veel van haar hield. Zo veel, dat jullie haar ook konden laten gaan, toen het nodig was. Ik geloof echt, dat het zo is. Dus maak je geen zorgen.

Liefs Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

De foto's zijn gemaakt door Lisa. Ik kon er de puf niet voor op brengen.
Morgen ben ik niet online dus niet schrikken..............ik ben op het werk tot midden in de nacht.
Werken tot 17.00 uur daarna uit eten en dan kerstkienen.

Even wat afleiding.

Groetjes Anja

Anja

@ Ann en Petra,

Dank je wel voor jullie reacties. Ik vroeg me dat opeens af. Raar toch.
Zo spoken er nog meer rare vragen door mijn hoofd.

@ Sally,

Geeft niets hoor en je hoeft je echt niet te schamen.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Mooie foto's die Lisa gemaakt heeft. Heb je altijd een back-up  ;D. Ik ga morgen ook kienen met collega's! Ga aan je denken, zitten we samen te kienen. Succes!!

Petra  ;)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Silke *

Hoi Anja,

Yeni ligt volgens mij zeker tegen zijn lieve knuffel aan! Maak je daar geen zorgen in!
Ik hoop dat je veel plezier hebt op het etentje morgen!
En Lisa heeft mooie foto's gemaakt, zeg het haar maar! De 3e foto is erg liefjes!  :-*

Groetjes en hou je sterk Anja!
Silke  :-*

Dierenfreackske

Hoi Anja ....dat geloof ik graag hoor!!! Gelukkig is Lisa er ook
voor je he !!! Die vierde foto is zooooooo lief !!!
De andere zijn natuurlijk ook mooi !! Pluim voor Lisa ook !!!!
Dat is niet erg dat je morgen niet veel on gaat zijn !!! Geniet maar van je kerstinkopen en je etentje....dat zorgt toch voor wat afleiding na al die ellende die je moest doorstaan he !!!!!
Yeni geniet nu van haar rust die ze zo verlangde he !!!
Liefs Ann

Anke

Hoi Anja,
Ik snap heel goed hoe het voelt om te denken dat je vriendje het misschien koud heeft in haar grafje. Bij mijn ouders in de tuin liggen heel veel geliefde huisdieren en ik heb vaak hetzelfde gedacht. Gelukkig weet je ook dat Yeni nu op een mooi plekje is bij de regenboogbrug en geen pijn en ellende meer voelt, maar gelukkig is met alle valkenvriendjes die daar zijn.

De foto's van Lisa zijn erg mooi, een genot om naar te kijken!
Veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik hoop dat je morgen wat afleiding kan vinden!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Lisa heeft hele mooie foto's gemaakt
En wat ga jij morgen een leuke avond tegemoet en deze afleiding zul je echt nodig hebben

Anja

@ Petra,

Ik denk ook aan jou en mss roepen we wel tegelijk kien :D :D

@ Silke,

Ik zal het tegen haar zeggen.

@ Ann,

Ik hoop dat het wat afleiding gaat geven. Als ik deze reacties dan weer lees dan schiet ik weer vol :'( :'( :'(

@ Anke.

Ik hoop met heel mijn hart dat ze op een mooie plek is bij allemaal vriendjes en vriendinnetjes.

@ Yvette,

Ik hoop het ook Yvette.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hey Anja ...dat geloof ik graag hoor !!!
Welterusten !!

Bello

Doe je best morgen enne

we willen wel de gewonnen prijzen zien die je mee naar huis neemt ;D ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sally

Hallo Anja,
Mooie foto's heb je geplaatst.
Ik hoop dat je morgen wat afleiding kan vinden in het kienen.
Zie maar dat je een mooie prijs wint. :D

groetjes Sally