29 april 2024, 08:56:07

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Ik heb dadelijk een verrassing in mijn boekje.... ;D

Mara

Anja

Hoi Karin en Paco,

Yubel is 7 en een halve week oud.
Dank je wel voor het compliment en ik vind het heel leuk dat je ook in mijn boekje komt kletsen.

Hoi Mara,

Dat heb ik gezien. Dat was zeker een verrassing.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

En het was nog niet eens zondag.  ;D

Ow jaa....het is alweer bijna zondag...Ik kan niet wachten.  ;D

Mara

Wilma1

Die Zondag kiekjes heb ik toch wel gemist hoor en je ziet ik heb NOG STEEDS internet  ??? :D

Dat bijlezen doe ik wel beetje bij beetje, want je weet het nooit zolang ik nog hier ben, ik dit kan doen  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kaatje

Citaat van: Anja op 16 augustus 2007, 20:45:05
Hoi Karin en Paco,

Yubel is 7 en een halve week oud.
Dank je wel voor het compliment en ik vind het heel leuk dat je ook in mijn boekje komt kletsen.

Groetjes Anja



Hoi Anja,

Dan voel ik me toch wel wat magertjes met mijn bijna 9 weekjes oud en 91 gram  :-[ Ik hoop dat ik snel helemaal zelfstandig ben en nog wel wat aan zal komen hoor  ;)

Wat denken jullie van de pap !? Vandaag ben ik na 3 ml al weggevlogen en ben ik daarna weer wat zaadjes gaan eten ( geen pitjes )

En ja, ik vind het ook heel leuk om jouw boekje te volgen  ;D

Groetjes Karin en Paco

Anja

Hoi Mara,

Nog even geduld en dan mag jij de 12 Y-tjes mee douchen.

Hoi Wilma,

Doe maar lekker op je gemak hoor en zondag komen er weer kiekjes hoor.

Hoi Karin en Paco,

Nee hoor je bent helemaal niet mager hoor. Je hebt een mooi gewicht.
Je doet het goed hoor met de zaadjes eten. Ga zo door.

Fijn dat je het leuk vind om mijn boekje te volgen. Weer een tevreden lezer ;D ;D

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Het is ook allemaal super om te lezen en te volgen! Wat een heerlijke valkjes heb jij zeg !! Wat zul je trots zijn op al die maatjes van je !

Ik kan er werkelijk geen genoeg van krijgen en kijk werkelijk mijn ogen uit ...

Dit is mijn 1ste valkje ( op mijn 16de heb ik ook een valkparkiet gehad met een heel ander karakter ) sinds lange tijd ( ben nu 38 ) en zou er zo 10 bij willen nemen als ik alles lees en zie !

Ik zag dat je al een reactie hebt gegeven, dank je want ik was echt ongerust  :-[ Heb 2 zoons waarvan de oudste 24 is maar dit lijkt wel een nieuwe baby zo voelt het !

Ik ben in ieder geval al helemaal verslaafd geraakt aan dit forum en de dagboekjes  ;D

Zal ook snel wat nieuwe foto's plaatsen en uiteraard van de omgetoverde vensterbank als hij af is  ;D

Groetjes Karin

hennie

Hoi,

Anja is de grote inspirator voor iedereen met al die lieve schatjes van haar! Als je al die mooie douchefoto's bekijkt....zou je zo naar de dierenwinkel rennen!

Ik zou dat ook zo graag eens meemaken. Dat je zoveel valkjes op je armen en hoofd heb zitten. Geweldig lijkt me dat!

Veel plezier met je valkje Kaatje. En veel plezier hier op het forum,

groetjes, Hennie

Anja

Hoi Karin,

Dank je wel voor je compliment. Mijn 12 valkjes zijn mijn 12 kindjes hoor. Ik denk dat iedereen dat wel heeft.

Jij was vroeg mama. Ik dacht dat ik snel was.

Ben benieuwd hoe de vensterbank er uit gaat zien.

Hoi Hennie,

Je mag gerust eens langs komen hoor. Dan mag jij ze alle 12 op je armen hebben. Geen probleem.

Ik ga gewoon blozen van jullie complimentjes maar het maakt me ook heel trots hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Het is toch gewoon zo. Ik kan er over meepraten, ik heb ze nu al verschillende keren gezien en om me heen gehad en ik geniet er elke keer weer van!!

Mara

Anja

17 augustus 2007, 20:13:00 #3100 Last Edit: 17 augustus 2007, 20:17:43 by Anja
Hoi Mara,

Dank je wel hoor.

__________________________________________________

Fototijd.

Yeni ziet er wat belabberd. Ze is vanmiddag ergens hevig van geschrokken. Alles onder het bloed. Heheh wat een brokkenpilootje. Het bloed bij Yubel op zijn koppie is dus een spat van Yeni.


























































Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja



Net alsof hij een grijzer koppie krijgt. Wel weer hele mooie foto's.

Mara

Anke

Hoi Anja,
Wat een schrik, bloedende valkjes....
Wat een heerlijke foto's weer.
Hee dat linkerspeelsplaatsje ken ik ergens van ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Wat een leuke foto's.  ;D
Je hebt ook valkjes waar je trots op kan zijn hoor.  ;)


ahhhh,Yeni kom maar ik troost je wel  :-* :-*
(ik weet alleen niet of het wel Yeni was  ;)  )

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bello

Hoi Anja,

Het is me toch wat met die brokkenpiloten he.

Nou eerlijk waar het is een genot om bij Anja de valkjes te zien hoor en ze komen van zelf wel bij je zitten ;D

Nou niet zo snel naar een dierenwinkel rennen, maar ga naar een GOEDE KWEKER! dat vind ik veel belangrijker ;)

Door onze valkjes en die van Anja zijn we dus familie geworden ;D ;D ;D

Groetjes Dorothé

ps hoe is het nu met Yeni??
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel