28 april 2024, 21:01:04

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Anja,
Fijn dat het weer goed lijkt te gaan met Yubel.
Dat fluitje komt wel weer terug hoor. Hij moet gewoon weer even in yubel stemming raken ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

Gelukkig dat alles weer in orde is met Yubel behalve zijn fluitje. Maar dat zal ook wel goed komen.

mara

Anja

Hoi Anke en Mara,

Ik hoop het dat zijn fluitje nog terug komt.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Wat moet het schrikken geweest zijn toen Yubeltje met zijn kopje vastzat! Waar precies zat hij vast?

Gelukkig is dit alles zonder erg. En dat fluitje zal wel terugkomen. Hij is vast enorm onder de indruk geweest van zijn avontuur...

Groetjes
Romy

danielle

HOi Anja,
Ik ben weer bijgelezen!
Eerst wil ik je nog zeggen dat ik heel blij ben dat yuultje van de pap is. Toch weer een zorg minder, he? Is Yuultje trouwens al tam.
Ik ben toch wel benieuwd ofdat het jou elke keer lukt om een valkje tam te krijgen met zoveel valkjes.

Wat schrikken zech dat yubel vast zat met zijn kopje. Gelukkig kon je hem meteen redden. Wel fijn dat hij er weer van is opgeknapt en ook ik ben ervan overtuigd dat hij gewoon zijn fluitjes weer terug krijgt.

Groetjes Danielle

*Petra*

Hoi Anja,

Moren fluit hij vast weer mooi voor jou!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Romy,

Hij zat aan de buitenkant van de kooi. Aan de binnenkant hangt een doorzichtig voerbakje. Ik denk dat hij gemeend heeft daar bij te kunnen omdat het doorzichtig is. Heb het ook een stuk lager gehangen en hoop dat het niet meer gebeurd.

Hoi Danielle,

Yuultje is best wel tam ja. Ze stapt op maar ze wil liever spelen met de andere Y-tjes dan kroelen met mij.........wat logisch is natuurlijk.

Hoi Petra,

Nou dat hoop ik dan want er is echt geen geluid meer uitgekomen. Wat ik toch heel jammer vind.

____________________________________________________

Yahoo is volop op de versiertoer en dat is wel zo geweldig om te zien zeg.
Yuultje blijft lekker op gewicht en trekt een beetje naar Yubel toe.
De pellets vallen ook helemaal in de smaak.
Ook heb ik nog een verrassing maar dat zien jullie later.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Ik denk dat ik de verrassing al weet ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Mondje dicht hè ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Een verrassing....Leuk zeg. Ben heel erg benieuwd.

Mara

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

En krijg je nog een valkje erbij?

Anja

Hoi Mara en Anke en Yvette,

Ik ga nu even douchen en dan zal ik wat vertellen.

Even iets anders..................

Yubel fluit weer..............joehoeoeoeoeoeoeoeoe...........gelukkig hoor want ik maakte me toch wel zorgen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat is GEWELDIG!!! Ik dacht wel dat het goed zou komen....

Ik wacht met smart..... ;D  :-X

Mara

Anke

Hoi Anja,
Wat fijn dat Yubel weer fluit!!!!
Weer een zorg minder ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes