21 augustus 2025, 15:45:39

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Eugenie,

Graag gedaan hoor.

Hoi Romy,

Wat er in 1 dag wel niet allemaal gebeuren kan ;) ;)
Dank je wel. Het blok kan ik niet hangen. Ze worden er onrustig van heb ik het idee dus ik ga het er weer uit halen. Misschien ik een grotere reserve kooi koop zodat ik een koppel apart kan zetten.
Alhoewel ik niet exact kan zeggen dat er 2 bij zitten die een echt koppel vormen.

Hoi Danielle,

Nou dan had jij heel wat te lezen.
Dank je wel en fijn dat je van de foto's hebt genoten.

Hoi Karin,

Dank je wel voor je lieve compliment.

groetjes Anja

Yvette

Wat geweldig je foto's en ik heb weer van genoten van je badfoto's en je laatste fotosessie en vooral van de foto de hele Y-team met hun leider

Silke *

Hoi Anja,

Ik sluit me aan bij de rest, héél mooie foto's hooor!

Hoeveel weegt Yingo nu ondertussen?

Ik hoorde ook dat je er een 14e valkje bijkrijgt (van het 13e wist ik al), wat wordt dat (mutatie, geslacht..)?

Groetjs
Silke x

Yvette

Anja vertel eens over je 13e en 14 valkje

Anja

Hoi Yvette,

Dank je wel.

Hoi Silke,

Yingo woog om 19.00 uur 90 gram. Heel netjes vind ik.Het 14de valkje wordt een pop maar de rest weet ik nog niet.

Hoi Yvette,

Het 13de valkje wordt een pop met de mutatie Bonte (Primrose getekende) (cinnamon) (geparelde) witmasker POP van Amor & Diégah, Unique & Fleur of PAblo & Coco van Caroline.

Het 14de valkje wordt een pop maar de rest weet ik nog niet.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Hier wordt het dus ook nog spannend.
En ook deze keer heb ik weer super genoten van de mooie douchefoto's.

Groetjes,
Jeanine.

Wilma1

Heey BA (Beste Anja, Brave Anja, Boze Anja, Bezorgde Anja, Blije Anja....maar vooral BIJZONDERE Anja  :D)

Ik heb geen woorden voor al die foto's  :o ben ik éven weg!!!! En "ploef" een complete Port Folio  :o :D :D :D

En ehhhh.... wáár is je slot ???  ;D Je hebt met 14 valkjes écht je handen en armen vol zometeen  ::) :P

:D ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sally

Hallo anja,
Weer zo een prachtige foto's heb je geplaatst!
Je valkjes zijn stuk voor stuk schatjes, en je ziet ze echt allemaal genieten onder die douche. ze hebben echt een schat van een baasje die hun allemaal super verzorgd!. ook straalt het geluk van jou gezicht af als je al je valkjes bij je hebt. super is dit!
De foto van Yubel met zijn vleugels zo gespreidt is ook prachtig!

Groetjes Sally

Anja

Hoi Jeanine,

Nee hoor de spanning is ten einde. Morgen gaat het blok eruit.
Wel super dat je genoten hebt van mijn foto's.

Hoi Wilma,

Ja wat moet ik daar nu op zeggen.

Slot...............welk slot. Hier werkt er blijkbaar geeneen.

Hoi Sally,

Dank je wel voor je lieve berichtje. Ik ga er gewoon van blozen.

Groetjes Anja

Bello

he he eindelijk,

Het netwerk van de KPN lag er hier zaterdag ( + de avond helemaal uit  Venlo en omstreken) en hadden we ook geen telefoon meer.

Wat een heerlijke foto's weer zeg, we hebben er weer lekker naar zitten te kijken hoor.

Ja het is zeker een genot om het Y team te zien badderen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Gerda

Hoi Anja,

Wat een prachtige foto's.
Vooral deze van Yubel:

Fantastisch elke week weer die douche foto's! Het lijkt wel of ze bestrooid zijn met pareltjes!!

Liefs, Gerda

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Ik bedoelde niet de spanning van het blok maar de spanning voor Y nr 13 en 14 ;D

Groetjes,
Jeanine.

Caroline

Vooral voor jullie een hele aparte foto.

Yubel is toch de enige MET slagpennen??

Dan zie je de vleugels zo niet zo vaak.  ;)

Ik vind de ogen van Yubel geweldig!! Net als die van mijn Cartier, die is ook bronze-fallow in combinatie met andere mutaties maar die bloederode ogen heeft ze van het bronze-fallow.  ;)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hoi hoi...
Hè wat jammer dat er niks gebeurd nu er een blok in de kooi hangt  ;) en ja als ze er alleen maar onrustig van worden,dan zou ik het er ook uithalen.
Hele mooie foto's weer Anja en Ton!!  met name die van Yubel met zijn uitgeslagen vleugels,wauw.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Wat een schitterende foto's Anja.. Waanzinnig.. ben best een beetje jaloers als ik jou zo zie staan met al je valkjes.. gaaf hoor.. wat moet dat een supergevoel geven!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.