21 augustus 2025, 13:31:05

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Ik heb Joke gebeld en we gaan B&M morgen halen. n eerste instantie is afgesproken dat Peggy om 17.00 aanrijdt maar dan zitten we ook met de vrijdagavondspits.
Peggy gaat kijken of ze mss eerder kan en dan bel ik Joke eer om dit te bevestigen.
Hoe dan ook ik neem aan dat we ze morgen gaan halen.

Groetjes Anja

Peggy

Heb ongeveer hetzelfde berichtje in Wilma's db geschreven  ;D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Anja,
Leuk dat B&M morgen komen!
Ik verheug me al op foto's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Oke, dat is mooi geregeld en ik ben blij dat Peggy dit wil doen! DIKKE KNUFFEL voor je Peggy  :-* :-* :-*

Hij leek mij ook beter dat je zelf belde ivm dat ze er best tegenop zag en als ze de afspraak rechtstreeks met jóu zou maken, dit beter overkomt dan dat ík dat zou doen. Dan stelt ze het mss tóch weer uit en net wat Peggy zegt, als het toch moet dan beter snel.

Dáár weet ik helaas maar al te goed vanaf, je "wilt" het omdat het MÓET, maar het doet pijn!  :-\ en het  liefste stel je het steeds weer een paar dagen uit, maar dan wordt het alleen maar nóg moeilijker ipv makkelijker!

De valkjes worden wel gelukkig bij jou en je gezin, dát weet ik zéker, er zal een wereld voor ze opengaan zeg, meer soortgenoten dan mensen  ;D ;D ;D ;D en ik zal Beauty nog meer zien  :D op foto's hier  :D :D :D

Macy is ook een superlief valkje, al kan ze in begin wat schuw zijn, als ze je eenmaal kent, knuffelt ze wel!  :D

En Beauty kan "papagaaitje leef je nog" voor de helft  ::) fluiten, tenminste dat kón ie wel  :P

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Dank je wel voor je knuffel wilma!
Ik doe het graag trouwens...gezellig met anja beppen in de auto  ;D  Komt helemaal goed.
Het zal idd morgen best emotioneel worden voor Joke. Best sneu hoor  :'( voor haar...

Gr Peggy

Monky

Hi Anja,

Gezellig dat Beauty & Macy morgen bij je komen  :) Ik kan me voorstellen dat Joke het er moeilijk mee heeft... Maar het is inderdaad wel beter zo  :)

Ze gaan in elk geval een heerlijk leven tegemoed. En dat is het belangrijkste  :D

Groetjes,
Monky

Wilma1

Helemaal waar Monique, ik heb het vorig jaar 14 X gedaan....huilenhuilenhuilen.... maar de valkjes kennen mij niet meer hoor, dat zie ik bij Veronica wel, ze gaan naar háár toe en mij bekijken ze op afstand  ::)

En toch geeft dat een goed gevoel, dat ze het goed hebben!!!!

Hey Peggy
Dat jullie dan genoeg tijd hebben, ik zou nog een X heen en weer gaan hoor.... want uitgepraat raken julie niet hoor  ::) ;D ;D ;D ;D ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Gaat goed komen hoor. Morgen om 13.00 uur gaan we ze halen. De kooi neem ik er niet bij want ik loop de hele ochtend al te meten en te passen maar ik kan die niet plaatsen. Ze gaan in de reservekooi want Yunah en Yobi zitten alweer in de grote kooi. Van broeden kwam toch niks en eht eitje werd steeds uit het blok gegooid.
Zit Yunah nu te wipwappen met Yiba ;D :o :o :o :o :o Nou ja zeg das toch niet normaal meer.

Ik ga de kooi ontsmetten en het komt helemaal goed hoor.
Peggy nogmaals bedankt voor het meerijden.

Wilma idd hier zie je elke week foto's en dan zorg ik dat ze er samen steeds opstaan. Dat papegaaitje leef ik nog zullen we hier gaan fluiten zodat hij het weer op kan pakken.

Groetjes Anja

Anja

Hoi Monique,

Joke heeft het er moeilijk mee. Dat hoorde ik al aan de telefoon.
Ik heb haar op haar hart gedrukt dat ze hier goed terecht komen en dat ik haar via de mail op de hoogte ga houden.
OOk kan ze mijn boekje lezen en dan ziet ze ook dat ze niets tekort komen.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hey Anja ....Joke kan gerust zijn dat ze daar bij jou goed zijn he !!!Ze hebben het heel goed getroffen en ik hoop dat ze het al gauw gewoon zijn met al die luxe (douche enzo en lekker eten) en de rest he
......al die aandacht he !!! Ik ben al benieuwd naar de eerste foto's van je nieuwe valkjes tussen je andere leuke en mooie valkjes hoor !! Grtjs Ann

Peggy

Graag gedaan anja !

hahahahaha Wilma;  das waar ook.  Zijn vrouwen uberhaupt ooit echt uitgepraat  ;D

Gr Peggy

Anja

Hoi Ann,

Ze hebben/krijgen het zeker goed hier.
Als we morgen op tijd terug zijn en de gelegenheid is er dan maken we natuurlijk wat foto's.

Hoi Peggy,

Volgens mij niet ;D ;D ;D

Even een druk schema. De grote kooi moet verschoond worden. De reservekooi ontsmet worden en heringericht.
Druk druk druk.

Zo meteen eerst naar het ZKH en dan kijk ik wel hoever we komen.

Groetjes Anja

*Manon*

Hoi Anja,

Wat fijn dat jullie zo mailen over het hoe en wat van de valkjes en dan Peggy die met je meerijdt... gewoon geweldig dat dat hier allemaal kan ;D
Heerlijk zeg, dat ze bij jou een fijn plekje krijgen en iedereen kan je dagboekje volgen ook Joke en dat is heel fijn.
Ik begrijp hoe moeilijk het is als je je valkje(s) weg moet doen en nu kan ze jullie toch volgen...
Veel plezier met het ophalen, al zou het toch wel wat emotioneel worden hé voor Joke, maar goed, ook ik ben er van overtuigd dat ze bij jou en je valkjes niks maar dan ook niks te kort komen.
Super ;)

Groetjes Manon

Coco en Chantal

Hay Anja

O wat spannend zeg dat ze morgen al naar jullie verhuizen, dan kom ik volgende week ff op bezoek hoor  ;D
Moet toch met eigen ogen zien welke prachtige aanwinsten je er nu weer bij hebt. ;)

Groetjes Chantal en de valkjes

Yvette