29 april 2024, 01:59:01

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Wilma1


Hallo......mag ik ook naar binnen 8) 8)


Please...............

*smeltsmeltsmeltsmelt*  :)

;D ;D ;D ;D

Peggy, zelfs IK dacht op het eerste oog, dat het Beauty was hoor  ::) :P

maaaaaar het is eebn geweldige foto.... hij kijkt alsof ie echt buitengesloten zit  ;D ;D ;D

De andere foto's zijn ook superrrrrrrrrrrrr  ;D Gaan de andere valkjes nu ook in bad ???

Heb je ook die hele lang trap van Joke ??? die vond ik ook zo gaaf, ze liepen erop en eraf, naar hun "huis" wanneer ze zelf wilden  ;D

Heeey  ??? doe je verder rustigaan  :-\ niet lekker in je vel, klinkt niet goed hoor  :o

:-* :-* :-* :-* :-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Romy

Hoi Anja

Dankjewel voor de mooie foto's! Het was opnieuw genieten :)

Groetjes
Romy

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Ik sluit me helemaal aan bij Romy.
En voor jou een super dikke knuffel. Ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit.

Groetjes,
Jeanine.

♥Debby♥

't is altijd weer een verwennerij in jouw boekje! heerlijk!!

ik wens je een fijn weekend en hoop dat het al wat beter met je gaat... hou je goed!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Yvette


Anja


@ Monique,

Dank je wel. En graag gedaan.

@ Yvette,

Dank je wel ook voor je knuffel.

@ Karin,

Dank je wel. :-* :-* :-* :-*

@ Peggy,

Dank je wel. Ook voor je aanbod maar ik moet het toch alleen doen.

@ Ann,

Dank je wel.

@ Wilma,

Beaty is bijna helemaal geel op de borst en is ook anders getekend.

Alleen Macy is in bad geweest maar het badje heeft er ook maar even aan gehangen.

Nee die trap heb ik niet maar ik had er zelf ook 1.

Ik doe rustig aan Wilma.

@ Romy,

Graag gedaan hoor.

@ Jeanine,

Dank je wel erg lief van je.

@ Yvette,

Het gaat wat beter hoor ;) ;) ;) We komen er wel.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Hoera het is weekend!!!
Nu kan je lekker rustig aan doen en van al je valkjes genieten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Ik was vanmiddag ff bij Joke op de koffie en het is idd errug stil hoor  :o ze hebben de logé nog staan nu, die gaat morgen weer terug.

Ze zei dat ze vreselijk blij is me je en de valkjeszo goed op hun plek zitte. Ze had geen beter iemand voor ze kunnen hebben  :D  *ik wist  het, ik wist het*  ;D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja


@ Anke,

Morgen moet ik de valkjes in bad doen.............dat is eigenlijk het enige wat ik moet doen hihihi
Zondagmiddag moeten we weg en wie weet hoe laat we thuis zijn. Och nog 2 weekjes en dan heb ik weer vakantie.

@ Wilma,

Ik ga er gewoon van blozen hoor. Doe ze de volgende keer maar de groeten van me.

Groetjes Anja

Anja


Yahoo heeft een kusje gehad van Chantal. Wat vinden jullie van zijn lippenstift ;D ;D ;D ;D ;D














Ton wilde een foto van Macy maken maar daar was Yingo het niet mee eens ;D ;D ;D

Groetjes Anja

♥Debby♥

hahaha.. Yingo wilde zelf!

leuke foto's weer Anja..

die touwen die jij om je kooi hebt.. die wil ik ook bestellen hier bij de shop.. ik zie ze zo veel op foto's.. die moeten wel handig zijn..

dan hebben Diesel en Duuk ook iets buiten de kooi..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja


@ Debby,

Dank je wel.

Ik heb mijn touwen gekocht bij de Jumper. Ze zijn superhandig en je kunt ze in allerlei bochten buigen.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Leuke foto's weer, vooral de foto van Macy ;D
Heerlijk he kerstvakantie, ik verheug me er ook al op!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


@ Anke,

Dank je wel.

Jij hebt ook vakantie tussen kerst en nieuwjaar. Toevallig zeg ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Silke *

Hoi Anja,

Ik ben weer een paar pagina's achter...
Je hebt erg mooie foto's gemaakt van al je valkjes! Overal waar valkjes kunnen opzitten, daar zitten ze gewoon op, ookal is het voor een hamster  ;D  Ze willen gewoon eens de andere dieren na-apen (of na-hamsteren)  ::)

Eneh, ze zullen niet zoveel meer in Anke's boekje mogen kijken  ;D  Ze beginnen ze (jaa alweer) na te apen  ;D ;D

Yahoo is wel schattig hè met zijn lippenstift  ;D ;D 
Nog een dikke zoen voor hem  :-* :-* :-* ;D

Die touwen die jij van de Jumper haalde, zijn echt wel superhandig! Dat nieuwe speeltje dat ik gekocht heb, dat touw, is ook erg buigbaar, is echt handig!!

Leuk dat je je weer wat beter voelt!  ;)

Groetjes
Silke xx